Για τους φαν των supercars και δη της οδήγησής τους, η τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών που φημίζονται για τα τετράτροχα δημιουργήματά τους να λανσάρουν SUV, είναι κάτι σαν… ιεροσυλία. Και η αλήθεια είναι πως τέτοια υποδοχή είχε από μεγάλη μερίδα του κοινού η Urus. Πολλοί, τότε, είπαν ότι η Lamborghini θα υπέκυπτε στα… σημάδια των καιρών και θα αποπροσανατολιζόταν από τα driver’s cars, στοχεύοντας σε αυτό που ζητούν οι (Αμερικανοί) πελάτες. Όμως από τη Sant’ Agata δεν είχε ειπωθεί η τελευταία λέξη.
Η τελευταία λέξη της Lamborghini επ’ αυτού, ήταν αρκετό χρυσάφι, βουτηγμένο μέσα στο χώμα, τη λάσπη και τα βράχια. Αυτό είναι η Lamborghini Huracán Sterrato. Το κύκνειο άσμα της γκάμας των Huracan, αλλά ταυτόχρονα το πρώτο all-terrain super sports car, όπως το αποκαλεί η ιταλική μάρκα.
Για την ακρίβεια, είναι ένα κτήνος βγαλμένο από τα πιο υγρά όνειρα του κάθε petrolhead. Ένα υπεραυτοκίνητο που μπορεί να δώσει τις συγκινήσεις όλων των ειδών της αυτοκίνησης: Από τα rallycars, στα supercars, τα SUVs. Ένα αυτοκίνητο που τα καταφέρνει το ίδιο καλά στον αυτοκινητόδρομο, όσο και εκτός δρόμου. Που μπορείς να το χαρείς παντού.
Η Lamborghini λέει ότι η Huracan Sterrato είναι το επόμενο βήμα στην οδηγική ευχαρίστηση, καθώς την προσφέρει και στην άσφαλτο και εκτός. Τι είναι όμως η Sterrato; Το μοντέλο φοράει έναν 5,2 λίτρων V10 που αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής (στις 6.500 σ.α.λ.), ο οποίος συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη AWD με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό πίσω. Πραγματοποιεί το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 3,4 δευτερόλεπτα και τελικιάζει στα 260 χ.α.ω.
Ο πρόεδρος και CEO της Automobili Lamborghini, Stephan Winkelmann, λέει ότι η Sterrato είναι το “νέο μας, απρόσμενο super sports car. Η αίσθηση που παίρνω όταν οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο είναι κατά κάποιο τρόπο παρόμοια με τη στιγμή που συνδέομαι έντονα με ένα σημαντικό έργο τέχνης- είναι μοναδικά προσωπικό, βαθιά συναισθηματικό και αναμφίβολα εκπληκτικό”.
Σε ό,τι αφορά τα φρένα, η Sterrato είναι εξοπλισμένη με φρένα με εξαπίστονα εμπρός και τετραπίστονα πίσω και αεριζόμενους τρυπητούς κεραμικούς δίσκους από ανθρακονήματα με διάμετρο 380 mm και πάχος 38 mm μπροστά και 356 mm διάμετρο και 32 πάχος mm στο πίσω μέρος.
Ελαστικά για… παντού
Φοράει ζάντες 19 ιντσών καθώς και αποκλειστικά με ειδικά για το μοντέλο κατασκευασμένα ελαστικά Bridgestone Dueler AT002, παρέχοντας μέγιστη ευελιξία και προσαρμοστικότητα για οποιαδήποτε κατάσταση και επιφάνεια, ενώ συμβάλλει στην αίσθηση, τη συγκίνηση και τη διασκέδαση στην οδήγηση του αυτοκινήτου: Τα ελαστικά έχουν διάσταση 235/40 R19 μπροστά και 285/40 R19 πίσω, ενσωματώνοντας, φυσικά, run-flat τεχνολογία, η οποία σε περίπτωση διάτρησής τους, εγγυάται οδήγηση ότι θα μπορέσεις να διανύσεις τουλάχιστον 80 χιλιόμετρα με 80 χιλιόμετρα την ώρα με 0 πίεση.
Τα ελαστικά της Bridgestone σχεδιάστηκαν ώστε να ταιριάζουν 100% με το DNA του συγκεκριμένου μοντέλου. Γι’ αυτό και έχουν έναν καινοτόμο σχεδιασμό πέλματος, καθώς και κορυφαία υλικά που παρέχουν άριστο κράτημα τόσο σε χώμα και άσφαλτο, ενώ διατηρούν τις άριστες επιδόσεις τους και στις υψηλές ταχύτητες.
Το εσωτερικό
Οι εσωτερικοί χώροι, που χαρακτηρίζονται από την αποκλειστική ταπετσαρία Alcantara Verde Sterrato, αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία «αισθάνομαι πιλότος» που παραδοσιακά υιοθετείται για τη σειρά Huracán, η οποία τοποθετεί τον οδηγό στο κέντρο του θαλάμου επιβατών για την απόλυτη οδηγική εμπειρία και τον απόλυτο έλεγχο όλων των χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η διεπαφή ανθρώπου και μηχανής (HMI) διαθέτει νέα γραφικά και ειδικές λειτουργίες οδήγησης. Για πρώτη φορά, τα όργανα διαθέτουν ψηφιακό κλισιόμετρο με ένδειξη pitch and roll, πυξίδα, δείκτη γεωγραφικών συντεταγμένων και ένδειξη γωνίας τιμονιού.