Το επόμενο Nissan Z θα είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και δίλιτρο

 Αυτό είναι ένα rendering του Topspeed.com για το επόμενο Ζ. Έχει “δανειστεί” στοιχεία από τα Sentra και Murano.

Con il Toyobaru, il BMWδάκια e il Fiata να κάνουν… πάρτυ, η Nissan θα πρέπει να ετοιμάσει κάτι πολύ ξεχωριστό για να ρίξει απέναντί τους. Και, μιας και το 2018 είναι η χρονιά που θα παρουσιαστεί ο διάδοχος του 370Ζ, τα νέα για τους petrolheads είναι… ερεθιστικά.

Εν αρχή, ην η… κίνηση. Στη Nissan, έχουν αποφασίσει το νέο μοντέλο (το οποίο αποκαλούν απλά “το Ζ“) να κρατήσει το πισωκίνητο setup, με μια ουσιώδη διαφορά: Να γίνει (ακόμα πιο) fun to drive από τους προκατόχους, μιας και τα 350 e 370Ζ φημίζονται για τα παιχνίδια της ουράς τους. Και, για να το σοβαρέψουμε ακόμα περισσότερο, η Nissan, όπως έχει αποκαλύψει παλιότερα το TopSpeed.gr, προσανατολίζεται στο να αναβιώσει, εν μέρει, τη “συνταγή” του θρυλικού Datsun 240Z.

Και τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Ο αντιπρόεδρος και CCO της Nissan, Shiro Nakamoa, λέει ότι την ιδέα του Ζ “χρειάζεται να την ξανασκεφτούμε“. Και εξήγησε ότι το επερχόμενο μοντέλο θα έπρεπε να είναι μικρότερο και ελαφρύτερο, πιθανότατα “βλέποντας πισω” στις ρίζες του αυθεντικού, του Datsun 240Z.

Τα IDX Concepts πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφουν οι επικεφαλής της Nissan για τον διάδοχο του 370Ζ. Έτσι και κάνουν κάτι τέτοιο, η ηδονή είναι απερίγραπτη…

Παρότι πληροφορίες δεν υπάρχουν πολλές, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Nissan, Roel de Vries, λέει ότι ο διάδοχος του 370Ζ θα μπορούσε να έχει μια ποικιλία κινητήρων, η οποία θα dipendente e από την κάθε αγορά (1.400άρη biturbo για την Ελλάδα, παρακαλώ). Και, σχεδόν ταυτόχρονα, διέρρευσε ότι η versione originale di Z sarà lanciato solo convertibile e che probabilmente indosserà un quattro cilindri motore ibrido turbo da due litri, con potenza sconosciuta. In futuro, Nissan lancerà - probabilmente di nuovo - una versione della Z con il V6 classico.
La parte posteriore della IDX Nismo Concept. Cieco a Irina Saik (stiamo parlando ora).

Più piccola, più leggera, più divertente da guidare con un turbo ibrido da due litri, beh... Cos'altro potrebbe significare? Dal momento che una delle maggiori lamentele nei confronti della 370Ζ è che sembra molto costosonel mercato statunitense, a fronte di un Mustang GTNissan, ad esempio, non vuole che la serie Z subisca il destino della terribile e orrenda serie Z. 300ZX che "È morto" prima che venisse preparato un sostituto a causa del suo prezzo. Il che significa che sarà sia più economico.
L'interno della IDX Concept. Lo volete a tutti i costi, vero?

Un'ultima cosa. Nakamora parla di una "rivoluzione" con la Z. E spiega che "la GT-R è più un'evoluzione, mentre la Z deve essere più una rivoluzione che un'evoluzione". 

Così, mentre Nissan sta preparando la prossima giocattolo per bambini grandi, il team di TopSpeed.com fatto un rendering della prossima Z, utilizzando i dati di Nissan Sentra e Murano. E, per completare la nostra, vi ricordiamo due concettiche si avvicinano molto alla filosofia descritta dai giapponesi... 

 Vi è piaciuta la nostra storia? Come il la nostra pagina Facebook per sostenere il nostro sforzo. Dopo tutto, non costa nulla, no?