Όσο περνούν τα χρόνια, η Hyundai καθιερώνεται όλο και σε περισσότερες συνειδήσεις, ως ένας εκ των κορυφαίων κατασκευαστών του πλανήτη. Αυτό, άλλωστε, το αποδεικνύει και με τη γκάμα των μοντέλων της, αλλά και με την πορεία της στα μηχανοκίνητα σπορ, όπου διαπρέπει, μεταφέροντας τη νικηφόρα Technology που εξελίσσει εκεί, στα μοντέλα ευρείας παραγωγής. Τώρα, έχει φτάσει η ώρα για να κάνει η κορεατική μάρκα το επόμενο βήμα.
Έχοντας πλέον καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC της FIA και με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας : Επιδόσεις και πρόοδος. Έτσι, μετά από το φοβερό και τρομερό i30 N TCR, η Hyundai ρίχνει στην “αρένα”, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό, το Veloster N ETCR. Τι διαφορές έχουν μεταξύ τους τα δύο αυτά αγωνιστικά;
Veloster N ETCR: Το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai
Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας.
Το ETCR είναι η ιδανική ευκαιρία συνδυασμού σπορ μηχανοκίνητων οχημάτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην επιτυχημένη στρατηγική της Hyundai στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
The Veloster N ETCR is the πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με back movement and mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.
Η μπαταρία των 798 volt της Williams Advanced Engineering βρίσκεται on the floor του αυτοκινήτου και διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 500 kw and συνεχή ισχύ 300 kw.
Πατώντας στο video θα σου λυθεί η απορία ως προς το πώς ακούγεται το Veloster N ETCR.
“Προφανώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο πώς ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει την ισχύ του σε σύγκριση με τον τυπικό βενζινοκινητήρα. Η επιτάχυνση είναι πολύ ισχυρή – θα έλεγα ότι είναι μια από τις καλύτερες πτυχές του αυτοκινήτου”, explains the οδηγός δοκιμών ETCR της Hyundai Motorsport, Augusto Farfus. “Έχουμε ακόμη κάποιες επιπλέον εργασίες που πρέπει να γίνουν, αλλά στις δοκιμές με το Veloster N ETCR έχουμε ήδη κάνει μεγάλες βελτιώσεις. Είμαι βέβαιος ότι το Veloster N ETCR – ως το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai – θα είναι εξίσου επιτυχημένο με το i30 N TCR”.
Η ανάπτυξη του ETCR αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική της Hyundai για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και υπογραμμίζει περαιτέρω τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motorsport.
i30 N TCR: ΤΟ αριστούργημα της Hyundai
Η κατηγορία TCR έδωσε στη Hyundai την ευκαιρία να αναδείξει τις δυνατότητές της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. The αγωνιστικό i30 N TCR αυτοκίνητο της Hyundai, αποδεικνύει πώς ένα όχημα παραγωγής μπορεί να είναι η καλύτερη βάση για την κατασκευή ενός ανταγωνιστικού αγωνιστικού αυτοκινήτου.
From the ντεμπούτο του, το i30 N TCR υπήρξε πρωτοπόρος σε πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Παρά την ανταγωνιστικότητα της κατηγορίας, έχει κατακτήσει δύο διαδοχικούς τίτλους οδηγών at Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR της FIA, καθώς και τοπικούς αγώνες σε διάφορες χώρες όπως Γερμανία, Ρωσία, Μαλαισία και Αυστραλία αλλά και περιφερειακούς αγώνες στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική.
Το 2020, το i30 N TCR κέρδισε τίτλους σε επτά αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Βασισμένο στο μοντέλο i30 N και κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς του TCR, το i30 N TCR διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα δύο λίτρων που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς and δεξαμενή καυσίμου 100 λίτρων.
Στο video αυτό, μπορείς να ακούσεις ένα i30 N TCR να ουρλιάζει σε ένα hill climb.
“Το i30 N TCR αποτελεί ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο πακέτο. Ο χειρισμός, ο κινητήρας, η ισορροπία του πλαισίου – είναι όλα απίστευτα ισχυρά” αναφέρει ο νικητής στο πρωτάθλημα των οδηγών του FIA WTCR 2019, Gabriele Tarquini, and it goes on: “Φυσικά, για να είσαι πρωταθλητής πρέπει να είσαι καλός οδηγός και να έχεις μια καλή ομάδα πίσω σου, αλλά χρειάζεσαι επίσης ένα γρήγορο αυτοκίνητο – και το i30 N TCR είναι σίγουρα ένα από αυτά”.
Κλείνοντας, σου παίρνουμε τα αυτιά με ένα in-car από το i30 N TCR