ΝΕΑ

Η VW ζητά την καθυστέρηση εφαρμογής των προτύπων εκπομπών Euro 7

Η Volkswagen ζήτησε να μετατεθεί η εφαρμογή των νέων προτύπων εκπομπών της ΕΕ τουλάχιστον μέχρι το φθινόπωρο του 2026, δηλαδή λίγο περισσότερο από ένα χρόνο αργότερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί, με στόχο όλα τα νέα αυτοκίνητα να πληρούν τα πρότυπα μέχρι το φθινόπωρο του 2027.

Η VW θα μπορούσε να τηρήσει αυτό το χρονοδιάγραμμα υπό την προϋπόθεση ότι ο νόμος θα τεθεί σε ισχύ στα μέσα του 2024, δίνοντας στους κατασκευαστές αυτοκινήτων δύο χρόνια προθεσμία για να αρχίσουν να εφαρμόζουν τα προβλεπόμενα πρότυπα και τρία χρόνια για να καλύψουν ολόκληρο τον νέο στόλο τους, ανέφερε η Volkswagen σε έγγραφο με τις θέσεις της.

Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι νομοθέτες θα διαπραγματευτούν φέτος τις προτάσεις Euro 7 για αυστηρότερα όρια για τις εκπομπές των αυτοκινήτων και για τα βαρέα φορτηγά και λεωφορεία, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιστέκονται στους προτεινόμενους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, για τους οποίους υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δαπανηροί και αδύνατο να εφαρμοστούν με την ταχύτητα που αναμένει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Παρόλα αυτά, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι τα μέτρα είναι απαραίτητα το συντομότερο δυνατό για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών όσο τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης παραμένουν στους δρόμους.

Η προσδοκία να εφαρμοστούν οι νέοι κανόνες από τον Ιούλιο του 2025 θα οδηγούσε σε διακοπή της παραγωγής πολλών μοντέλων για πολλούς μήνες σε όλη την Ευρώπη, ανέφερε η VW στο έγγραφο θέσης της την Πέμπτη.

Άλλες πτυχές του κανονισμού, όπως οι περιορισμοί στα μικροσκοπικά σωματίδια από το φρενάρισμα και τη φθορά των ελαστικών, θα πρέπει να καθυστερήσουν, ανέφερε η Volkswagen, χωρίς να δώσει ημερομηνία.

“Χρειάζονται αρκετά χρόνια προετοιμασίας”, ανέφερε η ανακοίνωση, επισημαίνοντας την έλλειψη προμηθευτών ή βιομηχανικής παραγωγής ελαστικών που να πληρούν τις νέες απαιτήσεις.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

14 ώρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

15 ώρες ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 ημέρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

2 ημέρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

6 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

7 ημέρες ago