BMW Group

BMW Group : Ηλεκτρική επέλαση και ηγέτης στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων το 2021

Οι πωλήσεις της BMW έφτασαν σε ιστορικά επίπεδα με 2.213.795 μονάδες (+9,1%) την περασμένη χρονιά, με τη μάρκα να ηγείται της κατηγορίας πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

BMW Group

Το 2021, το BMW Group σημείωσε ισχυρή αύξηση πωλήσεων (+8,4%) συγκριτικά με το 2020, με τις συνολικές παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce να αγγίζουν τις 2.521.525 μονάδες. Οι πωλήσεις της BMW έφτασαν σε ιστορικά επίπεδα με 2.213.795 μονάδες (+9,1%) την περασμένη χρονιά, με τη μάρκα να ηγείται της κατηγορίας πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το 2021, φτάνοντας τις 103.855 μονάδες (+133,2%).

 

«Παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και τη συνεχιζόμενη πανδημία: Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων το 2021, χάρη στην εξαιρετική λειτουργική απόδοση και την άριστη γκάμα προϊόντων μας. Οι μάρκες μας σε πολλές περιπτώσεις πέτυχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία τους σε παγκόσμια επίπεδο – με τη μάρκα BMW να βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, κατέχοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Με πάνω από 100.000 πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων την περασμένη χρονιά, σαφής στόχος μας ήταν να εντείνουμε τις προσπάθειές μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης», συνέχισε ο Nota.

 

 

Το BMW Group βρίσκεται σε σωστή θέση για τη συνέχιση της κερδοφόρας ανάπτυξης το 2022

Η εταιρεία αισιοδοξεί για την τρέχουσα χρονιά. «Το 2022 επιθυμία μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη και θα επεκτείνουμε συστηματικά τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας. Έχουμε θέσει ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης σε αυτό τον τομέα και σκοπεύουμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από πέρσι», πρόσθεσε ο Nota.

 

 

Η συστηματική ψηφιοποίηση της διεπαφής πελατών ως παράγοντας επιτυχίας των μελλοντικών πωλήσεων

Με την είσοδο των BMW iX και BMW i4, το BMW Group έχει επεκτείνει σημαντικά την ψηφιοποίηση της διεπαφής πελάτων.

 

Για παράδειγμα, πέραν του φιλικού προς τον χρήστη χαρακτήρα της, ώστε να απλουστεύεται η διαδικασία αγοράς, προ-διαμορφωμένα νέα οχήματα και πιο πρόσφατα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε όλη τη γκάμα μπορούν ήδη να αγοράζονται online στην εγχώρια αγορά του BMW Group στη Γερμανία. Μέχρι το 2025, ο όμιλος σχεδιάζει να πουλά το ένα τέταρτο των οχημάτων του αποκλειστικά online.

 

Η αναγνώριση απαιτήσεων σέρβις βάσει δεδομένων ενισχύει την προληπτική υποστήριξη πελατών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να γίνεται απευθείας επικοινωνία με τον πελάτη ο οποίος λαμβάνει υποστήριξη εξ αποστάσεως, όπου είναι δυνατόν, ή η επίσκεψη στο συνεργείο να διοργανώνεται εύκολα και αποδοτικά, εάν κάτι τέτοιο κρίνεται απαραίτητο.

 

Η νέα εφαρμογή My BMW/MINI προσφέρει ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά όπως ‘κράτηση’ ψηφιακών υπηρεσιών ή ευρεία πρόσβαση σε επιλογές φόρτισης, και δημιουργεί ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες.

 

 

Οι πωλήσεις BMW ξεπέρασαν τα ιστορικά υψηλά επίπεδα προ κρίσης του 2020

Η μάρκα BMW έκλεισε το 2021 με θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις, +9,1% (2.213.795 οχήματα) έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Χάρη στη νεανική και ελκυστική προϊοντική γκάμα της, η BMW κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων στην ιστορία της.

 

 

Το 2021 κυριάρχησε η τάση της ηλεκτροκίνησης

Το 2021, το 13% των οχημάτων BMW και MINI που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο – συνολικά 328.316 μονάδες (+70,4 %) – ήταν ηλεκτροκίνητα. Στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό ήταν ήδη πάνω από 23% (225.415 μονάδες).

 

Με πωλήσεις 37.939 BMW iX3 το 2021, περίπου η μία στις δέκα BMW X3 που παραδόθηκαν στους πελάτες σε όλο τον κόσμο ήταν αμιγώς ηλεκτρική. Το ίδιο διάστημα, ένας στους τρεις πελάτες που αγόρασε 3θυρο μοντέλο MINI επέλεξε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (34.851 μονάδες). Την ίδια στιγμή, το BMW i3, το μοναδικό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της compact κατηγορίας, διατήρησε την ανοδική του πορεία για ένατη χρονιά: Με 28.216 μονάδες, το BMW i3 αύξησε τις πωλήσεις του κατά 5,4% συγκριτικά με τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

 

Το BMW Group λανσάρισε πέρσι δύο καινοτόμες τεχνολογικές ναυαρχίδες, την BMW iX και την BMW i4. Το 2022, η εταιρεία θα επεκτείνει περαιτέρω την γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 7 και της BMW X1 και, το 2023, της BMW Σειράς 5, ενός μοντέλου με υψηλό όγκο πωλήσεων. Αυτά θα πλαισιωθούν από άλλα μοντέλα, όπως ο διάδοχος του MINI Countryman και η αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre.

 

Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο 90% σχεδόν των υφιστάμενων κατηγοριών της. Για την επόμενη δεκαετία, η εταιρεία σχεδιάζει την πώληση δέκα περίπου εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

 

Η Neue Klasse, που είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη προς τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, θα συνεισφέρει σημαντικά στους όγκους πωλήσεων του BMW Group από τα μέσα της δεκαετίας και μετά.

 

Η προϊοντική γκάμα  της μάρκας MINI θα είναι αμιγώς ηλεκτρική μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα είναι επίσης μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2030 και μετά. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στην κατηγορία αστικής κινητικότητας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

 

 

Ένα ακόμα ορόσημο στην ιστορία της BMW M GmbH

Με συνολικές παραδόσεις 163.542 M οχημάτων (+13,4%), η BMW M GmbH σημείωσε και πάλι πωλήσεις ρεκόρ όλων των εποχών στις κατηγορίες οχημάτων επιδόσεων και υψηλών επιδόσεων. Οι νέες BMW M3 και BMW M4 διέγραψαν μία ιδιαίτερα επιτυχή πορεία. Οι πωλήσεις των BMW X5 M και BMW X6 M Sports Activity Vehicles αυξήθηκαν επίσης έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Στην κατηγορία μοντέλων επιδόσεων, η άνοδος προήλθε κυρίως από τις εκδόσεις της νέας Σειράς 4 – και ιδιαίτερα από την Σειρά 4 Coupé. Η X3 M40i και η X7 M50i απόλαυσαν επίσης αυξανόμενη δημοτικότητα. Φέτος, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW iX M60 και BMW i4 M50 θα συνεισφέρουν περαιτέρω στη μελλοντική επιτυχία της μάρκας.

 

 

Ο ένας στους δέκα πελάτες MINI σε όλο τον κόσμο ήδη οδηγεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο

Η MINI παρέδωσε 302.144 οχήματα την περσινή χρονιά – +3,3% έναντι του 2020. Περίπου το 17% από αυτά ήταν ηλεκτροκίνητα. Πάνω από ένα στους δέκα πελάτες MINI επέλεξε το αμιγώς ηλεκτρικό MINI: το MINI Cooper SE (34.851 μονάδες). Το MINI Electric είναι το μοντέλο της οικογένειας MINI με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και λειτούργησε ως κινητήρια δύναμη για τη μάρκα το 2021, πετυχαίνοντας αύξηση 98,2%. Με μία προγραμματισμένη επανευθυγράμμιση της γκάμας μοντέλων, επέκταση της δυναμικότητας παραγωγής και ανάπτυξη νέων target groups και αγορών, η στρατηγική MINI θα παραμείνει επικεντρωμένη στην επιτυχή κερδοφόρα ανάπτυξη στο μέλλον.

 

 

Η Rolls Royce Motor Cars σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της

Η Rolls-Royce Motor Cars ανέφερε τον υψηλότερο αριθμό παγκόσμιων πωλήσεων στην 117-χρονη ιστορία της μάρκας, με 5.586 μονάδες (+48,7%). Το σύνολο αυτό περιλαμβάνει ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών στις περισσότερες περιοχές όπως, η Ευρύτερη Περιφέρεια της Κίνας, οι ΗΠΑ και η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, αλλά και σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο. Την περασμένη χρονιά υπήρξε υψηλή ζήτηση παγκοσμίως για όλα τα μοντέλα, κυρίως για την Ghost και την Cullinan και όλες τις εκδόσεις Black Badge, με τις υφιστάμενες παραγγελίες να φτάνουν μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2022. Οι παραγγελίες εξειδικευμένων εκδόσεων άγγιξαν επίπεδα ρεκόρ και η εταιρεία ανακοίνωσε, μαζί με την κυκλοφορία της Boat Tail, ότι η Rolls-Royce Coachbuild θα γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του μελλοντικού της portfolio. Η μάρκα συνεχίζει να εξελίσσεται ως ένας γνήσιος οίκος πολυτελών οχημάτων και προετοιμάζεται τώρα για το ιστορικό λανσάρισμα του πρώτου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, Spectre, το τελευταίο τρίμηνο του 2023.

 

 

2021: Η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών για την BMW Motorrad

Με παραδόσεις 194.261 μονάδων (+14,8%), το 2021 ήταν η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της BMW Motorrad. Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, η αύξηση πωλήσεων εξασφαλίστηκε από την BMW 1250 GS, η οποία για μία ακόμα φορά συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχία της μάρκας το 2021, με περίπου 60.000 μονάδες. Η νέα BMW R 1250 RT έκανε καλό ξεκίνημα στην αγορά, όπως και τα μεγάλα μοντέλα R 18, με την παρουσίαση τεσσάρων εκδόσεων μέχρι τώρα. Η νέα S 1000 R έτυχε επίσης εξαιρετικής υποδοχής: Μαζί με το πρώτο μοντέλο BMW M για την BMW Motorrad, έφερε φρέσκια ενέργεια στη σκηνή των τετρακύλινδρων μοτοσυκλετών και απέδειξε την τεχνολογική υπεροχή της BMW Motorrad.

 

 

Πωλήσεις BMW & MINI στις περιοχές/αγορές

Στην Κίνα, το BMW Group για μία φορά αύξησε τις πωλήσεις της σε ιστορικά υψηλά επίπεδα το 2021 και εξακολουθεί να ηγείται της πολυτελούς κατηγορίας. Συνολικά 846.237 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες στην Κίνα (+8.9%). Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα διατήρησαν ισχυρό momentum με αύξηση 69,6% και περισσότερες από 21.000 μονάδες της BMW iX3. Η Νότια Κορέα, η 5η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, αύξησε επίσης τις πωλήσεις της κατά 11,0% το 2021, με 77.592 μονάδες.

 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι παραδόσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 20,8% στις 336.644 μονάδες, επανερχόμενη στα προ κρίσης επίπεδα του 2019. Η μάρκα MINI πούλησε 29.930 οχήματα τις Ηνωμένες Πολιτείες το 2021 – αύξηση 6,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Το μοντέλο BMW X συγκέντρωσε ποσοστό 60% επί των συνολικών πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες πέρσι.

 

Στην Ευρώπη, οι συνολικές πωλήσεις των BMW και MINI ανήλθαν στις 948.087 μονάδες (+3,9%). Το Βέλγιο σηματοδότησε μία ιστορική πρωτιά για την εταιρεία: Για πρώτη φορά στην ιστορία, η BMW ηγήθηκε σε πωλήσεις στο Βέλγιο στο σύνολο της χρονιάς και για πρώτη φορά σε αγορά της Ευρώπης. Η Ολλανδία έφτασε επίσης σε επίπεδα ρεκόρ όλων των εποχών: Η BMW iX3* ήταν το ηλεκτρικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην πολυτελή κατηγορία, με 2.733 ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων.

 

Το BMW Group συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο στην κατηγορία του στη Γερμανία, που είναι και η εγχώρια αγορά του ομίλου. Με παραδόσεις 267.917 μονάδων (-6,8%) το 2021, ηγείται της πολυτελούς κατηγορίας έχοντας μερίδιο πάνω από 35%. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάστηκαν (27.248 ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων). Συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων των 43.842 Plug-in Υβριδικών (PHEV), το ένα τέταρτο όλων των οχημάτων που παραδόθηκαν στη Γερμανία ήταν ηλεκτροκίνητα.