Live the Movement in the streets

Honda Unveils Seven Upgraded Models In Its European Motorcycle Range For 2021

 

  Honda Motor Europe is pleased to announce the
latest developments of its scooter and motorcycle range in Europe for the
2021.

 

  These include upgrades in 7 popular models of the range, which cover all categories
the market, from scooter for the city up to
on-off and roadster motorcycles. These upgrades are added
to the changes already announced in 2020 on 11 other 11
models, in the context of the continuous expansion of the unique and complete range of
Honda to meet the needs of riders of all ages, experience and styles
Driving.



City wheels

  The rich range of economical, eco-friendly, environmentally friendly
environment and technologically advanced small motorcycles and scooters of the
Honda includes the impressive and comfortable Sport GT Forza
350 and Forza 125, the popular, scooter of the
SH family, the delightful MSX125 Grom, the particularly
economical CB125F and the ever-popular PCX125. On
upgrades announced for three models, including
a new version: 

 

SH350i

  The new SH350i with new, more powerful
eSP+ 350 cc engine, replaces the familiar SH300i in the
top of the popular SH range. Apart from the increased displacement,
improvements in the intake and engine cooling, implying even better
acceleration and class-leading horsepower. The SH350i has
also new LCD instruments and redesigned, more muscular lines,
hazard warning lights and USB charging port in combination with systems
Smart Key and Selectable Torque Control for even greater safety and
practicality in use.

 

 

SH Mode

   At the base of the SH range, the stylish scooter
SH Mode 2021 features a new more powerful eSP+ engine, which
ensures fuel consumption of just 2.1 litres/100 km, and a new, lighter chassis.
The SH Mode is even more practical with a wider floor, a port and a wider floor.
USB charging, larger storage spaces under the saddle, a new
glove box, and Honda's Smart Key system. The appearance
of the basic SH is even more modern thanks to the new design of the
front with the LED headlamp, but also thanks to the new
wheels. 

 

 

PCX125

   The new 2021 PCX125, the second
in scooter sales in Europe this year, adopts a more powerful and
more economical, water-cooled 4valve eSP+ engine with Honda system
Selectable Torque Control (HSTC).  

 

  The completely new design gives
in the PCX125 futuristic look with the main elements of the
redesigned LED headlight with daytime running lights and
την ουρά σε σχήμα X. 

 

  Το νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο υπόσχεται ακόμη
μεγαλύτερη ευελιξία στο δρόμο. Συνδυάζεται μάλιστα με μακρύτερα και μεγαλύτερα πίσω
αμορτισέρ, και νέους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, τα οποία χαρίζουν στο PCX μεγαλύτερη
άνεση και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά. Το PCX125 είναι ακόμη πιο
πρακτικό χάρη στον
μεγαλύτερο χώρο 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα
(+2,4 λίτρα από πριν), και τη θύρα φόρτισης USB.

 

 

Γκάμα μοτοσυκλετών περιπέτειας

   Μετά τα νέα χρώματα που ανακοινώθηκαν
νωρίτερα φέτος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δύο
ακόμη on-off μοτοσυκλέτες Honda που συγκαταλέγονται στις 10 πιο
δημοφιλείς της Ευρώπης – η NC750X και το X-ADV – υιοθετούν σημαντικές
αναβαθμίσεις το 2021.

 

 

NC750X

  Βελτιωμένος κινητήρας, πλαίσιο, εμφάνιση και
μεγαλύτερη πρακτικότητα για την πολυχρηστική και οικονομική μοτοσυκλέτα της
Honda. 

 

  Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου
εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 PS) με
αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και
πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα
αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή
της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ.

 

  Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι
(throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα
οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ
οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης
διαμορφώνει το χαρακτήρα και την απόκριση του κινητήρα σε συνδυασμό με
συγκεκριμένα προφίλ λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT
(Dual Clutch Transmission). 

 

  Η αναγνωρισμένη πρακτικότητα της NC750X έχει
περαιτέρω βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων, τη νέα
ζελατίνα, τον έγχρωμο πίνακα οργάνων LCD, τη θύρα
φόρτισης USB και τη χαμηλότερη σέλα κατά 30 χιλιοστά. Οι ρυθμίσεις
του συστήματος Honda Selectable Torque Control προσφέρουν καλύτερο
έλεγχο από πριν ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλέον φώτα αλάρμ σε περίπτωση
κινδύνου. Η κατανάλωση της NC750X είναι 3,5 λίτρα/100 χλμ. 

 

 

X-ADV

   Με τη σκληροπυρηνική σχεδίαση και τον
περιπετειώδη χαρακτήρα του, το X-ADV έχει ανοίξει νέους ορίζοντες
στον κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2017 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Για
το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα
και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες
νέες τεχνολογίες. 

 

  Το X-ADV έχει υιοθετήσει αρκετές
από τις αναβαθμίσεις της NC750X, οι οποίες του χαρίζουν ακόμη πιο
αθλητικό χαρακτήρα. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 PS) στα
43 kW (58,5 PS), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ
το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει
στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι
(Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual
Clutch Transmission) και στις ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable
Torque Control. 

 

  Χάρη στην νέα του σχεδίαση, το X-ADV έχει
αποκτήσει ακόμη πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση με κύριο χαρακτηριστικό τα διπλά LED
φώτα ημέρας DRL (Daytime Running Lights). Η μοτοσυκλέτα έχει γίνει ακόμη πιο
πρακτική από πριν, χάρη στη μεγαλύτερη ζελατίνα που προσφέρει καλύτερη
προστασία στη βροχή, το νέο ντουλαπάκι με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και τον
μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 22 λίτρων κάτω από τη σέλα. Εκεί είναι
κρυμμένη και η θύρα φόρτισης USB.

 

  Το X-ADV περιλαμβάνει επίσης σύστημα Honda
Smartphone Voice Control στο βασικό εξοπλισμό του. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η
οποία εμφανίστηκε για πρώτη φoρά στο νέο Forza 750, δίνει τη δυνατότητα στον
αναβάτη να χειρίζεται το κινητό του από τους διακόπτες του τιμονιού. Όλες οι
πληροφορίες μεταφέρονται στη νέα οθόνη TFT των 5 ιντσών.

 

 

Εξελιγμένη γκάμα γυμνών Neo Sports Café

  Οι μοτοσυκλέτες σε στιλ Neo Sports Café
έδωσαν νέο χαρακτήρα στην γκάμα γυμνών μοντέλων της Honda το 2017, συνδυάζοντας
με μοναδικό τρόπο την έμπνευση από τις café racer με μία ιδιαίτερα
μινιμαλιστική εμφάνιση από το μέλλον.

 

  Μετά τις αναβαθμίσεις στη μεσαία CB650R
νωρίτερα μέσα στη χρονιά, δύο ακόμη μέλη της οικογένειας παρουσιάζονται με
σημαντικές βελτιώσεις το 2021.

 

 

CB1000R and CB1000R
Black Edition

   Ναυαρχίδα της γκάμας Neo Sports Café είναι η
CB1000R, η οποία έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μινιμαλιστική σχεδίαση και πιο
επιθετικό στιλ. Ο γνώριμος στρογγυλός προβολέας είναι τώρα ενσωματωμένος σε ένα
περίγραμμα σε σχήμα σταγόνας και είναι κεκλιμένος προς τα πίσω στέλνοντας το βλέμμα
στην επανασχεδιασμένη και υπερυψωμένη ουρά μέσα από τα μικρότερα πλευρικά
καπάκια. Οι νέες ζάντες με τις επτά ακτίνες χαρίζουν μάλιστα ακόμη μεγαλύτερο
αισθητικό βάθος στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.

 

  Η νέα CB1000R Black Edition έχει ακόμη πιο
άγρια εμφάνιση, συνδυάζοντας τις νέες σχεδιαστικές γραμμές με εμφάνιση
χειροποίητης custom κατασκευής, χάρη στη μαύρη βαφή Deep Graphite Black και το
μαύρο περίγραμμα προβολέα, την εναέρια ζελατίνα, τις βάσεις του πιρουνιού, τα
καλύμματα του ψυγείου και του φίλτρου αέρα, καθώς και χάρη στις λεπτομέρειες
της εξάτμισης και του σιγαστήρα της.

 

  Ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας προέρχεται
από τη CBR1000RR Fireblade με πιο ομαλή απόδοση ισχύος και διαφορετική απόκριση
στο γκάζι χάρη στις ειδικές ρυθμίσεις του συστήματος ψεκασμού.  Τόσο
η CB1000R όσο και η CB1000R Black Edition διαθέτουν πλέον το σύστημα Smartphone
Voice Control της Honda (HSVC), το οποίο συνδέεται στη νέα, κορυφαίας
τεχνολογία έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών. 

 

 

CB125R

  Η CB125R του 2021 φορά νέο υδρόψυκτο,
4βάλβιδο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 11kW (15 PS), ώστε να την οδηγούν νόμιμα
κάτοχοι διπλώματος A1, αλλά με αυξημένη ροπή κατά 1,2 Nm.

 

  Η CB125R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ.
στον κόσμο με στάνταρ ανεστραμμένο πιρούνι της
Showa με μεγάλο έμβολο SFFBP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης φώτα LED, οθόνη LCD και
ABS στα φρένα με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU. Ο πλευστός δίσκος των 296 χλστ.
εμπρός συνεργάζεται με ακτινική, 4πίστονη δαγκάνα.

 

 

 *CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X,
CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 και
MSX125 Grom