Το 2012, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε ένα εκπληκτικό βίντεο-διαφήμιση με θέμα την άφιξη του Fiat 500 στην Αμερική .Το συγκεκριμένο promo λεγότανε «Μετανάστες» και μας έδειχνε όλες τις εκδόσεις του 500 να βουτάνε στα νερά της Ιταλίας για να κάνουν το υπερατλαντικό ταξίδι. Στο τέλος έβγαιναν στο Μανχάταν όπου τα υποδέχονταν με πρόσωπα γεμάτα απορία αλλά και χαρά.Το θέαμα ήταν χαριτωμένο όπως και το Φιατάκι.
Ωστόσο, η μικρή αλλά σαφής ένδειξη οτι πρόκειται για κινηματογραφικό εφέ δεν φαίνεται να πτόησαν κάποιους ανθρώπους από το να υλοποιήσουν αυτή την ομολογουμένως ωραία ιδέα, στην διάρκεια της παρουσίασης σε ποταμό της Λιθουανίας.
Επεισοδιακή ήτανε λοιπόν η παρουσίαση του νέου Fiat 500 στον ποταμό Νέρις στο Βίλνιους της Λιθουανίας, όταν οι διοργανωτές είχαν την φαεινή ιδέα να πάρουν ένα Fiat 500 και να το μετατρέψουν σε αμφίβιο βάζοντας του το πάτωμα και μια μηχανή από jet ski. Κατά τη διάρκεια του πλου, ο κινητήρας του jet ski χάλασε με αποτέλεσμα το Fiat 500 να αρχίζει να βυθίζεται στο ποτάμι. Εκεί έφτασε ένα μικρό ποταμόπλοιο όπου προσπάθησε να βοηθήσει στη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου στην ακτή, αλλά, δυστυχώς, το αυτοκίνητο αναποδογύρισε. Το μικρούλι Fiat 500 ωστόσο χρειάστηκε μόνο μόνο τρεις άνδρες προκειμένου να το φέρει και πάλι σε όρθια θέση, ώστε να μπορέσει να ρυμουλκηθεί έξω από το νερό.
Η διαφήμιση της Fiat Αμερικής
Το αμφίβιο
Δείτε και μια επιτυχημένη εκτέλεση στο Μαϊάμι