Jean-Philippe Imparato για Alfa Romeo: «Τα αυτοκίνητά μας θα είναι το σημείο αναφοράς του αύριο» 

Ο Imparato μιλώντας στον Τύπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, απάντησε για το μέλλον της Alfa Romeo, επιβεβαιώνοντας ότι πλέον επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση

Στην συνέντευξη Τύπου με αφορμή την Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ο νούμερο ένα της αυτοκινητοβιομηχανίας Alfa Romeo, CEO Jean-Philippe Imparato έκανε ενδιαφέρουσες δηλώσεις για το μέλλον της ιταλικής εταιρείας.  Ο Γάλλος επικεφαλής πιστεύει στην ανάσταση της Alfa Romeo και δεν λείπουν οι φιλοδοξίες για την επανεκκίνηση της μάρκας που έχει γράψει ιστορία στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο.

Imparato: Χωρίς τον εξηλεκτρισμό η Alfa Romeo είναι νεκρή

Ο ισχυρός άνδρας, μίλησε επίσης για το λανσάρισμα της Tonale στην αγορά, το οποίο ήταν πολύ θετικό με παραγγελίες που κυριολεκτικά εξερράγησαν, επιτυγχάνοντας πολύ καλύτερα αποτελέσματα από αυτά που είχαν αρχικά υπολογιστεί.  Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, η Tonale προσφέρει στην εταιρεία αυτοκινήτων του, μια διέξοδο σε αγορές που δεν επέτρεψαν μέχρι τώρα την εμφάνιση της Alfa.

Όσο για τις επόμενες κινήσεις της Alfa Romeo, ο Imparato δήλωσε: «Συγκεκριμένα, κάθε χρόνο, θα έχουμε κάτι νέο να σας παρουσιάζουμε από το 2023 έως το 2030. Αλλά, προς το παρόν, οφείλω μια απάντηση σε όλους όσους έχουν MiTo και Giulietta και σε όσους περίμεναν ένα νέο μοντέλο εδώ και χρόνια.  Έτσι θα έχουμε ένα πιο συμπαγές μοντέλο που θα λανσαριστεί το 2024. Και δεν θα λέγεται Brennero.  Το όνομά του θα το μάθετε το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Ίσως μπορέσουμε να το αποκαλύψουμε ακόμη και στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών το 2024.

Όσο για το νέο supercar που πρόκειται να λανσαριστεί, ο Imparato λέει ότι περισσότερο από ένα super car προτιμά να το ορίζει ως κόσμημα.  Αλλά το έργο πρέπει ακόμη να επικυρωθεί, στη μορφή του, στη χρηματοδότησή του, στους όγκους του.  Η απόφαση θα ληφθεί στις 10 Απριλίου.  «Η επιθυμία μας θα ήταν να αποτίσουμε φόρο τιμής στο παρελθόν της μάρκας προετοιμάζοντας το μέλλον και ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να καταλάβει μια τιμητική θέση δίπλα στις 8C και 4C στο Ιστορικό Μουσείο Alfa Romeo στο Arese».

Όσο για το ηλεκτρικό μέλλον, ο Imparato γνωρίζει ότι υπάρχουν δύο τύποι οπαδών της Alfa Romeo.  Αυτοί που θα παραμείνουν πιστοί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και επομένως κοιτάζουν με μεγάλη αμηχανία το ηλεκτρικό μέλλον και όσοι είναι πιο «συγκαταβατικοί» γνωρίζουν ότι μια «μη ηλεκτρική» Alfa Romeo θα σημαίνει τον θάνατο της Alfa Romeo και αυτό δεν είναι αστείο.  «Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ένα πράγμα.  Αν δεν είχαμε πάρει την απόφαση να μεταβούμε στην ηλεκτροκίνηση και να επικεντρωθούμε στο λογισμικό το 2021, η Alfa Romeo δεν θα είχε περάσει το ορόσημο του 2023».

Ο Imparato τόνισε ότι θέλει να μετατρέψει την Alfa Romeo από το μαύρο πρόβατο του ομίλου όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, στην καλύτερη μάρκα σε αυτή την τεχνοκογία, με κορυφαία ηλεκτρικά μοντέλα ικανά για αυτονομία άνω των 700 km, πολύ σύντομους χρόνους φόρτισης και τροφοδοσίας και με… χίλια άλογα στις εκδόσεις Quadrifoglio.

«Η ηλεκτρική ενέργεια είναι η ασφάλεια ζωής της Alfa Romeo για δύο λόγους.  Ο πρώτος αφορά την αντοχή, ο δεύτερος την αεροδυναμική.  Η διαδρομή είναι καθαρά λογική, αν εστιάζεις στον ηλεκτρισμό, εστιάζεις στην αεροδυναμική, στην αυτονομία.  Αν πετύχεις την αεροδυναμική, τότε τολμάς την επιστροφή στα σεντάν.  Οπότε… «Καλώς ήρθατε στη Giulia του μέλλοντος».  Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και η πλατφόρμα STLA θα μου επιτρέψουν να αποκτήσω τύπους αμαξώματος που δεν θα μου επέτρεπε το θερμικό αυτοκίνητο.  Θα είμαστε σε θέση να δουλέψουμε σε διασκεδαστικές και δροσερές σιλουέτες που μεταφέρουν συναίσθημα».

 «Η αποστολή μου είναι τριπλή.  Πρώτα έπρεπε να επαναφέρω την Alfa Romeo στον δρόμο της κερδοφορίας και τα κατάφερα.  Τώρα πρέπει να φέρω ένα πρόγραμμα προϊόντων που θα έχει μία παρουσίαση το χρόνο μέχρι το 2030. Τέλος, πρέπει να δώσω στην Alfa Romeo την ταυτότητά της.  Πως?  Αξιοποιώντας τα εργαλεία, τις συνέργειες και τα εξαρτήματα που διαθέτει ο όμιλος Stellantis.  Είτε πρόκειται για πλατφόρμα, σύστημα μετάδοσης κίνησης, ηλεκτρονική αρχιτεκτονική STLA Brain, δεδομένα ή ψυχαγωγία, θα αντλήσω από την τράπεζα του γκρουπ ό,τι χρειάζομαι για να τα συνδυάσω όλα μαζί και να δημιουργήσω αληθινές Alfa Romeo.  Αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν από τον σχεδιαστή μας, στα κεντρικά γραφεία μας στο Τορίνο και αναπτύχθηκαν από τους οδηγούς μας στο Balocco.  Και τα αυτοκίνητά μας θα είναι το σημείο αναφοράς του αύριο».