When Hyundai made history

Έγραψε Story η Hyundai. Όχι μόνο
παρουσίασε το πρώτο αυτόνομο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου, αλλά και για
πρώτη φορά στον κόσμο, πέντε αυτοκίνητα αυτού του είδους, έκαναν ένα ταξίδι 190
χιλιομέτρων σε κανονικό οδικό δίκτυο, χωρίς οδηγό και με μηδενικές εκπομπών
ρύπων! Το ταξίδι, έγινε από τη Σεούλ προς το Pyeongchang.

Μέχριτώρα,ηαυτόνομηοδήγησηέχειπραγματοποιηθείμε περιορισμένη ταχύτητα σε ορισμένα τμήματα
εσωτερικών δρόμων, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που  αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν διανύσει τόσο
μεγάλη απόσταση  με 100 km / h-110 km / h,
που είναι η μέγιστη ταχύτητα η οποία επιτρέπεται από το νόμο στους εθνικούς
δρόμους της Κορέας.

The five
Vehicles of Hyundai The which ολοκλήρωσαν το Trip
είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 4, όπως ορίζεται από τα
διεθνή πρότυπα του SAE, και τεχνολογία δικτύου 5G. Τα οχήματα που
χρησιμοποιούνται για την επίδειξη 
αντιπροσωπεύουν την φιλοσοφία της Hyundai για μια μελλοντική
κινητικότητα με ελευθερία και περιβαλλοντολογική  καθαρότητα.

Η επίδειξη ξεκίνησε at Σεούλ at 2 Φεβρουαρίου by την
ενεργοποίηση των κουμπιών «CRUISE» και «SET» , οπότε τα αυτοκίνητα μεταφέρθηκαν
αμέσως στη λειτουργία αυτόματης οδήγησης και ξεκίνησαν το ταξίδι των 190 χλμ.
προς το Pyeongchang. Με την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, τα οχήματα άρχισαν να
κινούνται κανονικά στη φυσική ροή της κυκλοφορίας, κάνοντας προσπεράσεις  και περνούσαν τις πύλες διοδίων
χρησιμοποιώντας Hi-pass (σύστημα πληρωμών ασύρματης ταχείας κυκλοφορίας της
Νότιας Κορέας).

Βασιζόμενα at επιτυχημένη επίδειξη of Vehicles της Hyundai που οδήγησαν αυτόνομα στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια του
Consumer Electronics Show (CES) στις αρχές του περασμένου έτους, αυτά τα
αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που τους επέτρεψε να
αναγνωρίσουν τα οχήματα γύρω από το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ακρίβεια και να
κάνουν καλύτερες κρίσεις στις διασταυρώσεις, περνώντας από τις πύλες διοδίων,
υπολογίζοντας με ακρίβεια το πλάτος και τη θέση της πύλης διοδίων εντοπίζοντας
με μεγάλη ακρίβεια τη θέση του οχήματος σε έναν χάρτη, χρησιμοποιώντας
εξωτερικούς αισθητήρες τοποθετημένους για ειδικές καταστάσεις κατά τις οποίες
το σήμα GPS διακόπτεται, όπως για παράδειγμα περνώντας από μεγάλες υπόγειες
σήραγγες.

Η Hyundai διεξήγαγε a σημαντικό αριθμό δοκιμών οδικής κυκλοφορίας ύψους εκατοντάδων χιλιάδων
χιλιομέτρων, γεγονός που επέτρεψε να συγκεντρωθεί ένας τεράστιος όγκος
δεδομένων που συνέβαλε στην ενίσχυση της απόδοσης των αυτόνομων οχημάτων.

Η philosophy of Hyundai on την ανάπτυξη αυτόνομης
τεχνολογίας οδήγησης είναι να παρέχει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας σε
συνδυασμό με ένα υψηλό επίπεδο άνεσης.

The εξωτερικό and το Inside of αυτόνομων Vehicles που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή την επίδειξη μοιάζουν με άλλα μαζικής
παραγωγής μοντέλα της Hyundai, αλλά είναι εφοδιασμένα με διάφορες κάμερες και
LIDARs. Η προσθήκη ενός μικρού αριθμού αισθητήρων σε  οχήματα μαζικής παραγωγής επέτρεψε την
υλοποίηση μιας πλήρως αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης φέρνοντας την εταιρία ένα
βήμα πιο κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγησης.

Η αυτόνομη driving επεξεργάζεται a μεγάλο όγκο δεδομένων, το οποίο
απαιτεί πολλή ισχύ. The electric model κυψελών fuel is σε θέση να παράγει
ηλεκτρική ενέργεια μέσω της αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου στο σύνολο
των κυψελών καυσίμου, καθιστώντας την 
ιδανική επιλογή μοντέλου οχήματος για αυτή τη δοκιμή.

The electric SUV κυψελών fuel NEXO μπορεί To κινηθεί για 800 χιλιόμετρα (εσωτερικός στόχος σύμφωνα με
τους κανονισμούς NEDC) με μία μόνο φόρτιση, η οποία διαρκεί μόλις πέντε λεπτά.

Ενσωματωμένο system πληροφοριών and συνδεσιμότητας

Using το Network 5G of KT Corp., a κορεατικού παρόχου κινητής τηλεφωνίας, τα οχήματα
παρέχουν πέντε νέες προηγμένες τεχνολογίες πληροφοριών.

The passengers at back seats μπορούν To χρησιμοποιήσουν την “Home Connect”, μια
τεχνολογία αυτοκινήτου που επιτρέπει στο χρήστη να έχει πρόσβαση και να ελέγχει
συσκευές IoT που είναι εγκατεστημένες στο έξυπνο σπίτι τους. Μπορούν να δουν
τις εικόνες της κάμερας στο σπίτι σε πραγματικό χρόνο, να ελέγχουν τον φωτισμό,
την κλειδαριά της πόρτας ή την τηλεόραση, ακόμα και να διαχειρίζονται τις
οικιακές ενεργειακές συσκευές.

The
“Assistant Chat” είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να
κάνουν ερωτήσεις σε ένα Chat Bot με απλές φωνητικές εντολές και να λαμβάνουν
απαντήσεις με τη μορφή κειμένου ή εικόνων.

The
“Wellness Care” μπορεί να παρακολουθεί τις πληροφορίες οι οποίες
αφορούν στην  υγεία των επιβατών που
βρίσκονται στο πίσω μέρος του οχήματος, όπως το επίπεδο στρες, ο καρδιακός
ρυθμός κλπ. Οι επιβάτες μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε χαλαρωτικές
θεραπευτικές υπηρεσίες και μπορούν να συνδεθούν με έναν σύμβουλο υγείας μέσω
μιας κλήσης βίντεο σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, το όχημα provides Technology μείωσης θορύβου
“Noise-Away” και “Mood Care”, δίνοντας τη δυνατότητα
επιλογής φωτισμού στις πίσω πόρτες όταν είναι ενεργό το music player ή το
Wellness Care.

Η κορεατική Application καραόκε “Everysing” επιτρέπει επίσης στους επιβάτες να
τραγουδούν σύμφωνα με τη μουσική στο ταξίδι τους και είναι δυνατή η
προβολή  βίντεο στο σύστημα ψυχαγωγίας
των πίσω καθισμάτων. Τέλος, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις
πληροφοριών κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες υποστηρίζονται σε πολλές
γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των κορεατικών, αγγλικών και κινεζικών.

Αυτές The
προηγμένες Functions ψυχαγωγίας επιτρέπουν στους οδηγούς να
αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το χρόνο τους σε αυτόνομα κινούμενα
Vehicles.

Ο όμιλος
Hyundai Motor Group,
ετοιμάζεται To αξιοποιήσει εμπορικά το
πρότυπο SAE –  σύστημα αυτόνομης οδήγησης
συμβατό με το επίπεδο 4 σε έξυπνες πόλεις μέχρι το 2021. Για το σκοπό αυτό, η
εταιρεία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα τα σχέδιά της στο CES 2018 να αναπτύξει
από κοινού την τεχνολογία αυτόνομης-οδήγησης με την Aurora Innovation.

Επιπλέον, From τον Αύγουστο of περασμένου έτους, η Hyundai ερευνά and χτίζει την δική of υποδομή V2X. Ως ιδρυτικό μέλος of Αμερικανικού
Κέντρου Κινητικότητας, ενός αμερικανικού ερευνητικού ινστιτούτου για τη
μελλοντική κινητικότητα, ο όμιλος Hyundai Motor Group τον περασμένο Οκτώβριο
επένδυσε 5 εκατομμύρια δολάρια στην κατασκευή 
υπερσύγχρονων πειραματικών εγκαταστάσεων σε συνεργασία με την ACM.