ΝΕΑ

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois μίλησε για τη θέση της εταιρείας του στον όμιλο Stellantis και τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα διαχειρίζεται τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Επιβεβαίωσε επίσης ότι τέσσερα νέα μοντέλα βρίσκονται στα σκαριά, συμπεριλαμβανομένου του νέου Panda, το οποίο θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούλιο.

Επίθεση νέων μοντέλων

Ο Olivier Francois επιβεβαίωσε ότι η Fiat, με πάνω από 1,3 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων το 2023, παραμένει η πιο σημαντική μάρκα εντός του ομίλου Stellantis όσον αφορά τους αριθμούς πωλήσεων. Επιπλέον, η εταιρεία με έδρα το Τορίνο είναι ο ηγέτης της αγοράς σε τρεις πολύ σημαντικές χώρες: Ιταλία, Βραζιλία και Τουρκία. Στην Ευρώπη, ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει ξεκινήσει μια νέα επίθεση μοντέλων με το μικρό Fiat 600 και το αμιγώς ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο 500e.

Θα υπάρξουν άλλα τέσσερα μοντέλα στα σκαριά, ξεκινώντας με το νέο μεγαλύτερο Panda που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι. ‘Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται, όλα, όχι μόνο το επόμενο Panda’, δήλωσε ο Olivier Francois στο Automotive News Europe. Ακόμα στο θέμα της μάρκας του Τορίνο, το νούμερο ένα της μάρκας δήλωσε ότι για το μέλλον η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να συνεχίσει να παίζει ηγετικό ρόλο στην Ευρώπη, αλλά και στη Νότια Αμερική, παίρνοντας τα καλύτερα από τους δύο κόσμους και κατασκευάζοντας πραγματικά παγκόσμια αυτοκίνητα.

Μάλιστα, υπενθυμίζουμε ότι εκτός από το νέο Panda, αναμένεται να έρθει και μια νέα γενιά του pickup Strada, καθώς και το SUV Fastback. Σύμφωνα με το στέλεχος της Stellantis, οι συνέργειες εντός του ομίλου που δημιουργήθηκαν από τη συγχώνευση της PSA και της FCA πρέπει να αξιοποιηθούν στο έπακρο.

Ο σημαντικός ρόλος του στη Stellantis

Τέλος, ο Olivier Francois μίλησε επίσης για τον ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της DS Automobiles, της γαλλικής premium μάρκας την οποία συγκρίνει με τα είδωλα μόδας Dior και Louis Vuitton, καθώς και για τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ της Stellantis (είναι επίσης επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου).

 

 

 

 

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 ημέρα ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

1 ημέρα ago

DS 3 : Άμεσα διαθέσιμο, με το πρόγραμμα Premium Upgrade

Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…

2 ημέρες ago

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

3 ημέρες ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

3 ημέρες ago

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

3 ημέρες ago