Live η Κίνηση στους δρόμους

Η SEAT κάνει τις πωλήσεις της… ζωής της

Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει η Seat, η οποία έκανε 342.700 πωλήσεις μέχρι και τον Ιούλιο, το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας (αύξηση ποσοστού μηνιαίων πωλήσεων κατά 35,7%, με περισσότερες από 52.000 παραδόσεις). Οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν περισσότερο από 20% σε βασικές αγορές όπως Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία, Βέλγιο και Πορτογαλία.

Η SEAT σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων και τον μήνα Ιούλιο. Έχοντας πετύχει κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της, η SEAT σημείωσε και τον Ιούλιο αύξηση κατά 35,7% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα το 2017, φτάνοντας συνολικά τις 52.700 πωλήσεις (2017:38.900).  Με αυτόν τον όγκο πωλήσεων, η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα Ιουλίου στην ιστορία της και έσπασε το ρεκόρ των 46.200 οχημάτων του 2001.

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, η SEAT πούλησε 342.700 οχήματα, που αντιπροσωπεύει αύξηση 20,1% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2017 (285.400) και πέτυχε τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους. Το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων χρονολογείται από το 2000 (324.400 οχήματα).

Ο SEAT Vice-president for Marketing and Sales, Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «η αύξηση των πωλήσεων από τον Ιανουάριο διατηρεί τον ηγετικό μας ρόλο στις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Η SEAT καταγράφει ρεκόρ πωλήσεων χάρη στην “επιθετική” πολιτική προϊόντων όπως το Ateca και το Arona. Ένα από τα τρία πωληθέντα αυτοκίνητα αυτήν την περίοδο είναι SUV και αυτό το ποσοστό πρόκειται να αυξηθεί τους επόμενους μήνες με την εδραίωση του Arona και το λανσάρισμα του Tarraco».

Τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν μέχρι τον Ιούλιο, ενισχύθηκαν από την σημαντική αύξηση πωλήσεων SEAT σε βασικές αγορές, σε πολλές από τις οποίες περισσότερο από 20%. Η Ισπανία είναι η πρώτη αγορά με 72.900 πωληθέντα οχήματα (+16,0%). Επιπλέον, η SEAT είναι η κορυφαία μάρκα στη χώρα και το Leon και το Ibiza είναι τα πιο ευρέως ταξινομηθέντα μοντέλα. Η Γερμανία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της SEAT, παρουσιάζοντας αύξηση 26,4% και πωλήσεις 71.400 αυτοκινήτων. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η SEAT σημειώνει πρόοδο έναντι της τάσης της αγοράς και αύξηση κατά 23,5% (συνολικά: 41.600 αυτοκίνητα). Η Γαλλία, η οποία αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων για τη SEAT (18.900), είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές, μετά από αύξηση της τάξης του 23,2%, όπως και η Ιταλία (14.200, +27,1%).

Σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Αυστρία (13.700, +24,0%), το Βέλγιο (6.900, +45,4%), η Πορτογαλία (6.800, +22,2%) και οι Κάτω Χώρες (5.700, +26,6%), οι πωλήσεις αυξήθηκαν περισσότερο από 20%. Η αύξηση είναι ακόμα πιο αξιοσημείωτη στην Αλγερία, όπου η SEAT έχει πουλήσει μέχρι τώρα 12.900 οχήματα, δηλαδή 11.700 περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Το πρώτο εξάμηνο του 2018, τα λειτουργικά κέρδη της SEAT αυξήθηκαν κατά 62,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2017, φθάνοντας σε ιστορικό ρεκόρ ύψους 212 εκατ. ευρώ. Η προσθήκη του Arona στη γκάμα μοντέλων της SEAT αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα ενώ ο κύκλος εργασιών της εταιρείας πέτυχε επίπεδα ρεκόρ αφού σημείωσε άνοδο κατά 14,5% φτάνοντας τα 5.786 εκατομμύρια ευρώ.

Και για την χώρα μας ο Ιούλιος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 228 συνολικές ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 2,5%, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση στις λιανικές ταξινομήσεις με 141 αυτοκίνητα και μερίδιο 3,1%. Συγκεντρωτικά στις ταξινομήσεις Ιανουαρίου – Ιουλίου η SEAT καταγράφει σημαντικότατη αύξηση στα μεγέθη της στην Ελλάδα, αφού με 2.162 ταξινομήσεις και 3,0% μερίδιο αγοράς σημειώνει αύξηση 60.7% σε σχέση με πέρυσι (1.345 ταξινομήσεις, 2,3% μερίδιο). Αντίστοιχα οι συνολικές λιανικές πωλήσεις της μάρκας καταγράφουν αύξηση 77% σε σχέση με το 7μηνο του 2017, αποτυπώνοντας την θετική απήχηση που έχουν όλα τα νέα μοντέλα και ιδιαίτερα τα Ιbiza & Arona στο αγοραστικό κοινό.