Live η Κίνηση στους δρόμους
Audi

Η Audi στο δρόμο για το Ράλλυ Ντακάρ 2024

Η Audi Sport προετοιμάζεται για το Ράλι Ντακάρ 2024, διεξάγοντας επί του παρόντος δοκιμές στην Ισπανία σε συνδυασμό με τον διαγωνισμό Baja Aragón

Audi

Η Audi Sport προετοιμάζεται για το Ράλι Ντακάρ 2024, διεξάγοντας επί του παρόντος δοκιμές στην Ισπανία σε συνδυασμό με τον διαγωνισμό Baja Aragón. Οι ομάδες αποτελούνται από τους Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger και Carlos Sainz/Lucas Cruz, ο καθένας από τους οποίους πιλοτάρει ένα Audi RS Q e-tron.

Η ομάδα Audi Sport πραγματοποιεί δοκιμές στην Ιβηρική Χερσόνησο για μία εβδομάδα από τις 11 Ιουλίου, καλύπτοντας πάνω από 1.500 χιλιόμετρα. “Οι μηχανικοί μας εφάρμοσαν λεπτομερή βήματα με βάση τα ευρήματά μας από τη Σαουδική Αραβία”, δηλώνει ο Rolf Michl, επικεφαλής του Audi Motorsport. “Η πολύτιμη ανατροφοδότηση από τους οδηγούς μας μας καθησυχάζει ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση”. Το ράλι Baja Aragón, που έχει προγραμματιστεί για τις 21-22 Ιουλίου γύρω από την πόλη Teruel της ανατολικής Ισπανίας, είναι το επόμενο σημείο εστίασης της ομάδας.

Η Audi έχει σχεδιάσει ένα καινοτόμο πρωτότυπο RS Q e-tron για την κατηγορία T1 U, το οποίο διαθέτει ηλεκτρική κίνηση, μετατροπέα ενέργειας και reFuel. Ενώ αυτή η κατηγορία αγωνιστικών αυτοκινήτων χαμηλών εκπομπών ρύπων δεν υπάρχει στο Baja Aragón, η Audi Sport έχει λάβει εξαίρεση για να συμμετάσχει. Ο επικεφαλής της ομάδας Sven Quandt αναμένει ότι αυτή η συμμετοχή θα αποφέρει ολοκληρωμένη προετοιμασία υπό συνθήκες ανταγωνισμού για τους οδηγούς και τους συνοδηγούς, μαζί με περαιτέρω γνώσεις για τα οχήματά τους.

Η τεχνική ομάδα επικεντρώθηκε στην ανάρτηση και τα ελαστικά, με επικεφαλής τον Τεχνικό Διευθυντή Leonardo Pascali. Πειραματίστηκαν με διάφορες διαμορφώσεις αμορτισέρ και συνεργάστηκαν με νέα ελαστικά της BF Goodrich για τη βελτιστοποίηση του Audi RS Q e-tron. Έγιναν επίσης βελτιώσεις στο αμάξωμα για να διατηρηθεί καθαρότερο το παρμπρίζ. Η ομάδα της Σαραγόσα προετοιμάστηκε για τις αυστηρές συνθήκες σέρβις του Baja Aragón στο Teruel, όπου, σύμφωνα με τους κανονισμούς, επιτρέπεται μόνο ένα σέρβις 30 λεπτών μεταξύ δύο επιμέρους σταδίων το Σάββατο και μετά το τέλος του σταδίου, με μόνο τρεις εργάτες συν τον οδηγό και τον συνοδηγό να επιτρέπεται να εργαστούν στο αυτοκίνητο.

Η Baja Aragón χρησιμεύει ως αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος προετοιμασίας της ομάδας. Ο Stéphane Peterhansel επισημαίνει ότι, παρά το γεγονός ότι είναι διαφορετικό από το Ράλι Ντακάρ σε πολλές πτυχές, το Baja συμπληρώνει καλά το πρόγραμμα εκτός δρόμου στην έρημο. Με το ρεκόρ των 271 ομάδων σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, η 39η έκδοση της διοργάνωσης θα περιλαμβάνει έναν πρόλογο και την πρώτη διαδρομή στις 21 Ιουλίου, ακολουθούμενη από δύο ακόμη διαδρομές για την ολοκλήρωση της διαδρομής των 500 χιλιομέτρων στις 22 Ιουλίου.

Κοιτάζοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο, η Team Audi Sport έχει λιγότερο από έξι μήνες για να προετοιμαστεί για την τρίτη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ. Αυτή η περίοδος των δύο εβδομάδων στην Ισπανία σηματοδοτεί την έναρξη μιας εντατικής φάσης, με το επόμενο Ράλλυ ντε Μαρόκ τον Οκτώβριο να προσφέρει μια ακόμη ευκαιρία για εξάσκηση σε συνθήκες ερήμου. Πρόσθετες προγραμματισμένες δοκιμές θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία της ομάδας για τον σκληρότερο διαγωνισμό εκτός δρόμου στον κόσμο τον ερχόμενο Ιανουάριο.