Στον απόηχο του dieselgate, η Volskwagen η οποία επαναγοράζει από τους Αμερικανούς πελάτες της τα αυτοκίνητα με το defeat system, προέκυψε ένα άλλο πρόβλημα, για το οποίο έπρεπε να δώσει λύση η Δικαιοσύνη: Αφού ο μοναδικός όρος ήταν το αυτοκίνητο που επιστρέφεται “πρέπει να λειτουργεί”, πολλοί ιδιοκτήτες άρχισαν να γδύνουν τα αυτοκίνητά τους και να τα επιστρέφουν στη VW, μόνο με τον κινητήρα και τις ρόδες.
Το “γδύσιμο” των αυτοκινήτων για να κρατήσουν οι ιδιοκτήτες τα ανταλλακτικά και (προφανώς) να τα πουλήσουν, ωστόσο, έφτασε μέχρι τα αμερικανικά δικαστήρια, με τον δικαστή Charles Breyer που επιβλέπει τον συμβιβασμό μεταξύ του γερμανικού κολοσσού και των αμερικανικών Αρχών, να δίνει μια ερμηνεία του τι ισχύει.
“Ξεκάθαρα, ο στόχος της συμφωνίας, από την πλευρά της VW, ήταν να δεχθεί αυτά τα αυτοκίνητα στην κατάσταση που βρίσκονταν όταν οδηγούνταν στο δρόμο και όχι να τα γδύνουν οι καταναλωτές πριν τα επιστρέψουν”, είπε ο δικαστής κατά τη διάρκεια χθεσινής συνεδρίασης για το ζήτημα. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει αυτό που φαντάζεσαι: Ότι εφεξής, η VW δεν θα δέχεται επιστροφές σε μοντέλα της που δεν έχει μείνει ούτε… πόρτα. Στις ΗΠΑ.
Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…
Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…
Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…