Η Audi υπόσχεται πως τα τελευταία θερμικά RS θα είναι συναρπαστικά!  

Λίγο πιο πριν θα δούμε το αμιγώς ηλεκτρικό RS6 το 2024

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η Audi θα κυκλοφορήσει το τελευταίο της νέο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέσα σε μερικά χρόνια, καθώς κάθε νέο προϊόν από το 2026 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.  Από το 2033, η πολυτελής μάρκα θα πουλά μόνο EV, με πιθανή εξαίρεση στην Κίνα, όπου η τοπική ζήτηση θα μπορούσε να καθορίσει την πολιτική των «Four Rings» για να συνεχίσει την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.  Προτού ξεκινήσει η σταδιακή μετάβαση στα EV, τα συμβατικά αυτοκίνητα επιδόσεων που θα παρουσιαστούν, θα ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, αφού αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο Autocar ότι η επόμενη γενιά A8 θα κάνει πρεμιέρα το 2024 ως το μοντέλο παραγωγής του πρωτότυπου Grandsphere, είχε στην συνέχεια μια συνομιλία με το περιοδικό Top Gear.  Όταν ρωτήθηκε για τα σχέδια για αυτοκίνητα με βενζίνη που απευθύνονται στους λάτρεις των επιδόσεων, ο Marc Lichte άδραξε την ευκαιρία να διαφημίσει το φινάλε της σειράς RS για κινητήρες εσωτερικής καύσης:

 «Σας υπόσχομαι, τόσο τα EV όσο και το ICE θα είναι εντυπωσιακά. Ειδικά τα τελευταίας γενιάς μοντέλα ICE RS, θα είναι καταπληκτικά… συναρπαστικά.»

Απέφυγε να μοιραστεί λεπτομέρειες καθώς η συνέντευξη περιστράφηκε σε μεγάλο βαθμό γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα.  Ωστόσο, γνωρίζουμε ήδη ότι η επόμενη γενιά RS4 και RS6 θα χρησιμοποιούν plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, επομένως οι μέρες των μοντέλων καθαρού ICE με σήμα RS είναι μετρημένες.  Το R8 αποσύρεται, το ίδιο και το TT RS, ενώ το RS Q3 και το αντίστοιχο Sportback είναι απίθανο να διατηρήσουν την πεντακύλινδρη διάταξη μετά από αυτή τη γενιά.

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα, το πρωτότυπο A6 E-Tron 2021 είναι μια «πολύ συγκεκριμένη» προεπισκόπηση του επόμενου αυτοκινήτου παραγωγής, το οποίο θα διατηρήσει το 90 τοις εκατό του στυλ.  Ο Marc Lichte ανέφερε ότι ετοιμάζεται μια έκδοση με πλατύ αμάξωμα για ένα RS6 E-Tron, με μεγαλύτερους τροχούς και φαρδύτερα μετατρόχια.

Ας έχουμε κατά νου πως η Audi παρουσίασε επίσης ένα A6 Avant E-Tron και η λογική μας λέει ότι το RS6 θα είναι ένα βάγκον.  Τούτου λεχθέντος, αξίζει να σημειωθεί ότι υπήρξαν RS6 Sedan στο παρελθόν, αλλά αυτό ήταν πριν από την εποχή του RS7 Sportback που χρησιμεύει ως έμμεσος αντικαταστάτης.  Ο επικεφαλής σχεδιασμού στο Ingolstadt είπε στο Top Gear ότι το RS6 E-Tron θα γίνει το μελλοντικό καθημερινό του αυτοκίνητο. Ο Lichte χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή ένα e-Tron GT.

Ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για τα σχέδια της Audi λέει ότι τα A6 E-Tron, Q6 E-Tron και μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα RS έχουν ήδη παρουσιαστεί εσωτερικά κατά τη διάρκεια συνάντησης στο Βερολίνο με 1.000 διευθυντές.  Η αντίδρασή τους;  «Τρελάθηκαν όταν είδαν τις φωτογραφίες και τα μοντέλα στη σκηνή».