Vivere il Movimento nelle strade
20 1 La Citroen C3 BlueHDi 100 è attraente

La Citroen C3 BlueHDi 100 è attraente

Για τους πολλούς, ένα αυτοκίνητο πόλης, αρκεί “να κάνει τη δουλειά του“. Να σε πάει δηλαδή από το σημείο Α στο σημείο Β και να είναι οικονομικό. Όχι για τη Citroen. 

20 1 La Citroen C3 BlueHDi 100 è attraente

Η γαλλική εταιρεία έχει μια διαφορετική φιλοσοφία για τα supermini, την οποία και αποδεικνύει με το C3. Το οποίο είναι όμορφο, άνετο, οικονομικό, ικανό, ευρύχωρο, σβέλτο e “αφράτο” στο δρόμο. Γιατί, αν δεν ευχαριστιέσαι μια διαδρομή και δεν γυρνάς να κοιτάξεις το αυτοκίνητό σου όταν απομακρύνεσαι από αυτό, η κατοχή του non ha senso.


13 1 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόΑυτή την εβδομάδα οδηγούμε το Citroen C3 con il 1,6 BlueHDi di 100 ίππων. Αν ο πετρελαιοκινητήρας του PSA εγγυάται άφθονη ροπή από χαμηλά e δύναμη, το υπόλοιπο Scatola ακολουθεί με μεγάλη προθυμία.
8 2 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόΑρχικά, το νέο C3 είναι ευχάριστο στο μάτι. Ιδιαίτερα το εμπρός του μέρος, διεκδικεί δάφνες σχεδίασης, con il σήμα της Citroen να διατρέχει κατά πλάτος το εμπρός μέρος, ως ένα με τις γρίλιες, μέχρι τα σφηνοειδή, φουτουριστικά e εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα

6 3 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Come εντυπωσιακή είναι η μάσκα, άλλο τόσο… ποθητά είναι και τα καλοσχηματισμένα καμπυλωτά οπίσθια που προσδίδουν έξτρα κομψότητα στο C3 και τα οποία δεν… περιγράφονται. Στα πλάγια, οι γραμμές είναι αρμονικές και την “παράσταση” κλέβουν τα Airbumps, τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια στους… κανιβαλισμούς της πόλης.
19 1 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόIl σχεδιαστικό ρεσιτάλ της Citroen συνεχίστηκε και στο εσωτερικό του C3. Το ταμπλό έχει λιτή σχεδίαση con il αεραγωγούς e un piano black επιφάνεια να το διατρέχουν απ’ άκρη σ’ άκρη. 

11 1 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η μεγάλη (7 ίντσες) οθόνη αφής που συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και η οποία είναι ιδιαίτερα εύχρηστη, όταν εξοικειωθείς μαζί της και από κάτω της, πέντε βασικοί διακόπτες: Ο περιστροφικός διακόπτης αυξομείωσης του ήχου, οι δύο γία το ξεθάμπωμα το τζαμιών, τα αλάρμ και το κλείδωμα των θυρών.
1 2 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόΘήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν παντού, ενώ το C3 έχει και μία “περίοπτη” αντιολισθητική θέση για το κινητό, ώστε να το παρατάς εκεί και να συνεχίζεις απερίσπαστος το έργο της οδήγησης. 

3 2 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Η Citroen έχει καταφέρει και έχει προσδώσει άνεση… πολυθρόνας στα καθίσματα, τα οποία δεν είναι απλά τα πιο βολικά που θα βρεις, αλλά προσδίδουν και πολύ καλή πλευρική στήριξη. Η θέση οδήγησης είναι άριστη και εύκολα θα βολευτεί άτομο κάθε ύψους, λόγω και των ρυθμίσεων του τιμονιού. 

18 1 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Οι χώροι είναι αρκετοί, ενώ στο tronco, που θα ήθελες λίγο χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης, μπορείς να βολέψεις 300 λίτρα (από τους πιο ευρύχωρους χώρους αποσκευών στην κατηγορία).

            Πώς πάει

Αν λες πως η σχεδίαση είναι το ισχυρό σημείο του C3, τότε σίγουρα θα πρέπει, όχι να το οδηγήσεις, αλλά να συμβιώσεις μαζί του, για να καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο μετατρέπεται… άμα τη εμφανίσει του σε best seller.
14 1 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόΟ 1.600άρης BlueHDi των 100 ίππων είναι αρκετός για να κινήσει σβέλτα και άνετα το αμάξωμα των 1.150 κιλών και να κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 10,9 δευτερόλεπτα

6 4 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Στην πράξη, στην κίνηση της πόλης, αντιλαμβάνεσαι ότι το σύνολο έχει γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία, με απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Ειδικά στην πόλη, η διαθεσιμότητα της ροπής παντού είναι αυτό που χρειάζεσαι για να κινηθείς σβέλτα στην πόλη προς κάθε διαδρομή.
12 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόIl χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο με το σαφές και μαλακό κούμπωμα ha μακριά κλιμάκωση που κάνει το ταξίδι… απόλαυση, ενώ και στην πόλη οι σχέσεις του δεν θα προβληματίσουν. 

13 2 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Il volante è όσο πρέπει ελαφρύ και παρέχει καλή πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στο δρόμο, ενώ οι posti δίνουν μια αφράτη αίσθηση, η οποία είναι… ό,τι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους, αφού απορροφούν e τις πιο απότομες ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος χωρίς ιδιαίτερα χτυπήματα, θορύβους και… άγχος.
15 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικόΜπορεί το C3 να δείχνει πως είναι εστιασμένο στην άνεση, ιδιαίτερα με τη ρύθμιση των αναρτήσεών του, όμως σε συνθήκες πίεσης και γρήγορους ρυθμούς, δεν έχει τον πλαδαρό χαρακτήρα που θα περίμενες. Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες είναι σταθερό και δεν εμφανίζει τάσεις “πλεύσης”, ενώ σε στριφτερές διαδρομές, οι κλίσεις που εμφανίζει είναι λογικές.

17 Το Citroen C3 BlueHDi 100 είναι ελκυστικό

Il εμπρός του σύστημα è ακριβές και υπάκουο e il indietro ακολουθεί στην τροχιά που υποδεικνύει ο οδηγός, ενώ το ESP θα εμφανιστεί μόνο την ύστατη στιγμή αφού δεν έχει το σύνδρομο… “υπερπροστατευτισμού”. Τα δε φρένα του, ακινητοποιούν ικανοποιητικά το αμάξωμα και είναι αρκετά γι’ αυτό.

Nel campo della οικονομίας, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν άφθονες βόλτες με τον διζωνικό κλιματισμό στο… τέρμα, χωρίς άγχος, καθώς ο 1.600άρης κινητήρας, παρότι ιδιαίτερα αποδοτικός, δείχνει να αρνείται να καταναλώσει, ακόμα και αν το πιέζεις ιδιαίτερα. Στη δική μας, πιεσμένη δοκιμή, il C3 είχε μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Con il πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει και όλα τα χαρίσματα με το οποίο το έχει φιλοδωρίσει η Citroen σε τιμή που ξεκινά λίγο πάνω από τις 15.000 ευρώ, το C3 diesel είναι μια ιδέα που -σε συνδυασμό και με τη σχεδίασή του- αποτελεί μια ελκυστική πρόταση για κάθε αγοραστή. Γεγονός που εξηγεί τη συνεχή του άνοδο στις πωλήσεις…