Vivere il Movimento nelle strade

Με επιδόσεις μαχητικού και τιμή 39.000 ευρώ, το Ford Focus RS

Λέγαμε, το προηγούμενο διάστημα πως ο ανταγωνισμός φουντώνει μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και τα αποτελέσματα, δεν αργήσαμε να τα δούμε. Εν μέσω πολέμου (από αυτούς που θέλουμε και όχι σαν αυτόν στη Συρία) -τιμολογιακού και επιδόσεων- με Giulia, Type R, ///M και πολλά ακόμα θεϊκά αυτόκίνητα, η Ford έρχεται να κάνει την έκπληξη. Γιατί, όπως θα διαβάσεις παρακάτω, το νέο Focus RS, έχει τρομακτικές επιδόσεις, è τετρακίνητο, έχει drift mode e il αρχική τιμή του ορίστηκε στις 39.700 ευρώ. A υπόλοιπη Ευρώπη, μιας και εδώ, οι φόροι– τιμωρία που έχουν επιβάλλει τα χαζοπούλια του πολιτικού συστήματος στα Auto, θα την εκτοξεύσουν.

Ας αφήσουμε όμως τη γκρίνια και ας δούμε τα ωραία του πράγματος. H Ford, μας αποκάλυψε τις prestazioni του νέου Focus RS. Έχουμε και λέμε: Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, χρειάζεται μόλις 4,7 δευτερόλεπτα. Και, αφού έχει εκτοξευθεί ως πύραυλος εδάφους- εδάφους, η βελόνα του κοντέρ σταματά φρενιασμένη κάπου στα 265 χαω. Il 2,3 λίτρων turbocharged τετρακύλινδρο μοτέρ του, αποδίδει 350 cavalli di potenza e 440Nm (470Νm με overboost), ανάμεσα στις 2.000 με 4.500 στροφές ανά λεπτό. Διόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι κατά 1 δευτερόλεπτο γρηγορότερο e 53 άλογα δυνατότερο από τον μεγάλο του αντίπαλο, il Honda Civic Type R. Ο Ιάπωνας έχει λίγο μεγαλύτερη τελική.

Παρατήρησε τη φτερούγα πίσω. Και τις δύο εξατμίσεις. Και τις ζαντάρες. Και… βασικά παρατήρησέ το όλο

Όμως, δεν είναι μόνο τα νούμερα: Στον βασικό εξοπλισμό του, το Focus RS έχει launch controlDynamic Torque Vectoring που, μαζί με την τετρακίνηση, δεν το εκκινούν απλά, αλλά το γατζώνουν στην άσφαλτο για να εκτοξευθεί. Φυσικά έχει standard στον εξοπλισμό shift light στον πίνακα οργάνων, ώστε να μη χάνεις ταχύτητα –να μην έχεις δικαιολογία στις κόντρες. Το ιδανικό σημείο αλλαγής είναι 5.900 σαλ, mentre il κόφτης έρχεται στις 6.800.

Τι; Νόμιζες ότι η Ford τέλειωσε μαζί σου εδώ; Το Focus RS είναι ένα αληθινό toy for a big boy. Γιατί τα έχει όλα.Έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Normale, για να πας σαν κυρία όταν μεταφέρεις την οικογένεια, Sport, για τις άτακτες νύχτες (και μέρες) ή καμιά επίθεση σε ορεινή διαδρομή, Traccia, για να βουλώνεις τα στόματα των αμφισβητιών εκεί που πρέπει, στην πίστα και, το πιο σημαντικό απ’ όλα, Drift Mode, για να διασκεδάζεις πλαγιολισθαίνοντας ωσάν τον Ken Block (η χαρά των λαστιχάδων).

Ορίστε και σε γκρι, πορωτικό χρωματάκι. Και σε ροζ ακόμα, με αυτοκόλλητα Hello Kitty επάνω του, θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Όλα καλά για το Focus RS που και γρήγορο είναι και, τις παλιές, καλές εποχές της Ford θυμίζει και όμορφο εξωτερικά είναι, μόνο ένα πράγμα αποτελεί Dissonanza:

 Πιο συντηρητικό εσωτερικό, βρε Ford και γίνεσαι συνταξιούχος

Il All'interno. Το οποίο είναι από παλιομοδίτικο ως… Mondeo που, μπορεί να μην είναι άσχημο, όμως δεν ταιριάζει σε ένα sportscar, ιδιαίτερα όταν απέναντί σου έχεις το διαστημικό di Type R

Δες το εδώ να πλαγιολισθαίνει στα σωστά χέρια: