Ο διάσημος οδηγός αγώνων, γνωστότερος και ως “flying Finn”, Timo Makinen, πέθανε χθες από φυσικά αίτια, στα 79 του χρόνια.
Ίσως η πιο ιστορική διαδρομή Ράλλυ που έκανε ο Makinen, ήταν στο Ράλλυ των 1000 Λιμνών του 1967, όταν, λόγω ζημιάς, αναγκάστηκε να οδηγήσει το Mini του με το καπό… κολλημένο στο παρμπρίζ του. Ακόμα και έτσι, ακόμα και χωρίς να… βλέπει, ο Makinen τερμάτισε τρίτος στη συγκεκριμένη διαδρομή.
Τη δεκαετία του ’70, ο Φινλανδός έτρεχε με Ford RS1600 Escort, πρωταγωνιστώντας στο RAC, μέχρι το ’75 όταν και έχασε τη θέση του εργοστασιακού οδηγού της Ford και μετακινήθηκε στα Αφρικανικά Ράλλυ, στα οποία έτρεχε με ένα Peugeot V6 504 Coupe.
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…