Το 240sx είναι ένα σπορ αυτοκίνητο από τη Nissan που εδώ και καιρό έχει σταματήσει η παραγωγή του, άλλα εξακολουθεί να είναι δημοφιλές ως drift car και ιδανικό για βελτιώσεις. Η πίσω κίνηση με το εξαιρετικό πλαίσιο το έχει κάνει ιδιαίτερα αγαπητό στους βελτιωτές. Το 1988 παρουσιάστηκε όπου και αντικατέστησε τον απερχόμενο μοντέλο 200SX (S12). Τα περισσότερα από τα 240sx ήταν εξοπλισμένα με το 2.4-λίτρων inline 4 του κινητήρα (KA24E 1989 έως 1990 και KA24DE 1991 – 1999). Η KA24E είχε ένα μόνο επικεφαλής εκκεντροφόρο και το KA24DE είχε διπλούς εκκεντροφόρους.
Το 240sx συνδέεται στενά με τα άλλα οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα S, στην ιαπωνική αγορά λέγεται Silvia και 180SX, και στην ευρωπαϊκή αγορά και στην Ελλάδα 200SX.
Οι κινητήρες που φορούσε δεν ήταν κάτι εξαιρετικό από θέμα ιπποδύναμης όποτε και συνήθως είναι το πρώτο πράγμα που του αλλάζουν οι βελτιωτικοί οίκοι .Στην περίπτωση αυτή, του έχουν βάλει τον κινητήρα της Toyota Supra με δυο turbo και τρομακτικό ήχο!
Κινητήρες
CA18DET |
SR20DE |
SR20DET |
|
Aspiration |
Single Turbo |
Naturally Aspirated |
Single Turbo |
Valvetrain |
DOHC 16 valve |
||
Κυλινδροι |
4 |
||
Κυβισμός |
1809cc |
1998cc |
|
Ιπποδύναμη |
127 kW (170 hp) @ 6400 rpm |
102 kW (137 hp) @ 6400 rpm |
153 kW (205 hp) @ 6000 rpm |
Ροπή |
225 N·m |
178 N·m |
274 N·m |
Κίνηση |
Πίσω κίνηση |
||
Μετάδοση |
4-ταχυτήτων αυτόματο / 5-ταχυτήτων χειροκίνητο |
Επιδόσεις
CA18DET |
SR20DE |
SR20DET |
|
0–100 km/h |
6.9/7.5s (χειροκίνητο/αυτόματο) |
7.7s |
6.5s |
0-400m |
14.9s |
17s |
14.5s |
Topspeed |
180 km/h, |