ΝΕΑ

“TRIBE DAYS” : Η εκδήλωση που γιορτάζει την κουλτούρα της Alfa Romeo

Το 11ο Le Mans Classic ολοκληρώθηκε με επιτυχία, γοητεύοντας χιλιάδες λάτρεις και επισκέπτες από όλο τον κόσμο μεταξύ 29 Ιουνίου και 2 Ιουλίου. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν vintage αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του 1920 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1970, που κοσμούσαν την εμβληματική πίστα του Λε Μαν.

Η φετινή χρονιά είχε ιδιαίτερη σημασία για την Alfa Romeo, καθώς σηματοδοτεί την εκατονταετηρίδα της Quadrifoglio, του συμβόλου της σπορ ουσίας της μάρκας από το 1923. Συμπτωματικά, σηματοδοτεί επίσης την 100ή επέτειο της πίστας όπου διεξάγονται οι 24 ώρες του Le Mans. Η Alfa Romeo κατέχει μια ξεχωριστή ιστορία στο Le Mans, αφού αναδείχθηκε νικήτρια για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια από το 1931 έως το 1934, νικώντας την κυρίαρχη Bentley που ήταν η αδιαμφισβήτητη πρωταθλήτρια. Ο θρύλος λέει ότι η Alfa Romeo έφτασε στο Le Mans τόσο καλά προετοιμασμένη και ενθουσιώδης που κατέλαβε ακόμη και το Hôtel Modern, το οποίο ήταν το προπύργιο των Βρετανών ανταγωνιστών της.

Για τον εορτασμό αυτής της περίστασης, η Alfa Romeo διοργάνωσε τις δεύτερες TRIBE DAYS, προσκαλώντας τους οπαδούς της, τις επίσημες λέσχες και τους ιδιοκτήτες οχημάτων Alfa Romeo από όλο τον κόσμο. Επίκεντρο της εκδήλωσης ήταν το επίσημο περίπτερο της Alfa Romeo, όπου εκτέθηκαν τέσσερα εξαιρετικά μοντέλα. Τα μοντέλα αυτά, μια 6C 3000CM (1953), μια 33 Stradale prototipo (1967), μια 33/3 Litri “Le Mans” (1970) και μια 33 TT 12 (1975), αποτελούν ναυαρχίδες της συλλογής Heritage που εκτίθεται στο Museo Storico Alfa Romeo στο Arese. Μαζί με αυτά τα vintage κλασικά μοντέλα υπήρχαν και τα τελευταία μοντέλα της μάρκας: οι αποκλειστικές Giulia και Stelvio Quadrifoglio “100° Anniversario” και η Tonale, το πρώτο plug-in υβριδικό Q4 της Alfa Romeo.

Στην εκδήλωση ήταν επίσης παρούσα η μοναδική Giulia SWB Zagato, ένα μοναδικό στο είδος του δείγμα που εξοπλίζεται με έναν V6 κινητήρα 2,9 λίτρων και 540 ίππων από την Giulia GTAm, διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αμάξωμα από ανθρακονήματα και κοντό μεταξόνιο, το οποίο της δίνει και το παρατσούκλι της.

Από την Παρασκευή 30 Ιουνίου έως την Κυριακή 2 Ιουλίου, οι λάτρεις της Alfa Romeo είχαν την ευκαιρία να βυθιστούν σε τρεις ημέρες αγνού πάθους, που διανθίστηκαν με πρωτοφανείς εκδηλώσεις και αποκλειστικές εμπειρίες οδήγησης στις πίστες Montlhéry και Le Mans. Αυτές οι πίστες αποτέλεσαν το σκηνικό για μερικά από τα πιο εξαιρετικά κεφάλαια της διεθνούς ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στα οποία η Alfa Romeo έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

22 ώρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

23 ώρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

24 ώρες ago

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

2 ημέρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

2 ημέρες ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

3 ημέρες ago