Ριζικές αλλαγές στην Volkswagen με επαναπροσδιορισμό της κεντρικής μάρκας του ομίλου

Ο επικεφαλής της μάρκας VW, Thomas Schaefer, δήλωσε ότι ο στόχος της ομάδας είναι η επίτευξη μιας κερδοφορίας επί των πωλήσεων της τάξης του 6,5 τοις εκατό, σε σύγκριση με το 3 τοις εκατό που σημειώθηκε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους

Ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να αναβαθμίσει την κύρια μάρκα του για να αυξήσει την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις, σύμφωνα με εσωτερικό υπόμνημα του επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schaefer που δημοσιεύτηκε στο Reuters.

“Μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η μάρκα μας – παρ’ όλες τις δυνάμεις της – δεν βρίσκεται ακόμη σε αρκετά στέρεα οικονομική βάση”, έγραψε ο Schaefer στο υπόμνημα την Τετάρτη.

“Πρέπει να δημιουργήσουμε καλές, ανταγωνιστικές αποδόσεις σε περιόδους κρίσης και σε έναν συνεχώς ασταθή κόσμο”, ανέφερε.

Ο στόχος της βασικής μάρκας ήταν μια απόδοση επί των πωλήσεων 6,5%, σε σύγκριση με το 3% που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είπε.

Ο Schaefer απέδωσε την ευθύνη σε ένα δύσκολο περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου ύφεσης, των γεωπολιτικών συγκρούσεων, των ασταθών αλυσίδων εφοδιασμού και των ανεξέλεγκτων τιμών των πρώτων υλών και της ενέργειας.

“Η πίεση αυξάνεται. Η μάρκα Volkswagen πρέπει να δράσει”, έγραψε.

Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt ανέφερε πρώτη τα σχέδια, λέγοντας ότι περιλαμβάνουν εξοικονόμηση κόστους και έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τα ετήσια αποτελέσματα κατά τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εφημερίδα επικαλέστηκε επίσης πηγές της εταιρείας που ανέφεραν ότι τα σχέδια δεν αφορούν περικοπές θέσεων εργασίας, αν και ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων μπορεί να μειωθεί.

Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Daniela Cavallo δήλωσε στην Handelsblatt ότι έλαβε γνώση των σχεδίων.

“Η κερδοφορία και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας είναι εξίσου σημαντικοί και κοινοί στόχοι”, δήλωσε στη Handelsblatt, προσθέτοντας ότι το συμβούλιο των εργαζομένων δεν θα συμφωνήσει σε μειώσεις μισθών ή θέσεων εργασίας. “Αλλά δεν υπάρχουν σχέδια προς αυτή την κατεύθυνση”, πρόσθεσε.

Στο υπόμνημα που δημοσιεύτηκε στο Reuters, ο Schaefer σημείωσε ότι οι λεπτομέρειες της αναδιαμόρφωσης θα καθοριστούν τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Είπε επίσης ότι ήθελε να αυξήσει τις συνέργειες μεταξύ των εμπορικών σημάτων με κοινή ανάπτυξη και παραγωγή, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης κοινών τεχνολογικών βάσεων σε ορισμένους τομείς.