Στα «σκαριά» βρίσκεται ένας νέος βενζινοκινητήρας με διάταξη V8 με υβριδική τεχνολογία από την Mercedes – AMG, προκειμένου να αναβιώσει το σπορ πνεύμα και την παρακαταθήκη του συγκριτικού πλεονεκτήματος της μάρκας, δημιουργώντας εικασίες για το πιο μοντέλο θα το φορέσει πρώτο.
Ειδικότερα, η Mercedes-Benz εργάζεται πάνω σε έναν νέο κινητήρα V8. Η είδηση, που έκανε τον γύρο του κόσμου τις τελευταίες ημέρες, προκάλεσε αμέτρητα σχόλια και εικασίες. Ανάμεσα σε αυτές, κυκλοφόρησαν ακόμα και θεωρίες περί υποχώρησης της εταιρείας από τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση – κάτι που χρειάζεται να ξεκαθαριστεί.
Είναι για τη C 63; Ίσως όχι
Ο νέος V8 για τον οποίο γίνεται λόγος είναι ένας κινητήρας αποκλειστικά για τα μοντέλα AMG, αναπτυγμένος και κατασκευασμένος στο Affalterbach. Ωστόσο, η εφαρμογή του μπορεί να μην είναι τόσο εκτεταμένη όσο υποθέτουν κάποιες πηγές. Αντίθετα με όσα έχουν αναφερθεί από διεθνή μέσα, η C 63, η οποία σήμερα διαθέτει έναν τετρακύλινδρο plug-in turbo κινητήρα με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις (που, ωστόσο, δεν είχε θερμή υποδοχή στην αγορά), ίσως να μην τον αποκτήσει με την ανανέωση της σειράς C που προγραμματίζεται για το επόμενο έτος.
Ούτε η E 63 θα τον λάβει
Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού Quattroruote, δεν είναι δεδομένη η σύνδεση του νέου V8 με τη σεντάν E 63. Μάλιστα, υπάρχουν ενδείξεις ότι η νέα μονάδα κινητήρα μπορεί να μην εξοπλίσει ούτε τη μεγαλύτερη αδερφή της, την E 63, η οποία ενδέχεται να βασιστεί σε μια εξελιγμένη έκδοση του εξακύλινδρου 3.0 λίτρων της E 53 – ίσως ως plug-in hybrid. Αυτό δεν είναι εντελώς απρόσμενο: ο CEO της AMG, Michael Schiebe, είχε επανειλημμένα δηλώσει στο παρελθόν ότι οι δύο σπορ σεντάν του Affalterbach δεν θα επιστρέψουν στον V8.
Mild hybrid και επίπεδος στρόφαλος
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η AMG αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα V8, αλλά δεν σχολιάζουμε τις λεπτομέρειες του προγράμματος παρουσίασής μας», απάντησε η Mercedes σε αίτημα διευκρινίσεων. Χωρίς να αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες, η εταιρεία δεν διέψευσε το ενδεχόμενο να πρόκειται για έναν mild hybrid κινητήρα με επίπεδο στρόφαλο. «Θα διαθέτει τεχνολογικές λύσεις κορυφαίου επιπέδου», ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Η CLE φαίνεται να είναι η επιλογή
Εφόσον αποκλείεται η χρήση του στις σεντάν, ο V8 φαίνεται να ακολουθεί άλλη διαδρομή για τη μαζική παραγωγή. Σύμφωνα με τις φήμες, το πρώτο μοντέλο που θα τον υποδεχτεί θα είναι η επερχόμενη CLE 63. Αυτή, σε αντίθεση με την αρχική της στρατηγική, φαίνεται να επιστρέφει στις ρίζες της. Ενώ αρχικά είχε σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο plug-in κινητήρα της σεντάν αδερφής της, τώρα φαίνεται πως ακολουθεί την παράδοση: όπως τονίζουν οι πηγές, στην C-Class Coupé (της οποίας η CLE είναι άμεση διάδοχος), η AMG έκδοση με V8 είχε πάντοτε βαρύνουσα σημασία σε σχέση με άλλες εκδοχές αμαξώματος.