ΝΕΑ

Teaser: Στα «σκαριά» το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών (Βίντεο)

Η Abarth και η Stellantis Motorsport -ο βραχίονας που υπάρχει πίσω από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα του Ομίλου Stellantis– ανακοινώνουν υπερήφανα τη συνεργασία τους, που αποσκοπεί στο να θέσει νέα δεδομένα για τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και εκφράζεται με τη δημιουργία του πιο ισχυρού Abarth της Ιστορίας.

 

Αποτελώντας ωδή στην αγωνιστική ιστορία της Abarth, η συνεργασία με την Stellantis Motorsport συνεχίζει την πρακτική των βελτιώσεων που καθιέρωσε την μάρκα στο αυτοκινητικό στερέωμα. Τη χρήση δηλαδή μηχανικών μερών που έχουν εξελιχθεί στην πίστα, για μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία.

 

Μετατρέποντας το «καθημερινό» σε «συναρπαστικό», η σύμπραξη της Abarth με την Stellantis Motorsport απέδωσε την πλατφόρμα Perfo-eCMP που αποτελεί μια συνολικά αναβαθμισμένη εκδοχή της eCMP, υπό το σπορ πρίσμα. Πίσω από αυτή τη δημιουργία, δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο από την ιδανική μίξη τεχνολογίας, αγωνιστικής εμπειρίας, μηχανολογικής τεχνογνωσίας και εκατοντάδων ωρών δοκιμών εξέλιξης.

 

Κάθε εξάρτημα του νέου μοντέλου έχει μελετηθεί, βελτιωθεί και ρυθμιστεί από τους καλύτερους μηχανικούς και δοκιμαστές της Abarth και της Stellantis Motorsport, με γνώμονα ασφαλώς το καλύτερο δυνατό σπορ αποτέλεσμα. Ο κινητήρας και η ανάρτηση συνθέτουν ένα πακέτο υψηλών επιδόσεων που εγγυάται τον καλύτερο συνδυασμό κρατήματος, αίσθησης και σταθερότητας. Ή με άλλα λόγια, τη συναρπαστική οδηγική αίσθηση κάτω από όλες τις συνθήκες.

Με 240 ίππους

 

Σαν κερασάκι, το νέο Abarth θα διαθέτει και ένα μοναδικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ειδικά εξελιγμένο και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών θα κινείται από ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 240 PS, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης με μεγάλους δίσκους και δαγκάνες για ισχυρό φρενάρισμα με αντοχή στη σκληρή χρήση.

 

Από την αγωνιστική τεχνογνωσία επωφελούνται επίσης τα ελαστικά του νέου μοντέλου. Χρησιμοποιώντας μαλακή σύνθεση στην εξωτερική άκρη και τη μέση του πέλματος, εξασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό κράτημα χωρίς υψηλή φθορά, ενώ το ενσωματωμένο στο πέλμα φιλμ πολυουρεθάνης μειώνει το θόρυβο κύλισης κατά 20%.

 

Όσο για την καμπίνα, το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα καθίσματα με τα αγωνιστικά γονίδια που παράλληλα παραμένουν άνετα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Συντίθενται από 4 διαφορετικά είδη αφρού και το σχήμα τους εξασφαλίζει όλη την απαιτούμενη πλευρική στήριξη στις στροφές.

 

Συνοπτικά, στο νέο Abarth η κάθε λεπτομέρεια είναι μελετημένη σε βάθος με στόχο το βέλτιστο συνδυασμό της οδηγικής ευχαρίστησης, των ισχυρών επιδόσεων και της ασφάλειας, αποδεικνύοντας ότι η μάρκα συνεχίζει στο μονοπάτι του εξηλεκτρισμού με πλήρη αφοσίωση στις ρίζες της. Μείνετε συντονισμένοι…

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Με την υποστήριξη της Jeep ολοκληρώθηκε το XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

5 ώρες ago

Το BMW Group εισέρχεται στην επόμενη φάση με το Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

6 ώρες ago

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

1 ημέρα ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

1 ημέρα ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

5 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

6 ημέρες ago