Categories: ΝΕΑ

Ριζικές αλλαγές στην Volkswagen με επαναπροσδιορισμό της κεντρικής μάρκας του ομίλου

Ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να αναβαθμίσει την κύρια μάρκα του για να αυξήσει την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις, σύμφωνα με εσωτερικό υπόμνημα του επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schaefer που δημοσιεύτηκε στο Reuters.

“Μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η μάρκα μας – παρ’ όλες τις δυνάμεις της – δεν βρίσκεται ακόμη σε αρκετά στέρεα οικονομική βάση”, έγραψε ο Schaefer στο υπόμνημα την Τετάρτη.

“Πρέπει να δημιουργήσουμε καλές, ανταγωνιστικές αποδόσεις σε περιόδους κρίσης και σε έναν συνεχώς ασταθή κόσμο”, ανέφερε.

Ο στόχος της βασικής μάρκας ήταν μια απόδοση επί των πωλήσεων 6,5%, σε σύγκριση με το 3% που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είπε.

Ο Schaefer απέδωσε την ευθύνη σε ένα δύσκολο περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου ύφεσης, των γεωπολιτικών συγκρούσεων, των ασταθών αλυσίδων εφοδιασμού και των ανεξέλεγκτων τιμών των πρώτων υλών και της ενέργειας.

“Η πίεση αυξάνεται. Η μάρκα Volkswagen πρέπει να δράσει”, έγραψε.

Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt ανέφερε πρώτη τα σχέδια, λέγοντας ότι περιλαμβάνουν εξοικονόμηση κόστους και έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τα ετήσια αποτελέσματα κατά τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εφημερίδα επικαλέστηκε επίσης πηγές της εταιρείας που ανέφεραν ότι τα σχέδια δεν αφορούν περικοπές θέσεων εργασίας, αν και ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων μπορεί να μειωθεί.

Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Daniela Cavallo δήλωσε στην Handelsblatt ότι έλαβε γνώση των σχεδίων.

“Η κερδοφορία και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας είναι εξίσου σημαντικοί και κοινοί στόχοι”, δήλωσε στη Handelsblatt, προσθέτοντας ότι το συμβούλιο των εργαζομένων δεν θα συμφωνήσει σε μειώσεις μισθών ή θέσεων εργασίας. “Αλλά δεν υπάρχουν σχέδια προς αυτή την κατεύθυνση”, πρόσθεσε.

Στο υπόμνημα που δημοσιεύτηκε στο Reuters, ο Schaefer σημείωσε ότι οι λεπτομέρειες της αναδιαμόρφωσης θα καθοριστούν τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Είπε επίσης ότι ήθελε να αυξήσει τις συνέργειες μεταξύ των εμπορικών σημάτων με κοινή ανάπτυξη και παραγωγή, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης κοινών τεχνολογικών βάσεων σε ορισμένους τομείς.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

13 ώρες ago

Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition: Γιορτάζοντας μια θρυλική αγωνιστική κληρονομιά

Σε στενή συνεργασία με την Bugatti, η The Little Car Company παρουσίασε για πρώτη φορά…

15 ώρες ago

Subaru Crosstrek, Forester, Solterra & Outback, με όφελος έως 5.000€

H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…

20 ώρες ago

Η Nissan ανακοινώνει νέες επιπλέον εκπτώσεις για το Ariya

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση  να ανακοινώσει νέες επιπλέον…

21 ώρες ago

Διπλό βάθρο για την Hyundai στο Ράλι Πορτογαλίας

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

22 ώρες ago

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

23 ώρες ago