Η γκάμα
of the new Volkswagen Golf στην ελληνική αγορά
εμπλουτίζεται με τρεις πολύ ισχυρές και δύο επίσης ισχυρές αλλά και με πιο «πράσινο»
περιβαλλοντικό αποτύπωμα εκδόσεις. Κοινό τους χαρακτηριστικό ότι η κάθε μία –
αν και για διαφορετικούς λόγους – προσφέρει έντονες συγκινήσεις και όλες
αναμένεται να αποτελέσουν best–seller στην κατηγορία τους. Συγκεκριμένα, η Kosmocar–Volkswagen ανακοινώνει την άμεση έναρξη πωλήσεων και τις
προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Golf GTI and Golf GTD, the Golf GTI Clubsport καθώς και τα Golf GTE and Golf eHybrid.
The Golf GTI is
ένα διαχρονικό σύμβολο της αυτοκίνησης, συνώνυμο της δυναμικής οδήγησης, συνδυάζοντας
ιδανικά επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα με τη μέγιστη άνεση. Εξοπλίζεται με τον
τελευταίας γενιάς υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI κινητήρα που αποδίδει 245 PS (180 kW), με ροπή 370 Nm διαθέσιμη στις 1.600-4.300 σ.α.λ..
Επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα while the top speed
περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο
ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων ή χειροκίνητο. Οι προτεινόμενες τιμές
λιανικής είναι 38.225 € and 36.449 € respectively.
The Golf GTI Clubsport συνεχίζει την παράδοση της Volkswagen να προσφέρει εκδόσεις του GTI με ακόμα
πιο υψηλές επιδόσεις. Εδώ ο – ίδιος – δίλιτρος TSI engine performs 300 PS (221 kW), με κορυφαία για την κατηγορία
torque 400 Nm (2.000-5.200
σ.α.λ.), επιτάχυνση 0-100 km/h in just under 5,6 δευτερόλεπτα ενώ
and in Clubsport η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250
χλμ./ώρα.
Σημαντική διαφορά, συνδυάζεται αποκλειστικά και
μόνο με automatic
κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά σχέσεων ενώ στον
μπροστινό άξονα το μοντέλο διαθέτει μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό, ελεγχόμενο από το Vehicle Dynamics Manager, για ακόμα
μεγαλύτερη ακρίβεια, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για τα σπορ προσθιοκίνητα
αυτοκίνητα. Η προτεινόμενη τιμή
λιανικής είναι 42.718 €.
Το πετρελαιοκίνητο Golf GTD συνδυάζει
συναρπαστικές επιδόσεις GTI με σημαντική οικονομία καυσίμου. Εξοπλίζεται με
τον ισχυρότερο στη γκάμα του Golf diesel Engine 2.0 TDI by 200 PS (147 kW), με ροπή 400 Nm (1.750-3.500 σ.α.λ.), επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα at 7,1 δευτερόλεπτα και Final
ταχύτητα 245 χλμ./ώρα. Διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο
ταχυτήτων DSG
επτά σχέσεων. Οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με
μέση κατανάλωση μόλις 5,2 λ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 137 γρμ./χλμ.. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι
7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Η προτεινόμενη τιμή
λιανικής είναι 37.000 €.
Golf GTE 1.4 eHybrid 245 PS DSG and Golf 1.4 eHybrid 204 PS DSG, για πρώτη φορά δύο plug–in υβριδικές εκδόσεις που
εξηλεκτρίζουν τη γκάμα του Golf. Και οι δύο
εκδόσεις συνδυάζουν τον τετρακύλινδρο TSI Engine
βενζίνης 1.395 κ.εκ. με ισχύ 150 PS (110 kW) and torque 250 Nm (1.550-3.500 σ.α.λ.) με ηλεκτροκινητήρα. Στο eHybrid 204 PS, ο
ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 40 kW (54 PS) – συνδυασμένη ισχύς 204 PS – ενώ στην έκδοση GTE είναι πιο
ισχυρός, αποδίδοντας 70
kW (95 PS), με τη συνδυασμένη ισχύ να είναι 245 PS, αντίστοιχη του Golf GTI. Η
acceleration 0-100 km/h is 7.4 seconds with top speed
220 km/hour
for the eHybrid 204 PS and 6.7 seconds with top speed 225 km/h for
το GTE. Και οι δύο
versions are combined with a dual-clutch automatic transmission DSG, six relationships.
Η
electrical autonomy reaches the 71
kilometres at eHybrid 204 PS and the 64 kilometres on the GTE.
Both plug–in hybrid versions of the Golf achieve
impressive levels of combined fuel economy, 0.9 litres/100 kmfor the eHybrid 204PS and 1.1 litres/100 km. for the Golf GTE. The emissions
pollutants are set at 21 and 26 g/km. respectively (all measurements by WLTP).
Both versions qualify - pollutant emissions less than 50 g/km, and proposed
retail price before tax under 40.000 € - for 75% reduced fee
classification and zero fees
traffic. In addition, the two versions have a zero tax burden
for the corporate user.
The proposed retail prices for the Golf GTE and Golf eHybrid 204 PS is 43.450 €
and 41.000 €, respectively.
In summary, the proposed
retail prices of the new editions of the Golf, with the corresponding emissions of pollutants CO2.