Live η Κίνηση στους δρόμους
Der ID.3 mit Schnellladesystem.

Volkswagen: Θα παράγει ρεύμα μέσω ανεμογεννητριών

«Η γυναίκα του Καίσαρα, δεν αρκεί να είναι τίμια. Πρέπει και να φαίνεται τίμια». Το γνωστό ρητό, αν το αντιστρέψουμε και το κάνουμε ότι «δεν αρκεί να φαίνεται, αλλά και να είναι τίμια», εκφράζει μάλλον τη σκέψη της Volkswagen. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιταχύνει τη στρατηγική της “Way to Zero” για ένα πλήρως ουδέτερο εταιρικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τις εκπομπές άνθρακα, έως το 2050. Έτσι, αντί να επενδύει μόνο σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επενδύει και στο να φορτίζουν αυτά με μηδενική παραγωγή άνθρακα.

Κάπως έτσι, η Volkswagen είναι ο πρώτος κατασκευαστής στην αυτοκινητοβιομηχανία που υποστηρίζει την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε βιομηχανική κλίμακα – και θα πρωτοστατήσει στην επέκταση των ευρωπαϊκών αιολικών και ηλιακών σταθμών με επενδύσεις περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2025.

Το πρώτο της αιολικό πάρκο

Η Volkswagen κάνει το πρώτο σημαντικό βήμα σε αυτήν την κατεύθυνση και από κοινού με την “wpd”, εταιρεία που εξειδικεύεται σε αιολικά πάρκα, επενδύει σε αντίστοιχο έργο στη βόρεια Σουηδία. Το παραγόμενο μερίδιο της Volkswagen στο συγκεκριμένο αιολικό πάρκο θα είναι περίπου 100 GWh ηλεκτρικής ενέργειας, ισοδύναμη να καλύψει ενεργειακά 27.000 νοικοκυριά για ένα έτος.

Το αιολικό πάρκο στη βόρεια Σουηδία έρχεται να προστεθεί στη φωτοβολταϊκή εγκατάσταση της Volkswagen στη βόρεια Γερμανία, που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Θα ακολουθήσουν περίπου 20 περαιτέρω έργα πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε χώρες όπως η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Φινλανδία έως το 2025. Συνολικά, αναμένεται παραγωγή περίπου επτά δισεκατομμυρίων kWh πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, σε ετήσια βάση, ενέργεια που θα μπορούσε να καλύψει τις απαιτήσεις 600.000 νοικοκυριών.

Η σουηδική αγορά

Η Volkswagen είναι ο ηγέτης στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη Σουηδία, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 20%. Το ID.4 είναι το ηλεκτρικό best-seller στη σκανδιναβική χώρα, η οποία αποτελεί ένα καλό παράδειγμα της επιτυχίας της ηλεκτρικής «επίθεσης» της Volkswagen και της ID. οικογένειας μοντέλων στην Ευρώπη, με τη μάρκα να επιτυγχάνει πωλήσεις 369.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων στη γηραιά ήπειρο, το 2021.

Στην πορεία προς το πλήρως ουδέτερο εταιρικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα έως το 2050, ενδιάμεσος στόχος για τη Volkswagen είναι η μείωση κατά 40% των εκπομπών CO2 ανά όχημα στην Ευρώπη έως το 2030, με έτος σύγκρισης το 2018. Κάτι τέτοιο, αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε 17 τόνους λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά αυτοκίνητο στην ατμόσφαιρα.

Διαβάστε ακόμα: