Για τους πολλούς, ένα αυτοκίνητο πόλης, αρκεί “να κάνει τη δουλειά του“. Να σε πάει δηλαδή από το σημείο Α στο σημείο Β και να είναι οικονομικό. Όχι για τη Citroen.
Η γαλλική εταιρεία έχει μια διαφορετική φιλοσοφία για τα supermini, την οποία και αποδεικνύει με το C3. Το οποίο είναι όμορφο, άνετο, οικονομικό, ικανό, ευρύχωρο, σβέλτο e “αφράτο” στο δρόμο. Γιατί, αν δεν ευχαριστιέσαι μια διαδρομή και δεν γυρνάς να κοιτάξεις το αυτοκίνητό σου όταν απομακρύνεσαι από αυτό, η κατοχή του non ha senso.
Come εντυπωσιακή είναι η μάσκα, άλλο τόσο… ποθητά είναι και τα καλοσχηματισμένα καμπυλωτά οπίσθια που προσδίδουν έξτρα κομψότητα στο C3 και τα οποία δεν… περιγράφονται. Στα πλάγια, οι γραμμές είναι αρμονικές και την “παράσταση” κλέβουν τα Airbumps, τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια στους… κανιβαλισμούς της πόλης.
Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η μεγάλη (7 ίντσες) οθόνη αφής που συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και η οποία είναι ιδιαίτερα εύχρηστη, όταν εξοικειωθείς μαζί της και από κάτω της, πέντε βασικοί διακόπτες: Ο περιστροφικός διακόπτης αυξομείωσης του ήχου, οι δύο γία το ξεθάμπωμα το τζαμιών, τα αλάρμ και το κλείδωμα των θυρών.
Η Citroen έχει καταφέρει και έχει προσδώσει άνεση… πολυθρόνας στα καθίσματα, τα οποία δεν είναι απλά τα πιο βολικά που θα βρεις, αλλά προσδίδουν και πολύ καλή πλευρική στήριξη. Η θέση οδήγησης είναι άριστη και εύκολα θα βολευτεί άτομο κάθε ύψους, λόγω και των ρυθμίσεων του τιμονιού.
Οι χώροι είναι αρκετοί, ενώ στο tronco, που θα ήθελες λίγο χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης, μπορείς να βολέψεις 300 λίτρα (από τους πιο ευρύχωρους χώρους αποσκευών στην κατηγορία).
Πώς πάει
Αν λες πως η σχεδίαση είναι το ισχυρό σημείο του C3, τότε σίγουρα θα πρέπει, όχι να το οδηγήσεις, αλλά να συμβιώσεις μαζί του, για να καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο μετατρέπεται… άμα τη εμφανίσει του σε best seller.
Στην πράξη, στην κίνηση της πόλης, αντιλαμβάνεσαι ότι το σύνολο έχει γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία, με απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Ειδικά στην πόλη, η διαθεσιμότητα της ροπής παντού είναι αυτό που χρειάζεσαι για να κινηθείς σβέλτα στην πόλη προς κάθε διαδρομή.
Il volante è όσο πρέπει ελαφρύ και παρέχει καλή πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στο δρόμο, ενώ οι posti δίνουν μια αφράτη αίσθηση, η οποία είναι… ό,τι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους, αφού απορροφούν e τις πιο απότομες ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος χωρίς ιδιαίτερα χτυπήματα, θορύβους και… άγχος.
Il εμπρός του σύστημα è ακριβές και υπάκουο e il indietro ακολουθεί στην τροχιά που υποδεικνύει ο οδηγός, ενώ το ESP θα εμφανιστεί μόνο την ύστατη στιγμή αφού δεν έχει το σύνδρομο… “υπερπροστατευτισμού”. Τα δε φρένα του, ακινητοποιούν ικανοποιητικά το αμάξωμα και είναι αρκετά γι’ αυτό.
Nel campo della οικονομίας, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν άφθονες βόλτες με τον διζωνικό κλιματισμό στο… τέρμα, χωρίς άγχος, καθώς ο 1.600άρης κινητήρας, παρότι ιδιαίτερα αποδοτικός, δείχνει να αρνείται να καταναλώσει, ακόμα και αν το πιέζεις ιδιαίτερα. Στη δική μας, πιεσμένη δοκιμή, il C3 είχε μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Con il πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει και όλα τα χαρίσματα με το οποίο το έχει φιλοδωρίσει η Citroen σε τιμή που ξεκινά λίγο πάνω από τις 15.000 ευρώ, το C3 diesel είναι μια ιδέα που -σε συνδυασμό και με τη σχεδίασή του- αποτελεί μια ελκυστική πρόταση για κάθε αγοραστή. Γεγονός που εξηγεί τη συνεχή του άνοδο στις πωλήσεις…
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…
Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…
Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…
Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…
Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…