7 κοφτερά ιαπωνικά Katana

Αν έχεις ζήσει με ιαπωνικό αυτοκίνητο, ξέρεις πως τα καλά από αυτά είναι σαν τα Katana. Κοφτερά, ακριβή, χρήσιμα, πολύτιμα για τον ιδιοκτήτη τους, πιστοί, απέθαντοι σύντροφοι για μια ζωή. Σήμερα, διαλέγουμε κάποια Katana. Ξέρουμε πως κάποια θα αδικήσουμε. Νοιώστε ελεύθεροι να συνεισφέρετε στα σχόλια, από κάτω. Κουμπώστε πρώτη λοιπόν και πάμε.

1. Mazda RX7:

Παλιότερα, στις κόντρες, υπήρχε μόνο ένα αυτοκίνητο το όποιο σέβονταν όλοι. Σήμερα, αυτό δεν έχει αλλάξει. Ο τουρμποροτορας, επάνω σε ένα θεϊκό πισωκινητο πλαίσιο με looks που σε κάνουν να το ποθείς, δεν είναι απλά ένα supercar. Είναι ένα κτήνος που αλαλάζει μανιασμένο, φτύνοντας φλογίδια στα θύματα που έχει μόλις αφήσει πίσω του. Κάνει τα F16 να μοιάζουν με σεντάν, τη Μις Ελλάς να φαίνεται άσχημη, τα BTCC να φαίνονται φλωριες. Ο δρ Φελιξ Βανκελ ακόμα χαμογελά εκεί πάνω.

2 Honda S2000:

 

Το γκαράζ της Spoon: Βάλε εδώ μέσα έναν Χοντάκια και ζήτα του ό,τι θες.

Όσοι χλευάζουν τα Βιτέκια, καταπίνουν τη γλωσσά τους μπροστά σε ένα S2000. Πίσω κίνηση, τρομερά γκάζια από ένα μοτέρ- διαμάντι, ήχος βγαλμένος απ την κόλαση, στροφόμετρο που φτάνει στο Θεό. Αυτό το πανέμορφο roadster απευθύνεται μονό σε χεράδες. Δαγκώνει, ως ένα από τα τελευταία αυθεντικά sportscars που βγήκαν ποτέ.

3 Suzuki Swift GTI:

 

Το Swift σε αφήνει με το στόμα… χαμογελαστό, με το πόσο παιχνιδιάρικο είναι

Δεν είναι το αμάξι με τα πολλά άλογα, τα τούρμπο, τις φτερούγες. Είναι απλό, λιτό, ατμοσφαιρικό, μικρό, βολικό. Όσοι το χουν οδηγήσει (κι εμείς μαζί τους, διάβασε εδώ τη δοκιμή μας), μιλάνε για ένα απ τα καλύτερα πλαίσια ever (τηρουμένων των αναλογιών). Σήμερα, ονομάζεται Suzuki Swift Sport. Και δεν έχει χάσει τίποτα από τον αυθεντικό χαρακτήρα του.

4 Nissan Sunny GTi-R:

Είχε φτερούγα το GTI-R αλλά δεν πέταγε (ψηλά)

Σπάνιο, σπάνιο, σπάνιο. Κατα τη γνώμη μου, ένα από τα ομορφότερα hatchbacks που δημιουργήθηκαν ποτέ. Το αυθεντικό φορεί μια τεράστια φτερούγα πίσω, έναν γιγαντιαίο αεραγωγό εμπρός σπόιλερ κλπ. Όχι άδικα. Ένα μικρό τετρακίνητο δίλιτρο τούρμπο με ένα μοτέρ που άφησε και αφήνει ιστορία, τον sr20det . Ίσως από τα πιο αδικημένα αυτοκίνητα στο χώρο των σπορ ποθητών τετράτροχων.


5.Toyota Celica:

 

Ο Sainz, που λέγαμε, με τη Celica, που λέγαμε

Ποιος δε θυμάται τον Σάινθ να οργώνει τις ειδικές του Ακρόπολις μ αυτή; Ποιος δεν έχει προσπαθήσει να τη δαμάσει στα videogames εποχής; Προφανώς όχι εσύ, αν είσαι ανήλικος-και σε βεβαιώνω ότι έχασες. Η Celica εχει αξεπεραστο σχημα με τα pop ups της. Έχει βγει και τετρακίνητη τούρμπο εκδοση. Τι άλλο να ζητήσει κάνεις; (Τα λεφτά για να την πάρει και να τη συντηρεί).

6.Mitsubishi Evo:

 

Το Makkinen Edition είναι μάλλον το πιο αυθεντικό από τα Evo’s. Κράξτε με όσο θέλετε, εγώ αυτό πιστεύω.

Ο απόλυτος τιμωρός. Μπορεί υπό συνθήκες να ταπεινώσει τους πάντες και τα πάντα. Έχει τρομακτική εκκίνηση, τρομακτικότερες ρεπρίζ, το τιμόνι του χαράζει τις στροφές σαν ξυράφι (σαν καλοακονισμένο Katana). Θα βρεις πολλά εκεί έξω, βελτιωμένα στα 1000 άλογα και βάλε. Κάπου εκεί, θα θυμηθείς ότι ξέχασες τον θερμοσίφωνα αναμμένο και θα κάνεις αναστροφή.

7.Subaru Imprezza:

 

Στα ελληνικά: Μπραπ-μπραπ-βρρρρ-στουουουου – σπλατς- μπραπ-στουουου

Βγαλμενο μεσα απο τη λασπη και τη χωματιλα του WRC, ειναι ο ορισμος του αντρικου αυτοκινητου. Το brap-brap-stuuuu (αν δεν κατάλαβες, σε οικτίρω) του τουρμπίσιου boxer το έχει κάνει αντικείμενο πόθου σε όλο τον πλανήτη

Bonus Katana: Nissan 300ZX.

Το οπίσθιο που λέγαμε το χαίρεται κάποιο (όχι κορόιδο) Αμερικανάκι

Πιο σπάνιο απ το σπαθί Σαμουράι και σίγουρα, πιο εντυπωσιακό. Τρίλιτρο, biturbo, πισωκινητο και με εμφανιση που κολαζει και Αγιορειτη ερημιτη. Μυωδες, με επιθετικο ρυγχος και κωλο τουρλωτο, που ομοιο του δε θα ματαδεις…