Les différences entre la première voiture de course électrique de Hyundai et la i30N TCR

Όσο περνούν τα χρόνια, η Hyundai καθιερώνεται όλο και σε περισσότερες συνειδήσεις, ως ένας εκ των κορυφαίων κατασκευαστών του πλανήτη. Αυτό, άλλωστε, το αποδεικνύει και με τη γκάμα των μοντέλων της, αλλά και με την πορεία της στα μηχανοκίνητα σπορ, όπου διαπρέπει, μεταφέροντας τη νικηφόρα Technologie που εξελίσσει εκεί, στα μοντέλα ευρείας παραγωγής. Τώρα, έχει φτάσει η ώρα για να κάνει η κορεατική μάρκα το επόμενο βήμα.


Έχοντας πλέον καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC της FIA και με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.


Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας : Επιδόσεις και πρόοδος. Έτσι, μετά από το φοβερό και τρομερό i30 N TCR, η Hyundai ρίχνει στην “αρένα”, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό, το Veloster N ETCR. Τι διαφορές έχουν μεταξύ τους τα δύο αυτά αγωνιστικά;


Veloster N ETCR: Το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai


Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας.


Το ETCR είναι η ιδανική ευκαιρία συνδυασμού σπορ μηχανοκίνητων véhicules avec εναλλακτικές πηγές ενέργειας, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην επιτυχημένη στρατηγική της Hyundai στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.


Le site Veloster N ETCR est le πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό voiture de la Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση et mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.


Η μπαταρία των 798 volt de Williams Advanced Engineering est situé sur le sol de la voiture et a puissance de sortie maximale 500 kw et puissance continue 300 kw.


En cliquant sur la vidéo, vous saurez à quoi ressemble le son de la Veloster N ETCR.


"Il y a évidemment une énorme différence dans la façon dont le moteur électrique délivre sa puissance par rapport au moteur à essence standard. L'accélération est très forte - je dirais que c'est l'un des meilleurs aspects de la voiture.", explique le Augusto Farfus, pilote d'essai de Hyundai Motorsport ETCR. "Nous avons encore du travail à faire, mais lors des essais avec le Veloster N ETCR, nous avons déjà réalisé de grandes améliorations. Je suis convaincu que le Veloster N ETCR - en tant que première voiture de course électrique de Hyundai - connaîtra le même succès que l'i30 N TCR.".


Le développement de l'ETCR reflète la stratégie plus large de Hyundai en matière de développement de véhicules électriques et met encore plus en évidence l'importance de l'ETCR pour le développement de l'industrie automobile. Les capacités de Hyundai Motorsport en matière de hautes performances.


i30 N TCR : le chef-d'œuvre de Hyundai


La catégorie TCR a donné à Hyundai l'occasion de présenter la son potentiel dans le sport automobile. Le site Racing i30 N TCR Hyundai, démontre comment un véhicule de production peut être le meilleure base pour la construction d'un centre d'hébergement compétitif course voiture.


De la ses débutsLa i30 N TCR a été pionnier dans les championnats du monde entier. Malgré la compétitivité de la catégorie, elle a conquis le monde entier. deux titres de conducteur consécutifs sur Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR de la FIA, et matchs locaux dans différents pays tels que l'Allemagne, la Russie, la Malaisie et l'Australie, ainsi que des concours régionaux en Europe, en Asie et en Amérique du Nord. 


En 2020, la i30 N TCR a gagné titres en sept courses au niveau mondial.

Sur la base de la modèle i30 N et construite selon les règles du TCR, la i30 N TCR est dotée d'une moteur turbocompressé de deux litres combinée à une Boîte de vitesses à 6 rapports. Situé à traction avant et Réservoir de carburant de 100 litres.


Dans cette vidéo, vous pouvez entendre une i30 N TCR monter une côte en hurlant.


"La i30 N TCR est un ensemble très intégré. La tenue de route, le moteur, l'équilibre du châssis - tout cela est incroyablement puissant. déclare que le le vainqueur du championnat des pilotes FIA WTCR 2019, Gabriele Tarquini, και συνεχίζει: “Φυσικά, για να είσαι πρωταθλητής πρέπει να είσαι καλός οδηγός και να έχεις μια καλή ομάδα πίσω σου, αλλά χρειάζεσαι επίσης ένα γρήγορο αυτοκίνητο – και το i30 N TCR είναι σίγουρα ένα από αυτά”.


Κλείνοντας, σου παίρνουμε τα αυτιά με ένα in-car από το i30 N TCR