Vivere il Movimento nelle strade

Οι διαφορές του πρώτου ηλεκτρικού αγωνιστικού της Hyundai με το i30N TCR

Όσο περνούν τα χρόνια, η Hyundai καθιερώνεται όλο και σε περισσότερες συνειδήσεις, ως ένας εκ των κορυφαίων κατασκευαστών του πλανήτη. Αυτό, άλλωστε, το αποδεικνύει και με τη γκάμα των μοντέλων της, αλλά και με την πορεία της στα μηχανοκίνητα σπορ, όπου διαπρέπει, μεταφέροντας τη νικηφόρα Tecnologia που εξελίσσει εκεί, στα μοντέλα ευρείας παραγωγής. Τώρα, έχει φτάσει η ώρα για να κάνει η κορεατική μάρκα το επόμενο βήμα.


Έχοντας πλέον καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC της FIA και με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.


Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας : Επιδόσεις και πρόοδος. Έτσι, μετά από το φοβερό και τρομερό i30 N TCR, η Hyundai ρίχνει στην “αρένα”, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό, το Veloster N ETCR. Τι Controversie έχουν μεταξύ τους τα δύο αυτά αγωνιστικά;


Veloster N ETCR: Το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai


Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας.


Το ETCR είναι η ιδανική ευκαιρία συνδυασμού σπορ μηχανοκίνητων οχημάτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην επιτυχημένη στρατηγική της Hyundai στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.


Il Veloster N ETCR è il πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση e mid-mounted κινητήραper conformarsi ai regolamenti ETCR.


Η Batteria da 798 volt di Williams Advanced Engineering si trova sul pavimento dell'auto e ha potenza massima di uscita 500 kw e potenza continua 300 kw.


Cliccando sul video si risolve la questione del suono della Veloster N ETCR.


"Ovviamente, c'è un'enorme differenza nel modo in cui il motore elettrico eroga la sua potenza rispetto al motore a benzina standard. L'accelerazione è molto forte: direi che è uno degli aspetti migliori dell'auto"., spiega il Il pilota collaudatore di Hyundai Motorsport ETCR Augusto Farfus. "Abbiamo ancora del lavoro da fare, ma nei test con la Veloster N ETCR abbiamo già ottenuto grandi miglioramenti. Sono fiducioso che la Veloster N ETCR - come prima auto da corsa elettrica di Hyundai - avrà lo stesso successo della i30 N TCR"..


Lo sviluppo dell'ETCR riflette la più ampia strategia di sviluppo dei veicoli elettrici di Hyundai e mette in evidenza l'importanza di un'evoluzione del mercato. Le capacità ad alte prestazioni di Hyundai Motorsport.


i30 N TCR: il capolavoro di Hyundai


La categoria TCR ha dato a Hyundai l'opportunità di mostrare la il suo potenziale negli sport motoristici. Il i30 N TCR da corsa Hyundai, dimostra come un veicolo di produzione può essere il migliore base per la costruzione di una struttura competitiva corsa auto.


Dal il suo debuttoLa i30 N TCR è stata pioniere nei campionati di tutto il mondo. Nonostante la competitività della categoria, ha conquistato due titoli piloti consecutivi a Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR della FIA, e corrispondenze locali in vari Paesi come Germania, Russia, Malesia e Australia, oltre a competizioni regionali in Europa, Asia e Nord America. 


Nel 2020, la i30 N TCR ha vinto titoli in sette gare a livello globale.

Sulla base del modello i30 N e costruita secondo le norme del TCR, la i30 N TCR è dotata di una motore turbo da due litri combinato con un Cambio a 6 velocità. Situato a trazione anteriore e Serbatoio del carburante da 100 litri.


In questo video, si può sentire una i30 N TCR che urla su una salita.


"La i30 N TCR è un pacchetto altamente integrato. La maneggevolezza, il motore, il bilanciamento del telaio: tutto è incredibilmente potente". afferma il vincitore del campionato piloti FIA WTCR 2019, Gabriele Tarquini, και συνεχίζει: “Φυσικά, για να είσαι πρωταθλητής πρέπει να είσαι καλός οδηγός και να έχεις μια καλή ομάδα πίσω σου, αλλά χρειάζεσαι επίσης ένα γρήγορο αυτοκίνητο – και το i30 N TCR είναι σίγουρα ένα από αυτά”.


Κλείνοντας, σου παίρνουμε τα αυτιά με ένα in-car από το i30 N TCR