Accès à l'écosystème numérique de Mercedes-Benz avec Mercedes me

Η MercedesBenz παρουσιάζει τη νέα γενιά εφαρμογών Mercedes me που έχει αναπτύξει στην ιδιόκτητη, τυποποιημένη πλατφόρμα
της. Με τις νέες εξελιγμένες εφαρμογές, το
Mercedes me Application που από το 2015 συνδέει το όχημα με το smartphone του ιδιοκτήτη του, μετατρέπεται σε ψηφιακό οικοσύστημα!  Σε αυτήν την κοινή βάση, οι νέες υπηρεσίες
μπορούν μελλοντικά να αναπτυχθούν ξεχωριστά και με περισσότερη ευελιξία. Στο νέο
αυτό περιβάλλον, περιλαμβάνονται πλέον τρεις εφαρμογές:  
Mercedes me, Mercedes me Store et Mercedes me Service οι οποίες είναι έτοιμες προς λήψη, τόσο από το Application Store όσο και από το Google Play Store, και διατίθενται ήδη σε περισσότερες από 35
χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Οι εφαρμογές αυτές εξελίχθηκαν μετά
από στενή, διεθνή επαφή με συνεργάτες και πελάτες της μάρκας, με στόχο να
γίνουν όσο το δυνατόν πιο λειτουργικές και ελκυστικές για τον χρήστη, βελτιώνοντας
την εμπειρία του πελάτη.

 

 

Η Britta SeegerMembre du conseil d'administration de Daimler AG & της MercedesBenz AG, Υπεύθυνης για τις Πωλήσεις, δήλωσε: “Η νέα γενιά Mercedes me Apps διευκολύνει ακόμη περισσότερο
τον πελάτη της μάρκας να επικοινωνήσει με τη
MercedesBenz, όλες τις ώρες
της ημέρας. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να κλείσει ένα ραντεβού στο συνεργείο που προτιμά
ή να στείλει τον προορισμό του στο αυτοκίνητο μέσα από την εφαρμογή. Ο στόχος μας
είναι να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας πιο εύκολη, γι’ αυτό και διευρύνουμε
συνεχώς τη γκάμα των προσφερόμενων ψηφιακών μας υπηρεσιών. Με τη νέα γενιά εφαρμογών
Mercedes me προσφέρουμε πιο
απλοποιημένη, πιο εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα μας και νέες υπηρεσίες, όπως
π.χ. μία λειτουργία για το άνοιγμα ή το κλείσιμο των παραθύρων ή της
πανοραμικής οροφής μέσω του
application.”

 

 

Έξυπνα συνδεδεμένες: οι νέες εφαρμογές Mercedes me

Όλες οι εφαρμογές Mercedes me συνδέονται μεταξύ τους.  Αυτό σημαίνει, ότι με μόνο μία σύνδεση με τη χρήση
του κωδικού (Mercedes me ID) παρέχεται πρόσβαση και στις τρεις
εφαρμογές, με δυνατότητα εναλλαγής τους από το βασικό μενού, επιτρέποντας στον
χρήστη να περιηγείται εύκολα και γρήγορα μεταξύ των εφαρμογών.  Κάθε app έχει συγκεκριμένες λειτουργίες και όλες τους προσαρμόζονται
στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

 

Η εφαρμογή Mercedes me συνδέει το smartphone με το όχημα του κατόχου του. Αυτό επιτρέπει να έχει άμεση
πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες όσον αφορά στο αυτοκίνητό του, όπως τα
χιλιόμετρα που έχει διανύσει, την απόσταση που απομένει ή την πίεση των ελαστικών
– εύκολα και πρακτικά. Οι λειτουργίες ψηφιακών εντολών επιτρέπουν επιπλέον τη θέρμανση
του οχήματος ενώ αυτό είναι σταματημένο, το ανέβασμα ή κατέβασμα των παραθύρων και
της πανοραμικής οροφής ή της υφασμάτινης οροφής στα κάμπριο μοντέλα κ.α. Μία
επιπλέον νέα λειτουργία είναι το αναβόσβημα των προβολέων μέσω της εφαρμογής,
ώστε ο κάτοχός του να το αναγνωρίσει από απόσταση στο σκοτάδι.

  

Η εφαρμογή Mercedes me Store προσφέρει άνετη πρόσβαση σε όλα τα ψηφιακά προϊόντα της Mercedes-Benz
για τo αυτοκίνητο με δυνατότητα αγοράς & επέκτασης της διάρκειας των
υπηρεσιών Mercedes me connect και των on-demand χαρακτηριστικών που επιλέγει ο κάτοχος
του αυτοκινήτου μέσω smartphone.

  

Η εφαρμογή Mercedes me Service υπενθυμίζει εγκαίρως το επόμενο ραντεβού για service, το οποίο μπορεί
εύκολα να προγραμματιστεί μέσω smartphone. Επιπλέον, εμφανίζει στην
οθόνη του κινητού τυχόν προειδοποιητικές λυχνίες που ενδέχεται να ανάβουν στο
αυτοκίνητο και προτείνει τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης, όπως π.χ. προτρέπει
να ελεγχθεί η πίεση των ελαστικών στο επόμενο πρατήριο καυσίμων της διαδρομής.
Επίσης, επιτρέπει την απευθείας επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή
Mercedes-Benz, ενώ διατίθενται πρακτικά βίντεο «how-to», με
ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την αξιοποίηση του μέγιστου βαθμού των
δυνατοτήτων που προσφέρει το αυτοκίνητο.

 

Η νέα γενιά των Mercedes me Apps αναπτύχθηκε από μία διεθνή κοινότητα προγραμματιστών της Daimler, κυρίως με εκπροσώπους από τις ΗΠΑ και την
Κίνα, ενώ δοκιμάστηκε σε στενή συνεργασία με πελάτες της μάρκας. Αφού έγιναν οι
αρχικοί εσωτερικοί έλεγχοι, στις αρχές του 2020 η Mercedes-Benz ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία των εφαρμογών στη
Γαλλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο ενώ από τις αρχές Ιουνίου στις
παραπάνω χώρες προστέθηκαν οι Ιρλανδία και η Ουγγαρία. Οι νέες εφαρμογές είναι διαθέσιμες
στα App Stores της Apple και της Google σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. 

 

Μία κοινή βάση: η MercedesBenz Mobile SDK

Η πραγματική καινοτομία όμως βρισκεται πίσω
από τις νέες εφαρμογές Mercedes me, καθώς αυτές
εξελίχθηκαν για πρώτη φορά πάνω σε μια κοινή, τυποποιημένη πλατφόρμα ανάπτυξης.
Το 2019 η Mercedes-Benz ήταν ο
πρώτος κατασκευαστής οχημάτων που παραχώρησε σε προγραμματιστές από όλο τον
κόσμο πρόσβαση στο Κιτ Ανάπτυξης Λογισμικού (Software Development Kit, εν συντομία: SDK).

 

Το SDK λειτουργεί
ως ένα είδος κιτ κατασκευής προγραμματισμού, δηλαδή καθιστά διαθέσιμες διεπαφές
(interfaces) με το όχημα, πάνω στις οποίες μπορούν να κατασκευαστούν οι νέες
εφαρμογές. Έτσι, η ασφάλεια των δεδομένων είναι εγγυημένη ανά πάσα στιγμή.

 

Πάνω σ’ αυτό, η Mercedes-Benz έχει θεσπίσει σαφείς κανόνες σχετικά με το
ποια δεδομένα διατίθενται στους προγραμματιστές. Η θεμελιώδης αρχή είναι αυτή:
όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz διαθέτουν
εκτεταμένα συστήματα ασφαλείας και αντικλεπτικής προστασίας. Η ασφαλής πρόσβαση
σε συστήματα, η ασφάλεια των δεδομένων, το απόρρητο των δεδομένων και η
αντικλεπτική προστασία αποτελούν βασικά στοιχεία των δραστηριοτήτων έρευνας και
ανάπτυξης της μάρκας.

 

Le meilleur Customer Expérience 4.0 : se concentrer sur les besoins des clients
à l'ère numérique

Les applications Mercedes me sont une composante du secteur
les ventes de voitures Mercedes-Benz, car elles soutiennent l'objectif "Best Customer Experience 4.0" fixé par l'entreprise en ce qui concerne le service au client.
Le client. "Best Customer Experience 4.0" est la façon dont la marque se concentre sur la qualité de l'expérience client.
de ses ventes en concentrant son attention sur l'évolution constante de l'économie.
les exigences des clients à l'ère du numérique. L'objectif de Mercedes-Benz est d'offrir en permanence à ses clients une solution réaliste et efficace à leurs besoins.
de l'expérience en termes de confort et de commodité à chaque fois qu'ils souhaitent se rendre à l'aéroport.
contacter Mercedes-Benz - quels que soient l'heure, le lieu ou le canal
communication qu'ils souhaitent utiliser.

 

C'est la raison pour laquelle
que le
MercedesBenz combine parfaitement le "traditionnel" avec le "traditionnel".
le commerce de détail (avec une présence physique) avec des canaux numériques et
des réaménagements, avec des magasins et des sites novateurs. Dans le même temps, l'entreprise
prévoit que d'ici 2025, un quart des ventes mondiales de voitures particulières se feront dans les pays de l'UE.
Les voitures seront acheminées par des canaux en ligne, en collaboration avec des partenaires.  Les ventes. La pierre angulaire de la croissance
en fonction des besoins des clients a été fixé en 2013 avec l'objectif de
"Meilleure expérience client" sur
la meilleure expérience possible pour les clients nouveaux et existants, en termes de
concernant leur accès aux produits et services de l'Union européenne.
MercedesBenz.