Live the Movement in the streets

Ferrari won the 24 Hours of Le Mans 2024, repeating last year's triumph

Ένα χρόνο μετά τη νίκη της, η Ferrari επανέλαβε το κατόρθωμα στις 24 Ώρες του Le Mans 2024, τον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο.

Η 499P με αριθμό 50 της επίσημης ομάδας Ferrari – AF Corse καταχειροκροτήθηκε από τους οπαδούς καθώς πέρασε πρώτη την καρό σημαία. Ο Nicklas Nielsen, ο οποίος μοιράστηκε το cockpit με τους Miguel Molina και Antonio Fuoco, οδήγησε το αυτοκίνητο πάνω από τη γραμμή τερματισμού.

Το αδελφό Le Mans Hypercar, το νούμερο 51 των Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi ήρθε τρίτο.

Αυτό σηματοδοτεί την 11η συνολική νίκη της Ferrari στον κλασικό γαλλικό μαραθώνιο αντοχής και τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του μετά τον θρίαμβο στις 11 Ιουνίου 2023 με την 499P με αριθμό 51. Οι προηγούμενες νίκες ήταν το 1949, το 1954, το 1958 και από το 1960 έως το 1965.

Ο τιμητικός κατάλογος του κατασκευαστή από το Maranello στο Le Mans περιλαμβάνει επίσης 29 νίκες σε κατηγορίες, για συνολικά 40 νίκες.

Σε αυτόν τον τέταρτο γύρο της σεζόν 2024 της FIA WEC, η 499P με αριθμό 83 της ομάδας AF Corse εγκατέλειψε μετά από 248 γύρους, αφού βρισκόταν επί μακρόν στις πρώτες θέσεις.

Le Mans: Η Ferrari Θριαμβεύει για Δεύτερη Συνεχόμενη Χρονιά!

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Le Mans βάφτηκε κόκκινο! Αυτή τη φορά, ήταν η σειρά της 499P #50 να πάρει την καρό σημαία πρώτη, μετά από μια συναρπαστική μάχη με τις Toyota και Porsche που διήρκεσε από την αρχή ως το τέλος.

Ο δεύτερος συνεχόμενος θρίαμβος των Ιταλών στο Le Mans επιβεβαιώνει την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο Μαρανέλο σε συνεργασία με την κορυφαία ομάδα AF Corse. Η Ferrari #51 τερμάτισε τρίτη, πίσω από την Toyota #7.

Οι εξελίξεις των φετινών 24 ωρών του Le Mans ήταν συναρπαστικές. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες, με τη νίκη να παραμένει διεκδικήσιμη μέχρι και τα τελευταία λεπτά.

Κατά τη διάρκεια του νυχτερινού σκέλους, οι Porsche και Toyota κέρδισαν έδαφος έναντι των Ferrari. Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας που προκλήθηκε από την έξοδο της Vantage LMGT3 έβαλε και πάλι τις εργοστασιακές Ferrari στο παιχνίδι.

Χάρη σε εξαιρετικά stints των οδηγών τους, οι δύο Ferrari κατάφεραν να κρατήσουν επαφή με την κορυφή. Δύο ώρες πριν το τέλος του αγώνα, πέρασαν εγκαίρως σε βρόχινα ελαστικά όταν ξεκίνησε να βρέχει ξανά στην πίστα.

Η Ferrari #50 αντιμετώπισε δύο προβλήματα: το ένα με τη δεξιά πόρτα που δεν έκλεισε σωστά στο τελευταίο pit stop, και το άλλο από την επαφή με την Toyota #8 του Μπρέντον Χάρτλεϊ.

Με λιγότερες από δύο ώρες να απομένουν, οι δύο Ferrari βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις, με την Toyota #7 πίσω τους. Η πρώτη εξάδα συμπληρωνόταν από τις Cadillac #2, Porsche #6 και Toyota #8, με όλα τα αυτοκίνητα να παραμένουν σε απόσταση μικρότερη του ενός λεπτού από την κορυφή.

Όταν η Ferrari #50 μπήκε στα pits για να διορθώσει το πρόβλημα με την πόρτα, η Toyota #7 πήρε την πρωτοπορία. Εν τω μεταξύ, η βροχόπτωση συνεχίστηκε, δυσκολεύοντας τις συνθήκες για τους οδηγούς.

Στο τέλος, όμως, η Ferrari #50 κατάφερε να ξεπεράσει όλες τις προκλήσεις και να πάρει μια μεγάλη νίκη. Ο δεύτερος συνεχόμενος θρίαμβος των Ιταλών ολοκληρώθηκε με την τρίτη θέση της αδελφής Ferrari #51.

Το όνειρο έμοιαζε να έχει τελειώσει για τη σύνθεση των Nicklas Nielsen, Miguel Molina και Antonio Fuoco, όταν αναγκάστηκαν σε ένα απρογραμμάτιστο pit stop με την πόρτα να χτυπά στα τελευταία στάδια του αγώνα. Ωστόσο, πήραν το ρίσκο να μην σταματήσουν ξανά την τελευταία ώρα και έφεραν την P1 στο σπίτι τους με μόλις δύο τοις εκατό ενέργεια να απομένει.

Η Toyota #7 αναγκάστηκε να αρκεστεί στη δεύτερη θέση, ενώ οι περσινοί πρωταθλητές με τη Ferrari #51 συμπλήρωσαν το βάθρο.

Η Ferrari κατέκτησε μια δραματική νίκη με το μονοθέσιο #50 των Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen σε έναν αγώνα που επηρεάστηκε έντονα από τη βροχή καθ’ όλη τη διάρκεια. Ήταν ο πιο συναρπαστικός τερματισμός του διάσημου αγώνα από το 2011.