Την εξέλιξη του στρατηγικού πλάνου για την παραγωγή στην Ιταλία παρακολουθεί ο επικεφαλής της Stellantis στην Ευρώπη, Jean Philippe Imparato, με αισιόδοξες προβλέψεις για το εργοστάσιο στο Μέλφι, γνωστοποιώντας πως η παραγωγή του Panda θα εξακολουθήσει μέχρι το 2030 στο Pomigliano.
Ο Jean-Philippe Imparato, επικεφαλής της ευρύτερης Ευρώπης του ομίλου Stellantis, επισκέφθηκε το εργοστάσιο Pomigliano για μια συνάντηση με τη διοίκηση και μια περιήγηση στα τμήματα παραγωγής, όπου συναντήθηκε με έναν εκπρόσωπο των εργαζομένων. Τον Imparato συνόδευαν η Antonella Bruno, επικεφαλής της Stellantis στην Ιταλία, ο Santo Ficili, επικεφαλής της Alfa Romeo και της Maserati, και ο Gaetano Thorel, διευθυντής Ευρώπης για τη Fiat και την Abarth.
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου του ομίλου, που παρουσιάστηκε στη Mimit στις 17 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, το οποίο προβλέπει την προστασία των σημερινών επιπέδων απασχόλησης και την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας όλων των εργοστασίων στην Ιταλία.
Pandina μέχρι το 2030
Ο Imparato επιβεβαίωσε τα επικείμενα σχέδια για το Pomigliano, τα οποία προβλέπουν την εγκατάσταση της πλατφόρμας Stla Small στην οποία, από το 2028, θα παράγονται δύο νέα συμπαγή μοντέλα. Επιβεβαιώθηκε επίσης η παραγωγή του σημερινού Pandina μέχρι το 2030 και η έναρξη της παραγωγής της νέας γενιάς.
Η επίσκεψη στο Melfi
Μετά την επίσκεψή του στο Pomigliano d’Arco, ο Jean-Philippe Imparato πήγε στο εργοστάσιο San Nicola di Melfi. Σε συνέντευξή του στο TGR Basilicata, ο επικεφαλής της Stellantis για την περιοχή της Ευρώπης επιβεβαίωσε τις δεσμεύσεις που ανέλαβε με τον υπουργό Urso κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου του ομίλου και των έργων για το εργοστάσιο της Lucania.
Τα μελλοντικά μοντέλα
Το εργοστάσιο στο Melfi, εξήγησε ο Imparato, «είναι το μέλλον του DS No. 8, της νέας ναυαρχίδας της Stellantis στην Ευρώπη. Θα φτάσει στις αντιπροσωπείες τον Ιούνιο, ακριβώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, και θα ακολουθήσει το νέο υβριδικό Jeep Compass, το οποίο ‘θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες μέχρι το τέλος του έτους. Στη συνέχεια, θα υπάρξουν δύο εκπλήξεις, μία για το 2026 και μία για το 2027», πρόσθεσε ο Γάλλος διευθυντής: μία από αυτές θα πρέπει να είναι η Lancia Gamma που ανακοινώθηκε.
Το Melfi θα επιστρέψει στην πλήρη παραγωγή
‘Ήρθα επίσης να δω σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο νέος υβριδικός κινητήρας, τον οποίο καταφέρνουμε να παράγουμε νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με όσα είπαμε στον υπουργό Urso’, συνέχισε ο Imparato, ο οποίος στοχεύει να έχει πάντα ένα ηλεκτρικό και ένα υβριδικό μοντέλο στην παραγωγή στο Melfi, ικανοποιώντας έτσι τις απαιτήσεις των συνδικάτων: ‘αυτό θα τριπλασιάσει τον όγκο παραγωγής. Αυτό το εργοστάσιο πρέπει να επιστρέψει γρήγορα στην παραγωγή τουλάχιστον 150 χιλιάδων αυτοκινήτων ετησίως».