Découvrez comment Ford soumet l'e-Transit à des tests d'endurance éprouvants.

Τεστ σε ακραίο ψύχος, ζέστη, έδαφος από τη Ford για να πιάσει την αξιοπιστία του diesel

«Δοκιμάζουμε όλα τα van μας σε συνθήκες πολύ πιο ακραίες από αυτές που θα αντιμετωπίσουν στα χέρια των πελατών. Το ηλεκτρικό E-Transit δεν αποτελεί εξαίρεση – πιέζοντάς το στο όριο σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα δοκιμών, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα εξυπηρετεί αξιόπιστα τους πελάτες μας όταν επιλέξουν αμιγώς ηλεκτρικό στόλο οχημάτων για τις επιχειρήσεις τους». Αυτά τα λόγια ανήκουν στον chief program engineer E-Transit, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης, Andrew Mottram. Και περιγράφει τις εξαντλητικές δοκιμές στις οποίες υποβάλλει η Ford το ηλεκτρικό βαν, ώστε να διασφαλίσει αντοχή αντίστοιχη του πετρελαιοκίνητου.

Είτε τακτοποιούμε εκκρεμότητες καθώς προετοιμαζόμαστε για τις πολυαναμενόμενες διακοπές, είτε έχουμε να διαχειριστούμε ένα μεγάλο project ή βρισκόμαστε μπροστά σε μία αγχωτική περίοδο εξετάσεων, όλοι λίγο πολύ έχουμε περάσει δια πυρός και σιδήρου σε κάποια φάση της ζωής μας λόγω επαγγελματικών ή οικογενειακών υποχρεώσεων ή κατά τη διάρκεια μιας εξεταστικής. Μπορεί όμως να φανταστεί κανείς τι σημαίνει να προσπαθείς να συμπιέσεις 10 χρόνια σκληρής δουλειάς μέσα σε 12 εβδομάδες;

Δοκιμή ψύχους στους -35 βαθμούς Κελσίου. Με τη ζέστη που έχει σήμερα, θα τη χρειαζόμασταν

Αυτή ήταν η Défi που αντιμετώπισε το νέο Ford E-Transit – η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλέστερου cargo van σε παγκόσμιο επίπεδο – κατά τη διάρκεια δοκιμών στις οποίες υποβλήθηκε σε ακραίες συνθήκες που σχεδιάστηκαν για να προσομοιώσουν τις επιπτώσεις της εντατικής χρήσης του οχήματος σε όλη τη διάρκεια ζωής του, πριν κυκλοφορήσει επίσημα στην αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Το βίντεο

Un site νέο βίντεο της Ford παρουσιάζει τα τεστ αντοχής et le δοκιμές à l'adresse ακραίες κλιματικές συνθήκες στις οποίες υποβάλλονται οι πρωτότυπες εκδόσεις panel van et chassis cab του E‑Transit στις τεχνολογικά προηγμένες εγκαταστάσεις της Ford σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Το βίντεο της Ford με τον… βασανισμό πολλών επιπέδων

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το ηλεκτρικό E-Transit ήρθε αντιμέτωπο με προκλήσεις όπως οι απαιτητικές συνθήκες χειμερινής οδήγησης στο Michigan των ΗΠΑ, οι ακραίες θερμοκρασίες καύσωνα, ψύχους et υψομέτρου sur Θάλαμο Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας και οι τεράστιες λακκούβες et σαμαράκια στην πίστα δοκιμών του Lommel στο Βέλγιο (αν και από τέτοια έχουμε άφθονα στην Ελλάδα, μπορούσε να δοκιμάσει ελεύθερα η Ford στους δρόμους μας).

Και σε περάσματα από ποτάμια δοκιμάζεται το e-Transit

Μέσα στο “boot camp” οχημάτων της Ford

Η Ford υπέβαλε το E-Transit σε μία σειρά απαιτητικών και εξαντλητικών δοκιμών για να διασφαλίσει αντοχή αντίστοιχη με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων μέσω μιας μεθοδολογίας που αναπαράγει τις επιπτώσεις ύστερα από χρήση και οδήγηση 240.000 και πλέον χιλιομέτρων – δηλαδή μιας δεκαετίας σκληρής δουλειάς – για πελάτες που εργάζονται στις πλέον δυσχερείς συνθήκες.

Λασπόλουτρο

Ο Θάλαμος Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford μπορεί να προσομοιώνει ακραίες συνθήκες όπως αυτές που επικρατούν στην έρημο Σαχάρα και στη Σιβηρία. Στοχεύοντας σε βέλτιστες επιδόσεις και απόδοση, οι μηχανικοί της Ford βελτίωσαν το système d'entraînement électrique et le περιβάλλον της καμπίνας υποχρεώνοντας το E‑Transit να λειτουργήσει σε πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου – υψηλότερη από τη μέση θερμοκρασία της ερήμου – για δύο εβδομάδες χρησιμοποιώντας 28 προβολείς με λαμπτήρες 4.000-watt. Η μπαταρία του E-Transit υιοθετεί τεχνολογία υγρής ψύξης για βέλτιστη απόδοση σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Βάρος, νερά, λακκούβες, όλα μαζί

Το van έπρεπε επίσης να αποδείξει την αξιοπιστία του στους -35 βαθμούς Κελσίου – χαμηλότερη από τη μέση χειμερινή θερμοκρασία στη Σιβηρία – και να ανέβει με πλήρες φορτίο σε υψόμετρο 2.500 m, δηλαδή όσο ο Αλπικός Δρόμος Γκροσγκλόκνερ στην Αυστρία, που αποτελεί έναν από τους ασφάλτινους δρόμους της Ευρώπης που βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο.

Χώμα, αμμοχάλικο και επαρχιακοί, ορεινοί δρόμοι (πρέπει να) είναι το… στοιχείο του e-Transit

Χιλιάδες περάσματα πάνω από διαδρομές με σαμαράκια, λακκούβες et λιθόστρωτο πραγματοποιήθηκαν στην εγκατάσταση δοκιμών της Ford στο Lommel, με τη βοήθεια προσομοίωσης πλακόστρωτων δρόμων, παράδρομων με ανωμαλίες και απαιτητικών κακοτράχαλων διαδρομών από όλο τον κόσμο.

Στα όρη και τα ψηλά βουνά…

Η endurance de la batterie, de moteur électrique et le suspension arrière de l'E-Transit ont été testés à plusieurs reprises en conduisant en bain de boue et sel et au milieu eau de mer pulvériséeavec simulation des itinéraires hivernaux et traversées de rivièrestandis que la résistance des composants à la érosion. L'indice de fiabilité élevé du moteur électrique a été confirmé après un fonctionnement continu. pendant 125 jours.

Ford et l'électrification de sa gamme

Η l'état de préparation opérationnelle de l'E-Transit sera démontrée de manière plus approfondie grâce à une vaste campagne de sensibilisation. tests avec les clients tels que les supermarchés, les services publics et les entreprises de livraison à domicile qui débutera plus tard dans l'année. Ces tests permettront à Ford d'améliorer encore l'expérience du client avec E-Transit, qui offre des fonctionnalités permettant d'accroître la productivité, telles que système d'entraînement électrique par des besoins de maintenance réduits et la technologie des véhicules interconnectés de la prochaine génération.

E-Transit fait partie d'un important programme de un investissement de 30 milliards de dollars Ford va électrifier ses véhicules d'ici à 2025. Selon l'entreprise, sa gamme de véhicules utilitaires en Europe sera 100% sans émissionLes deux tiers des ventes de véhicules utilitaires devraient être des modèles entièrement électriques ou hybrides rechargeables d'ici à 2024. 2030.