Ce que le procès intenté par la fille de Paul Walker contre Porsche pourrait apporter

Δραματικές αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να φέρει το αποτέλεσμα της μήνυσης που υπέβαλλε, στην αμερικανική Δικαιοσύνη, κατά της Porsche, η κόρη του ηθοποιού Paul Walker. Η Meadow Walker, 16, κινείται εναντίον της γερμανικής εταιρείας (η οποία ανήκει στο Groupe Volkswagen, για να μην ξεχνιόμαστε) κατηγορώντας τη για σχεδιαστικές και όχι μόνο παραλείψεις στο (υπερ)αυτοκίνητο, μια Porsche Carrera GT, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο πατέρας της, χολιγουντιανός σταρ και πρωταγωνιστής των ταινιών Fast & Furious

H τελευταία φωτογραφία του Paul Walker. Επιβιβάζεται, ως συνοδηγός στη μοιραία Porsche Carrera GT, που οδηγεί ο φίλος του, Roger Rodas. Λίγο αργότερα, θα βρουν φρικτό θάνατο και οι δύο, μέσα σε αυτή

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η μήνυση αναφέρει ότι το μοιραίο αυτοκίνητο, δεν είχε “κατάλληλο σύστημα ελέγχου σταθερότητας” και συστήματα ασφαλείας τα οποία να προστατεύουν τους επιβάτες σε μια σύγκρουση και να αποτρέπουν την πρόκληση πυρκαγιάς μετά από αυτή. 

Στιγμές αργότερα. Με περισσότερα από 160 χαω, η Porsche συγκρούεται και τυλίγεται στις φλόγες

Η Meadow Walker (η οποία έχει ελληνική καταγωγή, από την μεριά της μητέρας της, η οποία είναι Ελληνοσουηδέζα), σύμφωνα με τα περιεχόμενα της μηνυτήριας αναφοράς που κατέθεσε και τα οποία έφερε στο φως το TMZ, αναφέρει ότι “ο Paul Walker επέζησε της σύγκρουσης που τελικά του πήρε τη ζωή, όμως υπέφερε φρικτά, καθώς κάηκε ζωντανός” (σ.σ. η μετάφραση είναι ακριβής). 

Η κόρη του Paul Walker, Meadow, σήμερα και δεξιά, σε φωτογραφία με τον πατέρα της

Στη μήνυση, η κόρη του ηθοποιού συνεχίζει ότι όταν η Porsche Carrera GT στην οποία συνεπέβαινε ο πατέρας της (οδηγός ήταν ο Roger Rodas) τράκαρε, η ζώνη “τράβηξε τον κορμό του Walker πίσω με δύναμη χιλιάδων κιλών, με αποτέλεσμα να του σπάσει τα πλευρά και τη λεκάνη” και να τον παγιδεύσει στη θέση του συνοδηγού. 

Παρότι δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό το οποίο ζητά ως αποζημίωση η Walker από την Porsche, επισημαίνεται πως η Carrera GT με την οποία έγινε το μοιραίο δυστύχημα, χαρακτηρίζεται ως “street legal race car”. Παρότι η πρόσκρουση έγινε με μεγάλη ταχύτητα (προσδιορίζεται περίπου στα 160 χιλιόμετρα ανά ώρα), από την οποία, ούτως ή άλλως, οι πιθανότητες επιβίωσης είναι μικρές (μάλλον μηδαμινές), μπορούμε να δούμε ότι η μήνυση εστιάζει αλλού. Στα systèmes de sécurité de la supercar. 

Au cas où la fille de Walker Gagner le conflit, il créera précédent -L'Union européenne est en train d'élaborer un nouveau règlement pour les constructeurs automobiles, du moins pour les États-Unis, dont nous savons tous que l'Union européenne suit les réglementations. En particulier, pour les fabricants de voitures de course homologuées, comme Porsche, Lamborghini, Maserati, Ferrari et d'autres. 

Une décision n'est pas exclue κατά της Porsche pour la Carrera GT, de créer un "nœud coulant" autour du cou des constructeurs de supercars, les obligeant à "choke" avec "dynamic" ESP et d'autres aides électroniques à la conduite et de leur imposer des frais supplémentaires. systèmes de sécurité avec une dose, peut-être, d'exagération. 

En effet, la sécurité est une bonne chose et c'est bien sûr un objectif prioritaire pour tous les constructeurs (la plupart d'entre eux disent qu'ils veulent que nous soyons en vie et en bonne santé après un accident, afin que nous puissions sortir de notre voiture endommagée et nous rendre chez le concessionnaire pour en acheter une nouvelle), mais en faire trop peut "déformer" cette sensation de pureté que procurent certaines - la plupart - des supercars. Ou, au contraire, interdire les voitures extrêmes ; cela pourrait, bien sûr, créer des supercars plus sûres. Qu'en pensez-vous ?