ΝΕΑ

Ψηφοφορία στο Ευρωκοινοβούλιο για το Euro 7: Η αυτοκινητοβιομηχανία καλεί τους πολιτικούς να είναι ρεαλιστές

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αναγνωρίζει ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε σήμερα υπέρ μιας πιο ρεαλιστικής προσέγγισης για το Euro 7, σε σύγκριση με αυτό που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι. Ωστόσο, το Euro 7 εξακολουθεί να συνοδεύεται από ένα βαρύ τίμημα και μάλιστα σε μια πολύ κρίσιμη καμπή του μετασχηματισμού της βιομηχανίας.

Η Ευρώπη χρειάζεται ένα αναλογικό Euro 7

“Το γεγονός παραμένει ότι το Euro 7 αντιπροσωπεύει μια σημαντική επένδυση για τους κατασκευαστές οχημάτων, πέραν των τεράστιων προσπαθειών τους για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές”, δήλωσε η γενική διευθύντρια του ACEA, Sigrid de Vries. “Έρχεται επίσης σε ένα εξαιρετικά δύσκολο γεωπολιτικό και οικονομικό πλαίσιο, το οποίο χαρακτηρίζεται από την εκτίναξη των τιμών της ενέργειας, τις ελλείψεις στην αλυσίδα εφοδιασμού, τις πληθωριστικές πιέσεις και την υστέρηση της καταναλωτικής ζήτησης. Η Ευρώπη χρειάζεται ένα αναλογικό Euro 7 που να εξισορροπεί τις περιβαλλοντικές ανησυχίες και τη βιομηχανική ανταγωνιστικότητα”.

“Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία σχετικά με τη δέσμευση της βιομηχανίας για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη επενδύσει εκτεταμένους πόρους στα τελευταία πρότυπα ρύπων Euro, Euro 6/VI”, εξήγησε η de Vries. “Αυτές οι επενδύσεις έχουν αποδώσει καρπούς, καθώς οι εκπομπές καυσαερίων είναι σήμερα μόλις και μετά βίας μετρήσιμες”.

Η ACEA πιστεύει ότι έχει νόημα να αντιμετωπιστούν οι εκπομπές των φρένων και των ελαστικών με το Euro 7, καθώς αυτές αφορούν και τα ηλεκτρικά οχήματα και θα αποτελέσουν την κύρια πηγή εκπομπών οδικών ρύπων στο μέλλον. Ωστόσο, καθώς οι μέθοδοι δοκιμής για τις εκπομπές εκτός καυσαερίων είναι εντελώς νέες και αδοκίμαστες, πρέπει να διασφαλιστεί η τεχνική εφικτότητα αυτών των νέων στόχων.

Η ACEA καλεί τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να διασφαλίσουν ότι ο ρεαλισμός θα επικρατήσει κατά τη διάρκεια των τριμερών διαπραγματεύσεων και να μην αφήσουν ένα δυσανάλογο Euro 7 να εκτροχιάσει την πρόοδο που έχουν ήδη σημειώσει οι κατασκευαστές.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

22 λεπτά ago

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

22 ώρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

23 ώρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

1 ημέρα ago

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

2 ημέρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

2 ημέρες ago