Hyundai IONIQ 5 : Προπονεί τα αστέρια της Chelsea και της Atlético de Madrid (& videos)

 

  Ο αρχηγός της Chelsea F.C. Cesar Azpilicueta, ο τερματοφύλακας Edouard Mendy, ο αμυντικός Ben Chilwell και ο επιθετικός Olivier Giroud συμμετείχαν σε μια εντελώς διαφορετική
προπόνηση. Τα αστέρια της Chelsea απέκρουσαν δεκάδες μπάλες ποδοσφαίρου από τη μηχανή
εκτόξευσης που ηλεκτροδοτούσε το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai, IONIQ
5
. Αντίστοιχα, οι κορυφαίοι παίκτες Luis Suárez, Jan Oblak και Marcos
Llorente της Atlético de Madrid απόλαυσαν μια πολύ διασκεδαστική
και πρωτότυπη προπόνηση με τη συνδρομή του μεγάλου
croisée IONIQ 5.

 

  Le nouveau purement électrique IONIQ 5 διαθέτει την έξυπνη τεχνολογία Vehicle-to-Load
(V2L) που επιτρέπει την παροχή ρεύματος σε οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρική συσκευή όπως
σκούτερ, ηλεκτρικά ποδήλατα ή εξοπλισμό κάμπινγκ και στην περίπτωση μας, σε
εκτοξευτή μπαλών ποδοσφαίρου και ηλεκτρικούς διαδρόμους. Αυτό σημαίνει ότι η
ισχυρή μπαταρία 800
V de IONIQ 5 μπορεί να λειτουργήσει ως πρίζα 110 / 220V για
άλλες ηλεκτρικές συσκευές προσφέροντας ασφάλεια και άνεση στους χρήστες.

 

  Τα μηχανήματα συνδέθηκαν στο IONIQ 5, δυσκολεύοντας
την προπόνηση των κορυφαίων ποδοσφαιριστών της
Chelsea F.C. καθώς οι μπάλες εκτοξεύονταν προς αυτούς με μεγάλη
ταχύτητα. Αντίστοιχα, στην περίπτωση της Atlético de Madrid κατά τη διάρκεια
της προπόνησης οι ηλεκτρικοί διάδρομοι συνδέθηκαν με το IONIQ 5, το οποίο χάρη
στην έξυπνη τεχνολογία V2L, επέτρεψε στους παίκτες να κάνουν τις ασκήσεις τους
στον εξωτερικό χώρο του προπονητικού κέντρου του συλλόγου.

 

  Le site IONIQ
5
 βασίζεται στη nouvelle plate-forme, αποκλειστικά για BEV
(Battery Electric Vehicles) οχήματα, που εξελίχθηκε από το Hyundai Motor Group
και ονομάζεται Electric-Global Modular Platform (E-GMP).
Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της γκάμας προϊόντων της νέας μάρκας
IONIQ
και διαθέτει εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, όπως η ηλιακή οροφή και οι ζάντες
αλουμινίου 20”.

 

  Avec un chargeur de 350 kW, la IONIQ 5 peut se charger de Le site
10% à 80%
de la batterie en seulement 18 minutes. Les utilisateurs de l
IONIQ 5 a besoin de recharger sa voiture uniquement pendant cinq minutes
pour garantir Autonomie de 100 kmconformément à la norme WLTP.


  Le site
lancement de la tout électrique grand
croisée IONIQ 5 est la première étape de la Hyundai pour atteindre ses objectifs en matière d'émissions nettes de gaz à effet de serre et de réduction des émissions de gaz à effet de serre.
mobilité avec des modèles électriques avancés. Après la IONIQ 5, Hyundai va
enrichir la gamme IONIQ tout électrique avec une berline électrique (la
IONIQ 6), ainsi qu'un grand SUV électrique (IONIQ 7).