παρουσιάσεις

«Πάτησε» Ελλάδα το σκληροτράχηλο Pick – up VW Amarok

Η Volkswagen επιστρέφει στην κατηγόρια των μεσαίων Pick Up με την δεύτερη γενιά του Amarok. Η υγειονομική κρίση και η μετέπειτα κρίση της παραγωγής λόγω έλλειψης πρώτων υλών ανάγκασαν την γερμανική εταιρεία να σταματήσει πρώιμα την παραγωγή της πρώτης γενιάς του μοντέλου το 2021, αφήνοντας ένα κενό στην αγορά για δύο χρόνια.

Το κενό αυτό θα το καλύψει η δεύτερη γενιά του Amarok, βελτιωμένο σε κάθε τομέα, ώστε να προσφέρει στην αγορά ένα εικονικό Pick Up με Off Road δυνατότητες και Lifestyle χαρακτήρα σύμφωνα με την Volkswagen!

Αναδρομή στα ανοιχτά ημιφορτηγά της VW

Με μία τροποποιημένη έκδοση του T1 η VW έκανε την είσοδο της στα Pick Up ήδη το 1952 για να ακολουθήσει το VW Rappid το 1978, το οποίο έμεινε στην παραγωγή έως το 1992 καταγράφοντας 207.000. Ωστόσο η δυναμική είσοδος έγινε το 1987 όπου με τη βοήθεια της Toyota δημιούργησε το Tarro που έμεινε στην παράγωγή έως το 1995 και μπορεί να ειπωθεί πως πρόκειται για τον άμεσο πρόγονο του Amarok που έκανε την εμφάνιση του το 2010.

Το νέο VW Amarok

Η γερμανική εταιρεία το τοποθετεί στην κατηγορία των Premium – Lifestyle Pick – Up, εφοδιάζοντας με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Με νέο δυναμικό και κομψό Design και νέους αποδοτικούς V6 κινητήρες. Οι αυξημένες διαστάσεις ενισχύουν την πρακτικότητα. ενώ η απόστασή από το έδαφος φτάνει τα 23 εκατοστά με γωνία εισόδου 30 μοίρες και εξόδου 26. Παράλληλα το νέο Amarok μπορεί να εισέλθει στο νερό έως τους 80 πόντους!

Κινητήρια σύνολα

Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο ισχυροί εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος είναι 2,0 λίτρων με απόδοση 205 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος και κορυφαίος είναι 3,0 λίτρων με ισχύ 240 ίππους και 600 Nm ροπής. Και οι δύο συνδυάζονται με νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και τεχνολογία Shift by wheel. Διαθέτει ευφυή τετρακίνηση με τον διακόπτη να ελέγχει την κίνηση αρχικά στους πίσω τροχούς. Όταν χρειαστεί πρόσφυση στους 4 τροχούς, τότε ο διακοπής θα γυρίσει στη θέση 4Α, ενώ στη θέση 4Η το διαφορικό μένει στο 50 – 50, ενώ για πιο δύσκολες συνθήκες 4L κλειδώνει στο 50 – 50 για ταχύτητες από 5 έως 20 χιλιόμετρα.

Τιμές

Στους καταλόγους της ελληνικής αγοράς η τιμή του VW Amarok ξεκινάει από τα 48.200€ με τον δίλιτρο TDI στην έκδοση Life ενώ με τον ίδιο κινητήρα διατίθεται και η επόμενη έκδοση Style με τιμή από 53.500. Το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού αλλά με τον τρίλιτρο κινητήρα κοστίζει 55.000 ευρώ. Τέλος οι δύο κορυφαίες εκδόσεις PanAmericana και Aventura, διατίθενται αποκλειστικά με τον τρίλιτρο πετρελαιοκινητήρα και οι τιμές τους αγγίζουν τα 61.500 και 62.500 ευρώ αντίστοιχα!

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

12 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

13 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

14 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 ημέρες ago