Live η Κίνηση στους δρόμους
170422 Alfa Romeo On Air 09 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 09 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

Ο πρώτος γύρος του Targa Florio 2017 ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής, 21 Απριλίου, από την κωμόπολη της Taormina. Η Giulia GTA, από τη συλλογή του Museo Storico της Alfa Romeo – La Macchina del Tempo, στο Arese, τράβηξε τα βλέμματα των θεατών. Στην καμπίνα της, δύο σημαντικές προσωπικότητες: ο Fabrizio Curci, επικεφαλής της Alfa Romeo στην περιοχή της EMEA, και ο Giorgio Sivocci, εγγονός του θρυλικού Ugo Sivocci που κέρδισε στο Targa Florio το 1923 στο τιμόνι της Alfa Romeo RL. Ο Ugo Sivocci είναι επίσης ο πρώτος που υιοθέτησε το θρυλικό σύμβολο του τετράφυλλου τριφυλλιού σε αυτοκίνητο της Alfa Romeo. Ήταν ακριβώς στον αγώνα του Targa Florio το 1923 που στη μάσκα του αυτοκινήτου δέσποζε ένα λευκό πλαίσιο μέσα στο οποίο ξεχώριζε ένα πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι. Ο απόλυτος θρίαμβος του Sivocci σε αυτόν τον αγώνα έπεισε όλους εκείνους που αμφέβαλλαν για το πόσο αποτελεσματικό και τυχερό ήταν αυτό το «γούρι».

170422 Alfa Romeo On Air 10 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

Giulia GTA (1965)

Από τα μοντέλα της δεκαετίας του ’60 της Alfa Romeo,η Giulia Sprint GTA, η αδιαμφισβήτητη βασίλισσα της αγωνιστικής σκηνής, απολαμβάνει μια πολύ ιδιαίτερη θέση. Η σιλουέτα της είναι ουσιαστικά πανομοιότυπη με εκείνη των κανονικών αυτοκινήτων παραγωγής “GT” με Bertone body: όπου το “A” στο όνομα του μοντέλου σημαίνει “Alleggerita” ή “Ελαφρύ”, επισημαίνοντας τη σημαντικότερη διαφορά από την κανονικη Sprint GT. Το ατσάλινο αμάξωμα αντικαταστάθηκε από εξαιρετικά ελαφριά πάνελ αλουμινίου με αποτέλεσμα το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 745 κιλά (κατά 200 κιλά λιγότερο συγκριτικά με την κανονική Sprint GT). Ο κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής χωρητικότητας 1570 cc επίσης βελτιώθηκε, αποδίδοντας αυξημένη ισχύ στους 115 ίππους και φτάνοντας μέγιστη ταχύτητα άνω των 185 χλμ/ώρα. Άλλες διαφορές σε σχέση με τη Sprint GT ήταν οι απλουστευμένες λαβές, το ελαφρύτερο σήμα, το μπροστινό σύστημα εισαγωγής αέρα, οι ζάντες αλουμινίου και το ξεχωριστό εσωτερικό.

170422 Alfa Romeo On Air HP Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 08 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 07 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 06 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 05 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 04 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 03 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 02 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170422 Alfa Romeo On Air 01 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170420 Alfa Romeo Gastronomia 07 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170420 Alfa Romeo Gastronomia 06 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170420 Alfa Romeo Gastronomia 05 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170420 Alfa Romeo Gastronomia 03 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

170420 Alfa Romeo Gastronomia 01 Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

4η ημέρα

3η ημέρα

2η ημέρα

1η ημέρα