Το Opel GT concept βραβεύτηκε ως το καλύτερο πρωτότυπο αυτοκίνητο του 2016

Το Opel GT Concept, πρωταγωνιστής στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, συνεχίζει την ισχυρή παράδοση της μάρκας στα πρωτότυπα οχήματα ενσαρκώνοντας μια πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία σε σύγχρονες φόρμες. Πρόσφατα τιμήθηκε από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδιασμού, που διοργανώνει τον διεθνούς φήμης διαγωνισμό  Automotive Brand Contest. Η κριτική επιτροπή η οποία απαρτίζεται από αναγνωρισμένα μέλη επέλεξε το σπορ αυτοκίνητο του μέλλοντος την κατηγορία ‘Πρωτότυπα’ για το βραβείο “Best of Best”. Επιπλέον, η Opel τιμήθηκε με τρία ακόμα βραβεία: Η εκδήλωση διανομέων “Mission Astra” απέσπασε επίσης το βραβείο “Best of Best”. Η υπηρεσία προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης, Opel OnStar και ο νέος διαμορφωτής για κινητές συσκευές κέρδισαν επίσης στις κατηγορίες “Future Mobility & Parts” και “Digital”. Για το Opel GT Concept ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης Opel/Vauxhall, θα παραλάβει το βραβείο στις 2στιςπτεμβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

«Το GT Concept είναι ένα φουτουριστικό αυτοκίνητο που προάγει στο επόμενο επίπεδο τη φιλοσοφία της Opel ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’. Η απήχηση ήταν απλά συγκλονιστική. Η ομάδα μου κι εγώ είμαστε περήφανοι που η σπορ σχεδιαστική μελέτη μας τιμήθηκε με ένα Automotive Brand Award, ως το καλύτερο πρωτότυπο αυτοκίνητο του 2016» δήλωσε ο Mark Adams.

Το GT Concept που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο, αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό σπορ coupé, το πρώτο Opel GT, και παραπέμπει στην κατεύθυνση της περαιτέρω εξέλιξης της μάρκας. Ο συναρπαστικός αθλητής προβάλλει τη μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα της Opel: τολμηρή, συναισθηματική και σπορ. Η σχεδίαση υιοθετεί ένα πρωτοποριακό στυλ σε συμπαγείς διαστάσεις και καθαρές φόρμες.

Τρία πρώτα βραβεία καινοτομίας

Εκτός από το βραβείο σχεδίασης, η Opel είχε τρεις νίκες στον τομέα του μάρκετινγκ. Η επιτροπή της απένειμε το βραβείο “Best of Best” στην κατηγορία “Εκδηλώσεις” για το “Mission Astra”. Αυτή ήταν η ονομασία της εκδήλωσης λανσαρίσματος του Astra για διανομείς Opel, που πραγματοποιήθηκε στην Ισπανική Sierra Nevada. Οι διανομείς πέρασαν δύο ημέρες εκεί ως ‘Αστροναύτες’, και κοιμήθηκαν σε 250 φουτουριστικές σκηνές στην έρημο.

«Επίσης θέλαμε να προσφέρουμε στους διανομείς μας κάτι διαφορετικό και γι αυτό εμπνευστήκαμε μία πραγματικά ασυνήθιστη ιδέα για το νέο Astra. Με ένα ‘καταυλισμό από σκηνές’ δίπλα σε μία αγωνιστική πίστα, που έμοιαζε με σεληνιακό τοπίο δημιουργήσαμε ένα πρωτοφανές σκηνικό,» δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Müller και είναι χαρούμενη που αυτή η τολμηρή ιδέα ενθουσίασε όχι μόνο τους Διανομείς Opel αλλά και την κριτική επιτροπή του Automotive Brand Concept.

Επιπλέον, η υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar απέσπασε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία “Future Mobility & Parts”. Η επιτροπή υπογράμμισε περαιτέρω τη σημασία της ψηφιοποίησης απονέμοντας ένα ακόμα βραβείο Automotive Brand για το διαμορφωτή κινητών, με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να εξατομικεύουν το αγαπημένο τους Opel σχεδόν από οπουδήποτε.

Ο διεθνής διαγωνισμός σχεδίασης Automotive Brand Contest τιμά μάρκες αυτοκινήτων. Το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδιασμού που ιδρύθηκε ως θεσμός το 1953, αναγνωρίζει την εξαιρετική προϊοντική σχεδίαση και φιλοσοφία επικοινωνίας και αναδεικνύει τη θεμελιώδη σημασία του brand design στη βιομηχανία αυτοκινήτου.