Υπάρχουν και καλά νέα στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Ανάμεσα από φορολογίες, μειώσεις εσόδων, καταστροφές, υπάρχουν και αυτοί που ξεχωρίζουν. Όπως, χαρακτηρικότερο ίσως παράδειγμα, αυτό του Syngelidis Group, ο οποίος βραβεύθηκε ως ο καλύτερος εισαγωγέας Peugeot στον πλανήτη, από τον ίδιο τον πρόεδρο του κολοσσού PSA (Peugeot & Citroën), Carlos Tavares.
Στη φωτό από τη βράβευση στο Παρίσι διακρίνονται: Denis Martin – European Operational Director, Πολυχρόνης Συγγελίδης, Carlos Tavares – Πρόεδρος του Ομίλου PSA, Γιάννης Συγγελίδης
Στο Παρίσι, σε μια κατάμεστη αίθουσα με εισαγωγείς από όλο τον κόσμο και κορυφαία στελέχη της PSA, ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου PSA, παρέδωσε στους κ.κ. Γιάννη Συγγελίδη και Πολυχρόνη Συγγελίδη το βραβείο «Best Importer President Award 2015», εξαίροντας τις επιδόσεις της εισαγωγικής εταιρίας στην Ελλάδα. Ο κ. Tavares, κάνοντας την απονομή της τιμητικής διάκρισης για την η Peugeot στην Ελλάδα, έκανε ειδική μνεία στα ποιοτικά επιτεύγματα της ελληνικής αντιπροσωπείας, επιπλέον των ποσοτικών κριτηρίων όπως η εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου αγοράς της Peugeot στην Ελλάδα, μετά την ανάληψη της αντιπροσώπευσης από τον Όμιλο Συγγελίδη το 2014, το οποίο από 2,5% το 2013, αυξήθηκε σε 3,1% το 2014 και εκτινάχθηκε σε 6,7% το 2015 ξεπερνώντας όλα τα προγνωστικά!
Τα στελέχη του γαλλικού κολοσσού της αυτοκίνησης, ο οποίος καταγράφει αύξηση 1,7% στις πωλήσεις του παγκοσμίως, δεν μπορεί παρά να είναι ευχαριστημένα από την «έκρηξη» που καταγράφει η φίρμα στις πωλήσεις στη ρημαγμένη ελληνική αγορά. Γιατί, η άνοδος αυτή, ούτε πρόσκαιρη ως «φωτοβολίδα» είναι, ούτε και τυχαία.
Ακολουθώντας μια επιθετική πολιτική στις προσφορές, τη διαφήμιση και την προσέλκυση πελατών, ο Όμιλος Συγγελίδη έχει καταφέρει να επικοινωνήσει άριστα την ολοκαίνουρια γκάμα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία έχει κάνει άλματα προς τα εμπρός. Έτσι, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία (ΕΛΣΤΑΤ/ΣΕΑΑ), για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η Peugeot στην Ελλάδα διατηρείται στην τρίτη θέση των πωλήσεων, με μερίδιο 8,4% (758 ταξινομήσεις) σε απόσταση «αναπνοής» από την Opel που έχει μερίδιο 8,8% (793 ταξινομήσεις) και από την πρώτη, Toyota που έχει μερίδιο 13,8% (με 1.242 ταξινομήσεις).
Η κατάκτηση αυτής της θέσης στην ελληνική αγορά έχει και ιδιαίτερη σημασία για το PSA Group, καθώς ξεπερνά τη VW (7,7%) αλλά και τη Nissan (6,3%) που σπάει ρεκόρ πωλήσεων με το Qashqai. Μόνο τον Ιανουάριο, Με 495 ταξινομήσεις, η premium γαλλική μάρκα πέτυχε μερίδιο 8.7% στην αγορά των επιβατικών και 10,3% στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Διόλου τυχαίο και εδώ, αφού η Peugeot στην Ελλάδα δείχνει διείσδυση και στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC & LTR), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.
Ο Όμιλος Συγγελίδη λέει ότι η διεθνής διάκριση για την Peugeot στην Ελλάδα, είναι η καλύτερη απόδειξη, ότι οι επενδύσεις που έχουν γίνει από τον Όμιλο Συγγελίδη και από το επίσημο δίκτυό του καθώς και η εκπαίδευση του έμψυχου δυναμικού για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, αποφέρουν καρπούς εκτοξεύοντας την προτίμηση του ελληνικού κοινού για την γαλλική premium μάρκα.
Πίσω από αυτά, κρύβεται μια έξυπνη στρατηγική επικοινωνίας και πωλήσεων. Η Peugeot στην Ελλάδα, έχει λανσάρει το –επιτυχημένο, όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί- πρόγραμμα 4Χ4. Το οποίο παρέχει στους πελάτες της Peugeot 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση με ποσό δόσης ανάλογα με το μοντέλο που επιλέγουν (πχ 108 ευρώ το μήνα για το 108, 208 για το 208 κ.ο.κ.), 4 χρόνια δωρεάν service, 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια οδική βοήθεια. Σε αυτό, πρόσθεσε και τη νέα γκάμα των πολυβραβευμένων νέων μοντέλων, με τους κινητήρες όπως ο πετρελαίου Blue Hdi 100 ίππων που έχει πετύχει παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης στην κατηγορία του, με μόλις 3λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων μόλις 79gr CO2 ανά χλμ και έχεις το «κλειδί» για την επιτυχία.