Γιατί θέλεις το νέο Hyundai KONA N

 

  Η Hyundai
παρουσίασε σήμερα το ολοκαίνουριο KONA N στα πλαίσια της Hyundai
N Day
, μιας διαδικτυακής παρουσίασης αφιερωμένης στο N Division.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε και η φιλοσοφία της μάρκας N αλλά και η φιλοδοξία
της για τη δημιουργία μοντέλων υψηλών επιδόσεων και βιώσιμη οδηγική απόλαυση. 

 

 

  Το KONA N
δεν είναι απλά η πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα των μοντέλων υψηλών επιδόσεων
της Hyundai, αλλά είναι επίσης το πρώτο SUV μοντέλο Ν. Προσφέρει
ένα δυναμικό συνδυασμό ευελιξίας, επιδόσεων και ρυθμίσεων
προσφέροντας κορυφαία οδηγική αίσθηση. Ναι, το SUV μπορεί να έχει πλάκα στην οδήγηση.

 

 

  Η Hyundai υπογράμμισε τη δέσμευσή της για βιώσιμη ηλεκτροκίνηση επιδόσεων (e-performance), δίνοντας
μια αίσθηση της μελλοντικής κατεύθυνσης για καινοτομίες στο μηχανοκίνητο
αθλητισμό καθώς και πώς αυτές θα χρησιμεύσουν ως βάση για τα επερχόμενα μοντέλα
Ν. Ενδιαφέρον.

 

 

 

Ισχύς,
ευελιξία, επιδόσεις

 


 

 

  Με
τεχνολογία εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, η μάρκα N υπερέχει στο να
προσφέρει οδηγικό ενθουσιασμό, μοναδικές συγκινήσεις και εμπειρίες στην
καθημερινότητα. Το ολοκαίνουριο KONA N SUV που παρουσιάστηκε στη Hyundai
N Day, φυσικά δεν αποτελεί εξαίρεση.

 

 

  «Το KONA N
είναι ένα πραγματικό hot SUV με επίπεδα ισχύος και επιδόσεων ενός hot hatch.
Ανατρέπει τον κανόνα που θέλει τα SUV να είναι λιγότερο διασκεδαστικά στην
οδήγηση. Ως ένα μοντέλο Ν, ξεπερνά τα όρια ενός συνηθισμένου SUV», δήλωσε ο κ. Albert
Biermann, President & Head του R&D Division της Hyundai Motor Group.
«Το KONA N μπορεί τόσο να στρίβει στην πίστα, όσο και να ενθουσιάζει στην
καθημερινή οδήγηση».

 

 

 

 

  Το KONA N
εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0 T-GDI κινητήρα
που συνδυάζεται με αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού υγρού συμπλέκτη (N DCT). Το
“N DCT” είναι η βελτιωμένη έκδοση του κιβωτίου 8-DCT της Hyundai, ενός
οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου. Για να καταστεί κατάλληλο
για τα μοντέλα Ν, το 8-DCT έχει δεχθεί πληθώρα βελτιώσεων στην αντοχή του,
επιτρέποντάς του να διαχειριστεί τις απαιτήσεις των μοντέλων υψηλών επιδόσεων.
Η μονάδα ελέγχου μετάδοσης έχει παραμετροποίηση N, με ταχύτερη λειτουργία του
και μια σειρά αποκλειστικών χαρακτηριστικών όπως τα N Grin Shift (NGS), N Power
Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) – που μεγιστοποιούν την οδηγική
απόλαυση.

 

 

  Το σύστημα
κίνησης προσφέρει μέγιστη ισχύ 280ps και ροπή
392 Nm. Με το N Grin Shift, η ισχύς αυξάνεται στους 290ps (δεν
διατίθεται, δυστυχώς, στην Ευρωπαϊκή αγορά)
, μεγιστοποιώντας την οδηγική
απόλαυση. Ο κινητήρας προσφέρει γραμμική ισχύ (flat power) που
εξασφαλίζει υψηλή απόκριση και βέλτιστη επιτάχυνση για ακόμη περισσότερη
απόλαυση στο δρόμο ή στην πίστα. Το KONA N έχει τελική ταχύτητα 240 km/h και
μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,5 δευτερόλεπτα, όταν είναι
ενεργοποιημένο το Launch Control.

 

 

 

 

  Η Hyundai
προσφέρει στο KONA N το N
Corner Carving Differential, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης
ολίσθησης (E-LSD) για τον έλεγχο κατανομής της ροπής στους κινητήριους τροχούς
και βέλτιστη πρόσφυση. Επίσης, το KONA N είναι εξοπλισμένο με ελαφρού κράματος
σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών, καθώς και με φρένα και ελαστικά υψηλής απόδοσης.
Ακόμη και στη βασική έκδοση, το KONA N διαθέτει λειτουργία Launch
Control, σύστημα Variable Exhaust System και κυρίως το N Grin Control System,
προσφέροντας την ίδια οδηγική απόλαυση σε όλα τα επίπεδα. Το N Grin Control
System προσφέρει υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, με πέντε ξεχωριστά προφίλ οδήγησης
: Eco, Normal, Sport, N και Custom. Αυτά τα προφίλ μεταβάλλουν ανάλογα το
χαρακτήρα του ολοκαίνουριου KONA N προσαρμόζοντας τις παραμέτρους λειτουργίας
του κινητήρα, το ESC, τον ήχο
της εξάτμισης και το σύστημα διεύθυνσης για την βελτιστοποίησή τους σε
διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

 

  Τα επιπλέον σημεία
συγκόλλησης του αμαξώματος, τα βελτιωμένα σημεία της ανάρτησης και το ενισχυμένο πλαίσιο ενισχύουν την ακαμψία και
βελτιώνουν θεαματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

 

 

 

Μια εμπειρία gaming στην πραγματική ζωή

 

 


 

  Το KONA
N
είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα πολυμέσων 10,25 ιντσών και ψηφιακό
πίνακα οργάνων επίσης 10,25 ιντσών. Διαθέτει μια αποκλειστική οθόνη head-up
racing (HUD) που προσθέτει μια νέα διάσταση, όπως ένα παιχνίδι μέσα από τις συναρπαστικές
λειτουργίες N ή Sport. Ο νέος σχεδιασμός «N mode» του συστήματος πολυμέσων που
προσφέρει μια gaming εμπειρία
με ψηφιοποιημένα στοιχεία, παρέχει διάφορες πληροφορίες όπως ο χρόνος γύρου και
οι χάρτες N track που
βοηθούν στις καλύτερες «γραμμές» στις πίστες μαζί με άλλες πληροφορίες.
Επιπρόσθετα, το KONA N μεγιστοποιεί την οδηγική απόλαυση χρησιμοποιώντας
διάφορα εύχρηστα και ευανάγνωστα widget που προσφέρουν ενημέρωση και οδηγικές πληροφορίες
σε πραγματικό χρόνο. Όπως στα
δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια αγώνων, το KONA N διαθέτει διακόπτες εξατομίκευσης N
για την εναλλαγή προσαρμοσμένων προφίλ ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.
Επίσης, αυτοί οι διακόπτες ενεργοποιούν ή απενεργοποιούν το χρονόμετρο γύρου.

 

 

Σπορ σχεδίαση με δυναμική παρουσία

 


  Το ολοκαίνουριο KONA N SUV
διαθέτει επιβλητική παρουσία στο δρόμο ενισχύοντας την οδηγική απόλαυση που
χαρακτηρίζει τη μάρκα Ν, καθώς και τον εκρηκτικό χαρακτήρα του που εκφράζεται
από τον σπορ σχεδιασμό του μοντέλου. Ο συνδυασμός των τονισμένων φτερών του
αμαξώματος και των τροχών 19 ιντσών προσφέρει στο KONA N μια δυναμική εμφάνιση
ακόμη και όταν είναι ακίνητο. Συγκεκριμένα, τα φτερά τονίζουν το μυώδες αμάξωμα
προσδίδοντας στο KONA N την αίσθηση ότι βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος. Οι
ειδικής σχεδίασης N τροχοί των 19 ιντσών ενισχύουν αυτή την οπτική εντύπωση του
KONA.

 

  Το αποκλειστικό N Sonic
Blue
χρώμα αμαξώματος αποτελεί
μια νέα εκδοχή του Performance Blue, του χρώματος που χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα
περισσότερο από κάθε άλλο τη μάρκα Ν. Το Sonic Blue δημιουργεί μια συναρπαστική
αντίθεση με τις κόκκινες σχεδιαστικές λεπτομέρειες Ν, που τονίζει τα χαμηλότερα
μέρη του αμαξώματος.

 

  Το εμπρός σπόιλερ του KONA
N, η αεροτομή διπλής πτέρυγας και οι πλευρικές ενισχύσεις βελτιώνουν την
αεροδυναμική απόδοση και ενισχύουν το στυλ ενός αυτοκινήτου που δηλώνει
ετοιμότητα για την πίστα. Η φαρδιά χαμηλή εισαγωγή αέρα κυριαρχεί στον εμπρός
προφυλακτήρα και διασφαλίζει την απαραίτητη ψύξη του κινητήρα κατά τη διάρκεια hot γύρων σε οριακή οδήγηση. Η αεροτομή διπλής
πτέρυγας, στην οποία είναι ενσωματωμένο το N τριγωνικό στοπ φρένων, βελτιώνει τo κάθετο αεροδυναμικό φορτίο και προσφέρει άμεση
αναγνωρισιμότητα. Επίσης, το εσωτερικό του KONA N μεταφέρει το πνεύμα N με
λεπτομέρειες, όπως οι αποχρώσεις του Blue Performance, τα καθίσματα, το τιμόνι,
η λαβή του λεβιέ ταχυτήτων και τα μεταλλικά πεντάλ.

 

 

 

Πλήρες
πακέτο συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας

 

 


 

  Για τη διασφάλιση
άνετων και απόλυτα ασφαλών διαδρομών, το υψηλών επιδόσεων KONA N είναι
εξοπλισμένο με μια πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων Hyundai SmartSense υποβοήθησης του οδηγού, όπως τα: Forward
Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Lane Following
Assist (LFA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA),
Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear Cross-Traffic
Collision-Avoidance Alert (RCCA), Safe Exit Warning (SEW) και Smart Cruise
Control (SCC). Επίσης,
στο KONA N διατίθεται η υποστήριξη πολλαπλών ταυτόχρονων συνδέσεων Bluetooth
και ένα βελτιωμένο σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών που ενσωματώνει
τεχνολογίες Speech-to-Meaning και Deep Meaning Understanding, προσθέτοντας
συνοχή και ευκολία στην οδηγική εμπειρία. Επιπρόσθετα το KONA N είναι
εξοπλισμένο με σύστημα ελέγχου Traction Control για κίνηση σε μειωμένης
πρόσφυσης επιφάνειες, όπως το χιόνι και τη λάσπη.

 

 

Never Just Drive

 

 


 

  Η αποστολή της μάρκας Ν είναι να ωθήσει τα
όρια των επιδόσεων για να βοηθήσει τους οδηγούς να ανακαλύψουν πόσο
διασκεδαστική μπορεί να είναι η οδήγηση. Έχοντας αυτό κατά νου, η Hyundai Motor αποκάλυψε το νέο motto της μάρκας N : Never just drive. Αυτός ο ισχυρισμός αποτυπώνει πλήρως τη φιλοσοφία
και το πνεύμα της μάρκας Ν: «Κάνετε περισσότερα από το να οδηγείτε. Απολαύστε
κάθε δευτερόλεπτο
». Γιατί η Hyundai δε ξεχνάει τους λάτρεις της οδήγησης.

 

 

  Από το ντεμπούτο της το 2013, η μάρκα N έχει δημιουργήσει ένθερμους οπαδούς χάρη στα
σπορ αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης και στην ταχεία εξέλιξή της στους αγώνες ράλι
WRC, στο οποίο τα τελευταία δύο έτη η Hyundai είναι Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών. Μαζί με το τμήμα Motorsport, η μάρκα N έχει κατακτήσει την κορυφή πολλών αγώνων,
όπως στο FIA World Rally Championship, στο TCR International Series, στο Pirelli World Challenge και στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nürburgring.

 

 

 

  Κάθε μοντέλο N υψηλών επιδόσεων – συμπεριλαμβανομένων των i30 N, i30 Fastback N, VELOSTER N, i20 N και KONA N- έχει εξελιχθεί από εξειδικευμένους ειδικούς και έχει σχεδιαστεί στο Namyang R&D Center της Hyundai Motor. Η εξέλιξη και οι εξαντλητικές δοκιμές των μοντέλων Ν, πραγματοποιούνται
στο Nürburgring της Γερμανίας, μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο. Μέσω αυτής
της επίπονης διαδικασίας, η τεχνολογία Ν γεννήθηκε και εξελίχθηκε. Η μάρκα Ν
παίρνει το όνομά της από το Namyang και το Nürburgring. Έως το 2022 η Hyundai Motor θα επεκτείνει τη γκάμα N και N Line σε 18 μοντέλα. Το λανσάρισμα των νέων N και N Line μοντέλων θα περιλαμβάνει εκδόσεις σε κάθε σημαντικό segment που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των
οδηγών που αγαπούν την γρήγορη οδήγηση.

 

 

 

 

Η μάρκα N
συνδέεται με την συναρπαστική οδηγική απόλαυση

 

 


 

  Η Hyundai Motor σκοπεύει να
μεταφέρει την επιτυχία της μάρκας Ν στην ηλεκτροκίνηση επιδόσεων (e-performance), πιθανώς με
ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης, καθώς και με κυψέλες καυσίμου (Fuel Cell) υδρογόνου.

 

 

  Η εταιρεία
έχει ήδη αποδείξει την ετοιμότητα της στην e-performance με το VELOSTER N ETCR στο Electric Touring Car Championship το 2019 και
με το RM20e στο Beijing Motor Show το 2020. 

 

 

  Η πλατφόρμα RM θα συνεχίσει
να λειτουργεί ως «ένα εργαστήριο σε τροχούς» για τη δοκιμή διαφόρων
εξηλεκτρισμένων συστημάτων μετάδοσης, πιθανώς ακόμη και κυψέλες καυσίμου
υδρογόνου. Το 2015, η Hyundai με το
υδρογονοκίνητο N 2025 Vision Gran Turismo οραματίστηκε
πώς η e-performance μπορεί να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον.