Conduite de la BMW 220i Active Tourer : recette bavaroise   

Το πρακτικό πρόσωπο της BMW Σειράς 2 αντικατοπτρίζεται σε ένα MPV που έχει πολλά να αποδείξει 

Quelle note lui donnez-vous ?5 Notes
6.8
7.4

Η BMW έχει καθιερωθεί επάξια στην συνείδηση μας ως εμπορικό σήμα με κύριο χαρακτηριστικό την διάκριση της στα δυναμικά και σπορτίφ αυτοκίνητα. Υπάρχει, όμως χώρος στην γκάμα της για ένα πολυμορφικό, χωρίς να αλλοιωθεί το DNA της; Η εβδομαδιαία συμβίωση με την BMW 220i Active Tourer δίνει απάντηση σε αυτό το ερώτημα! 

Γνωριμία 

Η BMW καθυστέρησε να ενστερνιστεί την μόδα των πολυμορφικών αυτοκινήτων. Η πρώτη προσπάθεια έγινε μόλις το 2014 με την πρώτη γενιά της Σειράς 2 Active Tourer. Παρόλο, που τα πολυμορφικά είναι πλέον ξεπερασμένα και οι περισσότεροι κατασκευαστές εγκαταλείπουν την κατηγορία για χάρη των Crossovers, η BMW τολμά και από τον Οκτώβριο του 2021 παρουσίασε την δεύτερη γενιά της Σειράς 2 Active Tourer, διαφοροποιώντας την αισθητικά τόσο από το απερχόμενο μοντέλο, όσο και από τα υπόλοιπα MPV!

Design externe 

Σχεδιασμένη από λευκό χαρτί, η νέα BMW σειρά 2 Active Tourer διατηρεί μόνο το όνομα της προκατόχου της. Το ομοιόμορφο οβάλ σχήμα με τις μυώδεις επιφάνειες δείχνει σύγχρονο και μοντέρνο! 

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, σήμα κατατεθέν της BMW, που καταλαμβάνει το ευρύτερο μέρος της πρόσοψης και πλαισιώνεται από λεπτούς σφηνοειδείς προβολείς με γραφικά LED, που την κάνουν να δείχνει ακόμα πιο μεγαλειώδη. 

Το προφίλ της παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς οι μυώδεις επιφάνειες και τα ανοδικά νεύρα, που ξεκινούν από το κάτω μέρος των εμπρός φτερών και ενσωματώνονται στις άκρες των πίσω παραθύρων του προσδίδουν την χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη σιλουέτα. 

Το πίσω μέρος δείχνει πιο λιτό και σοβαρό, με την κάθετη πέμπτη πόρτα στην οποία ενσωματώνονται τα οριζόντια σφηνοειδή φωτιστικά σώματα. 

Το αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε το σπορ πακέτο M Sport που σημαίνει ζάντες 18 ιντσών, πιο ογκώδεις προφυλακτήρες, με τον πίσω να φέρει έναν διακριτικό αεροδυναμικό διαχύτη. Επίσης, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η μικρή αεροτομή στην πέμπτη πόρτα. Ωστόσο αυτό που εκτιμήσαμε περισσότερο είναι η πανοραμική διπλή οροφή! 

Συνολικά, η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer είναι ισορροπημένη σχεδιαστικά, προβάλλοντας για πρώτη φορά σε MPV έναν σπορτίφ και δυναμικό χαρακτήρα. 

Interne 

Ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι μοντέρνος και δείχνει φουτουριστικός, αφού οι επιβάτες αισθάνονται σαν να περνάνε σε άλλη διάσταση, κάνοντας ένα ταξίδι στο μέλλον! Το πρώτο χαρακτηριστικό είναι το «BMW Curved Display», το οποίο φιλοξενεί τις δύο έγχρωμες οθόνες στο μερικώς κυρτό και ενιαίο πλαίσιο. Η πρώτη για τον πίνακα οργάνων είναι διάστασης 10,7 ιντσών και της κονσόλα 10.25 ιντσών, συμβατό με Apple AirPlay και Android Auto! 

Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι το αιωρούμενο υποβραχιόνιο, αεροπορικού τύπου, με τις έξυπνες θήκες, τους διακόπτες του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου, τον διακόπτη της ηλεκτρικής μίζας και του ηχοσυστήματος! Μπροστά από το υποβραχιόνιο και κάτω από την οθόνη της κονσόλας υπάρχει ένας ορθοστάτης για το κινητό τηλέφωνο ή το τάμπλετ! 

Όπως αρμόζει σε μια BMW, η επιλογή των υλικών είναι κορυφαία με καλή αίσθηση αφής! Οι επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες είναι από μαλακό δέρμα, σε συνδυασμό με τις λεπτομέρειες αλουμινίου. Ο διάκοσμος του εσωτερικού είναι πολυτελέστατος με πολύ καλή συναρμογή, με γνώμονα την αίσθηση ποιότητας!  

Αν και η BMW αποφεύγει να το αποκαλεί MPV και το προσομοιάζει ως Crossover, το αμάξωμα του ενός όγκου προδίδει τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου! Με επίκεντρο την πρακτικότητα και την εργονομία, οι σχεδιαστές της BMW δημιούργησαν ένα ευχάριστο εσωτερικό διάκοσμο με πληθώρα λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου οικογενειάρχη! Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα είναι συρόμενο μέχρι και 13 εκατοστά, αυξάνοντας την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, η οποία κυμαίνεται ανάλογα με την διαμόρφωση από 415 έως1.405 lt με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα! 

Τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα του πακέτου M Sport προσφέρουν την ιδανική στήριξη του σώματος των επιβατών, διαθέτοντας πληθώρα ρυθμίσεων με θέσεις μνήμης! 

Συνολικά η ευρυχωρία και η άνεση είναι τα ισχυρά πλεονεκτήματα της BMW 220i Active Tourer. Αξίζει να αναφέρουμε πως η ευήλια καμπίνα, χάρη στην διπλή πανοραμική οροφή, λούζει με άπλετο φως το εσωτερικό!  

Moteur 

Κάτω από το καπό συναντάμε το ήπιο υβριδικό σύνολο 48 Volt Twin Power Turbo, που αποτελείται από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων απόδοσης 156 ίππων /4.700-6.500 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm/1.500-4.400 σ.α.λ. και έναν ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια 19 ίππων και 55 Nm ροπής, τοποθετημένο εντός του κιβωτίου ταχυτήτων! Συνδυαστικά η ισχύς του είναι 170 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 280 Nm. Το υβριδικό σύστημα δίνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω του εφτατάχυτου αυτόματου κιβωτού.

Στον δρόμο 

Μήπως αναρωτιέστε εάν ένα πολυμορφικό με τον έλικα στο καπό, μπορεί να είναι αντάξιο της βαυαρικής φίρμας; Δεν έχουμε παρά να το γνωρίσουμε σε πραγματικές συνθήκες!

En ville κινείται με ευελιξία χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις. Η υψηλή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το αμάξωμα ενός όγκου, προσφέρουν εξαιρετική περιμετρική ορατότητα. Παράλληλα οι κάμερες που προσφέρουν οπτική 360 μοιρών, κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι και διευκολύνουν την κίνηση σε κατάσταση κυκλοφοριακής συμφόρησης, αφού βοηθάει σε ελιγμούς και στην εκμετάλλευση του τελευταίου εκατοστού διαθέσιμου χώρου! 

Στο επαρχιακό και ορεινό δίκτυο η συμπεριφορά είναι αντάξια ενός αυτοκινήτου με τον έλικα στο καπό. Ο οδηγός νιώθει πως πατάει πολύ καλά στον δρόμο, ευνοώντας την δυναμική οδήγηση, παρότι πρόκειται για μια BMW με την κίνηση στον μπροστινό άξονα. Παράλληλα, αναδεικνύεται το νέο στιβαρό πλαίσιο «FAAR» («Frontantriebsarchitektur»). 

Sur l'autoroute γίνεται αντιληπτός ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα της κατηγορίας, με την άνεση να είναι κορυφαία ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια. Τέλος, η απουσία αεροδυναμικών θορύβων ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες, θα εκτιμηθεί από τον οδηγό.   

Général η BMW 220i Active Tourer, παρά το ύψος και το αμάξωμα ενός όγκου, προσφέρει δυναμική οδήγηση, σύμφωνα με τα πρότυπα της βαυαρικής εταιρείας. Το κράτημα είναι εξαιρετικό, αλλά εάν πιεστεί έχει τάσεις υπερστροφής, παραμένοντας ωστόσο προβλέψιμη και ανεβάζοντας την αδρεναλίνη! Σε κάθε συνθήκη οδήγησης, οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την υποδειγματική ποιότητα κύλισης, που προσφέρει αεροπορικού τύπου άνεση, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή άγγιξε τα 8.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα! 

Σε ποιους απευθύνεται 

Η BMW δημιούργησε ένα αυτοκίνητο ιδανικό για δραστήριους οικογενειάρχες, που αρέσκονται σε ταξίδια, λατρεύουν την δυναμική οδήγηση και επιζητούν χώρους, εργονομία και ασφάλεια. 

Τιμή 

Για όσους ενδιαφέρονται να την αποκτήσουν, η τιμή της BMW 220i ξεκινάει από τα 36.450 ευρώ! 

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA  
Presse MPV
Sièges 5
Portes 5
CONSOMMATION - ÉMISSIONS - SUBVENTIONS   
Consommation moyenne combinée (WLTP) 5.9-6.5 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP) 133-148 g/km
Type de carburant Essence
Accélération 0 - 100 km/h 8.1 δευτ
Vitesse maximale 221 km/h
Spécifications des gaz d'échappement Euro 6d
Rapport poids/puissance 8.9 κιλά/Hp, 111.8 Hp/τόνος
Rapport poids/couple 5.4 κιλά/Nm, 184.2 Nm/τόνος
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ   
Tension de la batterie 48 V
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα 19 Hp
Moteur électrique à couple 55 Nm
Θέση του κινητήρα Ηλεκτροκινητήρας, ενσωματωμένος στο σύστημα μετάδοσης
MOTEUR À COMBUSTION INTERNE  
Puissance 156 Hp @ 4700-6500 σ.α.λ.
Puissance par litre de cylindrée 104.1 Hp/l
Couple nominal du moteur 240 Nm @ 1500-4400 σ.α.λ.
Θέση του κινητήρα Εμπρός, εγκάρσια
Modèle/code du moteur B38
Carcasse du moteur 1499 cm3
Nombre de cylindres 3
Θέση των κυλίνδρων En série
Diamètre du cylindre 82 mm
Voie d'administration du vaccin 94.6 mm
Βαθμός συμπίεσης 11.1
Nombre de soupapes par cylindre 4
Σύστημα καυσίμου Pulvérisation directe
Aspiration du moteur Twin-power turbo, Ιντερκούλερ
Mécanisme de distribution du gaz VALVETRONIC, Double-VANOS
Capacité d'huile moteur 4.5 l
Συστήματα κινητήρα Start & Stop 
Συνολική ισχύς συστήματος 170 Hp
Ροπή συστήματος 280 Nm
TAILLE ET POIDS  
Poids 1520 κιλά
Charge utile maximale 555 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages 415 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών 1405 l
Capacité du réservoir de carburant 45 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) 1300 κιλά
DIMENSIONS  
Longueur 4386 mm
Largeur 1824 mm
Hauteur 1576 mm
Empattement 2670 mm
Trace d'acheminement 1586 mm
Trace dorsale 1587 mm
Distance par rapport au sol 171 mm
Coefficient de traînée (Cd) 0.26
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) 11.4 m
ARCHITECTURE   
Mouvement Στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων 7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic
Suspension avant Γόνατο ανάρτησης
Suspension arrière Suspension indépendante de plusieurs liens
Εμπρός φρένα Δισκόφρενα
Πίσω φρένα Δισκόφρενα
Systèmes auxiliaires ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Type d'adresse Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction  Volant électrique
Roues  205/65 R16

 

 

Conclusion
Σε μια κατηγορία που κοντεύει να εκλείψει, η BMW βρήκε τη μαγική συνταγή και προσφέρει ένα αυτοκίνητο με χώρους, εργονομία, άνεση, χωρίς να υστερεί σε δυναμική οδήγηση. Ο χαρακτηρισμός του ως Crossover, οφείλεται στην διασταύρωση MPV με Hatchback, η οποία αποτυπώνεται σε ένα σπορτίφ αμάξωμα ενός όγκου! 
Intérieur et aspects pratiques
8.4
Dépenses courantes
5.6
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
7.8
Sécurité
7.4
Facteur de plaisir
7.6
Quelle note lui donnez-vous ?5 Notes
6.8
SYN
Qualité du roulement
Άνεση - Πρακτικότητα
Technologie
Κράτημα
Χώροι - Διαμόρφωση εσωτερικού
PLEEN
Κατανάλωση
7.4