Κάποιος αγόρασε το πιο κτηνώδες Peugeot ever

Ξέχνα τα 205 Group B. Η Peugeot έχει δημιουργήσει ένα νέο κτήνος: Το 308 RC. Ένα αγωνιστικό κτήνος με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, ιπποδύναμη που φτάνει τους 308 ίππους, με την “καρδιά” του 308 GTI που λατρέψαμε (δες εδώ τη δοκιμή του TopSpeed.gr), δηλαδή τον 1,6 turbo και υβριδικό μοτέρ. Ε, κάποιος τρελός (σαν και εμάς) το τόλμησε και, εδώ και μερικές μέρες, στο γκαράζ του κρύβεται αυτός ο Γάλλος τιμωρός

Η λίστα παραγγελιών για το PEUGEOT 308 Racing Cup έχει ανοίξει από τις 30 Οκτωβρίου, αμέσως μετά την εκδήλωση TCR Benelux στο Mettet του Βελγίου, όπου πραγματοποιήθηκε μία μικρή επίδειξη των δυνατοτήτων του νέου αγωνιστικού της Peugeot Sport. Από τότε έχουν ήδη υπάρξει 25 παραγγελίες που προαναγγέλλουν με τον καλύτερο τρόπο ένα λαμπρό ξεκίνημα για το PEUGEOT 308 Racing Cup.

H παράδοση του πρώτου ιδιωτικού PEUGEOT 308 Racing Cup έγινε στις 8 Φεβρουαρίου 2017, στην ιδιωτική γερμανική ομάδα Autohaus Nett Motorsport, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή και παράλληλα την συνέχιση μιας μακράς παράδοσης της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το πανίσχυρο PEUGEOT 308 Racing Cup προσφέρει ένα ακαταμάχητο τρίπτυχο «αξίας/επιδόσεων/τιμής» χάρη σε κύρια στοιχεία, όπως το μοναδικό set-up του σασί, την έξοχη αεροδυναμική, τα μεγάλα φρένα και το μικρότερο κόστος χρήσης (σε σχέση με το RCZ Racing Cup, το προκάτοχο αγωνιστικό στην σειρά Peugeot Sport).

PEUGEOT 308 Racing Cup: ένα high-tech αγωνιστικό σύνολο!

«Η παράδοση του πρώτου 308 Racing Cup αποτελεί ορόσημο στην πορεία του νέου αγωνιστικού. Αποτελεί το επιστέγασμα ενός μεγάλου προγράμματος εξέλιξης και την έναρξη της αγωνιστικής δραστηριότητας των πελατών μας» δηλώνει ο διευθυντής της Peugeot Sport, ο Bruno FAMIN. «Το 2016 συμπληρώσαμε περίπου 23.000 χιλιόμετρα σε δοκιμές και αγώνες. Είμαστε πεπεισμένοι πως για το 2017 έχουμε φτιάξει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο με πολλές βελτιώσεις που προέρχονται από την εμπειρία προηγμένων ετών».

Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του PEUGEOT 308 Racing Cup είναι τα εξής:

• Χαμηλό απόβαρο (1.100 κιλά)

• Κατανομή βάρους εμπρός / πίσω : 63% / 37%

• Απόδοση στους 308 ίππους

• Αγωνιστικός ηλεκτρονικός εξοπλισμός

Σειριακό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με διακόπτες αλλαγής στο τιμόνι

• Αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά (Ø378×32 χλστ.) με εξαπίστονες δαγκάνες / Συμπαγείς δίσκοι πίσω (Ø290×12 χλστ.) με μονοπίστονες δαγκάνες.

«Το 308 Racing Cup είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα επένδυση για τις ομάδες αγώνων δίνοντας την ευκαιρία συμμετοχής σε μία σειρά από αγώνες με σχετικά χαμηλό κόστος» λέει ο Laurent GUYOT, ο Διευθυντής του τμήματος Ανταγωνισμού στην Peugeot Sport.

Επιπλέον της σειράς αγώνων του προγράμματος της Peugeot Sport – που το 2017 περιλαμβάνει πέντε αγώνες στο νέο πρωτάθλημα «Championnat de France des Circuits FFSA», συν ένα αγώνα στο «TOTAL 24 Hours of Spa» – το PEUGEOT 308 Racing Cup προσφέρεται για διάφορες άλλες διοργανώσεις, συμπεριλαμβανομένων των TCR Series, ETCC, TCES (Touring Car Endurance Series), VLN (Γερμανία), CER (Ισπανία), CITE (Ιταλία) και 24H Series.

Η προ φόρων τιμή για το αγωνιστικό PEUGEOT 308 Racing Cup είναι στις €74.900. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο Peugeot Citroën Racing Shop (+33 1 30 11 27 00) ή ανατρέξτε στο www.peugeotsport-store.com

Το πρωτάθλημα PEUGEOT 308 Racing Cup ξεκινά τον Απρίλιο από το Coupes de Pâques στο Nogaro της Γαλλίας. Ο νικητής του πρωταθλήματος θα επιβραβευτεί με ένα PEUGEOT 308 Racing Cup με το πρόσθετο kit «TCR Perfo».

15-17 Απριλίου: NOGARO

20-21 Μαΐου: PAU

1-2 Ιουλίου: DIJON

29-30 Ιουλίου: SPA (Βέλγιο, αποτελεί μέρος του 24ώρου αγώνα)

8-10 Σεπτεμβρίου: MAGNY-COURS

13-15 Οκτωβρίου: PAUL RICARD