Live η Κίνηση στους δρόμους

Πώς η Audi επινόησε το σλόγκαν της

Η Audi οδηγείται από την Τεχνολογία

Βρισκόμαστε στο 1969. Στη Γερμανία, ανακοινώνεται η άρτι συμφωνηθείσα συγχώνευση της Auto Union GmbH, με έδρα το Ingolstadt και της Neckarsulmer NSU Motorenwerke. Από τη συγχώνευση, προκύπτει η Audi NSU Auto Union AG, με έδρα το Neckarsulm. Η γκάμα μοντέλων της νέας εταιρείας περιλαμβάνει από τους αερόψυκτους κινητήρες των πισωκίνητων NSU Prinz και τους υδρόψυκτους τετρακύλινδρους κινητήρες των προσθιοκίνητων Audi 60 και Audi 100, έως τον περιστροφικό κινητήρα του φουτουριστικού NSU Ro 80. Η εταιρεία, μοιάζει να οδηγείται από την τεχνολογία και, ενδεχομένως να είναι έτοιμη να την οδηγήσει.

To “Vorsprung durch Technik” χρησιμοποιήθηκε επίσης και στις διαφημίσεις του φοβερού και τρομερού Audi NSU.

Έναν χρόνο αργότερα, ένα μέλος του τμήματος marketing της νέας εταιρείας, ο Hans Bauer ,έχει αυτή ακριβώς τη σκέψη. Έχει την ιδέα να επικοινωνηθεί αυτή η τεχνολογική ποικιλομορφία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο Bauer θα επινοήσει το σλόγκαν που σύντομα θα αναγνώριζαν εύκολα οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο: “Vorsprung durch Technik”. Το σλόγκαν έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε μία δισέλιδη διαφήμιση τον Ιανουάριο του 1971. Σήμερα, μισό αιώνα αργότερα, παραμένει το ίδιο επίκαιρο και σίγουρα είναι πιο αναγνωρίσιμο από τότε…

Η γκάμα του 1970: NSU Ro 80, Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50 – όλα αντιπροσωπεύουν το“Vorsprung durch Technik.”

Η επέτειος

Το εταιρικό σλόγκαν “Vorsprung durch Technik” της Audi (σε ελεύθερη μετάφραση, “Οδηγούμενη από την Τεχνολογία”) εορτάζει την επέτειο των 50 χρόνων του. Ακόμα και μισό αιώνα μετά το λανσάρισμά του, η φράση που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη μάρκα δεν έχει χάσει το παραμικρό από την αίγλη της, ενώ ήδη προστίθενται νέα κεφάλαια στην ιστορία της, καθώς η Audi πρωτοστατεί τεχνολογικά στη νέα εποχή της ηλεκτροκινητικότητας. Μία πληθώρα καινοτομιών σε βάθος πέντε δεκαετιών, καταδεικνύει ότι το Vorsprung durch Technik δεν είναι απλώς ένα σλόγκαν για την Audi – είναι επίσης μια έκφραση της προσανατολισμένης στο μέλλον προσέγγισης της μάρκας.

Το quattro στο δρόμο για την κορυφή: Το 1986, το 100 CS quattro ανέβηκε στην πλατφόρμα άλματος για σκι, με κλίση 37,5 μοιρών, στην Kaipola, της Φινλανδίας, χωρίς καμια υποβοήθηση.

Από την πρώτη του εμφάνιση, σύντομα συμπεριλήφθηκε στα φυλλάδια της Audi NSU, στα μοντέλα Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50. Με την πάροδο των ετών υπήρξαν ιδέες για μετεξέλιξη του σλόγκαν ώστε να εκφράζει και άλλες αξίες της μάρκας αλλά τελικά η τεχνολογία ήταν αυτή που αδιαμφισβήτητα επικράτησε. Με την εισαγωγή του Audi quattro το 1980, το σλόγκαν χρησιμοποιήθηκε ακόμα συχνότερα στη διαφήμιση. Σύντομα, το Vorsprung durch Technik έγινε σαφές μέρος της εταιρικής ταυτότητας της Audi. Σήμερα, πενήντα χρόνια αργότερα, είναι πλέον συνώνυμο με την εταιρεία.

50 Years of “Vorsprung durch Technik”.

Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για την Τεχνική Ανάπτυξη, σχολιάζει με αφορμή τα 50 χρόνια του Vorsprung durch Technik: «Το πιο σημαντικό ορόσημο για μένα είναι η τεχνολογία quattro. Δεν ήταν μόνο το θεμέλιο για τις επιτυχίες στα ράλι, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης τη μεταφορά της εμπειρίας μας από τους αγώνες στη γραμμή παραγωγής. Έκτοτε, το quattro και η Audi πάνε μαζί. Εξίσου σημαντικό ήταν το πρώτο Audi A8 με τεχνολογία Audi Space Frame το 1994, που μας βοήθησε να ενισχύσουμε τη θέση μας στην premium κατηγορία».

Στην εποχή των ηλεκτρικών

Dynamic photo. Για όσους αναρωτιούνται, το χρώμα ονομάζεται Daytona grey

Προηγμένες τεχνολογίες κινητήριων συστημάτων, δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, φωτισμού και υβριδικών συστημάτων αλλά και η εκτενής χρήση αλουμινίου καθώς και προηγμένες διαδικασίες παραγωγής, έδωσαν ιδιαίτερη αίγλη στο Vorsprung durch Technik. Το επόμενο κβαντικό άλμα στη σύγχρονη εποχή ήρθε το 2018, με το λανσάρισμα του Audi e-tron, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου Audi που εισήλθε σε σειριακή παραγωγή, με αυτονομία +400 χιλιομέτρων και απίστευτη ποιότητα για premium ηλεκτροκινητικότητα.

Το 1988, η Audi δημιούργησε το πρώτο της top-range όχημα, το V8. Σήμερα, περίπου 160,000 premium οχήματα βγαίνουν από τις εγκαταστάσεις του Neckarsulm κάθε χρόνο. Ανάμεσά τους τα Audi A4, Audi A5, Audi A6, Audi A7 και Audi A8.


Τρία χρόνια αργότερα, κυκλοφόρησε το Audi e-tron GT, επαναστατικό στον σχεδιασμό του και απόδειξη ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης θα είναι εξίσου συναρπαστικό. Η νέα καμπάνια “Future is an Attitude”, υπογραμμίζει τη μελλοντοκεντρική προσέγγιση της Audi, με επανεφεύρεση όλων των απόψεων περί κινητικότητας.

50 Years of “Vorsprung durch Technik”.

Η Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για Πωλήσεις και Marketing, σχολιάζει: «Το όραμά μας είναι ένα μέλλον στο οποίο θα προσφέρουμε αειφόρο premium κινητικότητα, με την Audi τεχνολογικό ηγέτη στη φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση. Επαναπροσδιορίζουμε την πρόοδο και εστιάζουμε στην αειφορία, την ψηφιοποίηση και τον εξηλεκτρισμό. Ανέκαθεν, η Audi δεν ακολουθούσε τις αλλαγές αλλά τις καθόριζε. Στο πλαίσιο αυτό, το Vorsprung durch Technik εξελίσσεται και στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, εκφράζοντας αέναα την εταιρική ταυτότητα της μάρκας».