Duesmann (Audi): Τα e-fuels είναι σημαντικά, ιδίως για τους σημερινούς κινητήρες εσωτερικής καύσης

Ενδιαφέρουσες απόψεις από τον επικεφαλής της Audi για τα ηλεκτρονικά καύσιμα και τη χρήση τους

Από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έρχονται νέες προσεγγίσεις σχετικά με τα ηλεκτρονικά καύσιμα. Μετά την απόρριψη των συνθετικών καυσίμων από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mercedes Ola Källenius, ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Markus Duesmann ανοίγει το δρόμο για τη χρήση τους: «Τα ηλεκτρονικά καύσιμα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, ιδίως για να καταστεί ο σημερινός στόλος των ενδοθερμικών οχημάτων ουδέτερος ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα”, δήλωσε ο Duesmann στο συνέδριο Better Future Conference. “Στο πλαίσιο του ομίλου Volkswagen, το σημερινό πιλοτικό εργοστάσιο της Porsche στη Χιλή αποδεικνύει ότι αυτή η τεχνολογία λειτουργεί πραγματικά».

Χρειάζεται περισσότερη σαφήνεια

Έτσι, και η Audi θα μπορούσε να ακολουθήσει την οδό της περιορισμένης χρήσης ηλεκτρονικών καυσίμων σε ορισμένες περιοχές, όπως επεσήμανε πρόσφατα ο όμιλος Stellantis με δοκιμές σε πολυάριθμους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Εξάλλου, ο Duesmann επανέλαβε τη στρατηγική της εταιρείας του Ingolstadt για “σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι το 2033”. Παράλληλα, όμως, έστειλε ένα σαφές μήνυμα προς τους θεσμούς, δηλώνοντας ότι ο αποχαιρετισμός των παραδοσιακών τεχνολογιών “συνεπάγεται σημαντικές επενδύσεις στα προϊόντα, τις εγκαταστάσεις και τις αλυσίδες εφοδιασμού μας. Ως εκ τούτου, χρειαζόμαστε σαφήνεια σχετικά με την τεχνολογία, τόσο για την επιχείρησή μας όσο και για τους πελάτες μας, οι οποίοι θέλουν να γνωρίζουν αν χρησιμοποιούν το σωστό σύστημα κίνησης όταν αγοράζουν ένα αυτοκίνητο”. Και το ίδιο ισχύει και σε γεωπολιτικό επίπεδο. Κατά τη γνώμη του, “οι ΗΠΑ δημιουργούν μεγάλο αντίκτυπο με τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού. Θα ήθελα η Ευρώπη να επιδείξει την ίδια σαφήνεια στη βιομηχανική της πολιτική”.