test drive

Guida della Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: un capolavoro con vista (Video)

Che voto gli dai?4 Votes
8.5
8

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα Sedan, βρίσκει πρόσφορο έδαφος και στην μικρομεσαία κατηγορία για την Mercedes – Benz, με την CLA, έχοντας ως βάση την A Class. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να συμβιώσουμε για μία εβδομάδα με την ενδιαφέρουσα CLA 200, ας την γνωρίσουμε! 

Στις διαταγές της εποχής

Η αυτοκινητιστική μόδα θέλει τα δίθυρα και τρίθυρα μοντέλα να μειώνονται αισθητά και να έχουν παρουσία μόνο σε ειδικές κατηγορίες. Ωστόσο, δεν δημιουργείται κενό, δεδομένου πως νέες κατηγορίες δημιουργούνται προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες. Μία από αυτές είναι τα τετράθυρα Coupé με την Mercedes-Benz να βρίσκεται μεταξύ των στυλοβατών του νέου τύπου αμαξώματος. 

Ειδικότερα η CLA διανύει ήδη την δεύτερη γενιά της η οποία παρουσιάστηκε το 2019 και την δοκιμάζουμε παρακάτω στην έκδοση CLA 200. Η πρώτη της γενιά παρουσιάστηκε το 2013 και αποτέλεσε μία έκπληξη στο νεανικό κοινό, χτίζοντας τις βάσεις για το σημερινό μοντέλο! 

Επίκεντρο η σιλουέτα

Η γερμανική εταιρεία εστιάζει στον τομέα της σχεδίασης, αναδεικνύοντας την προσεγμένη σιλουέτα και τις γραμμές του κομψού αμαξώματος, με στόχο να εντυπωσιάζει στο πέρασμα της! 

Ειδικότερα το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από το χαμηλό ρύγχος, το κυρτό καπό με τα δύο χαρακτηριστικά κάθετα νεύρα των Mercedes. Την πρόσοψη κοσμεί η μοντέρνα σπορτίφ μάσκα με μοτίβο το τριάκτινο αστέρι σε όλη την επιφάνεια της, η οποία πλαισιώνεται από τους μοντέρνους και όμορφους Matrix Led προβολείς τον μυώδη σπορ προφυλακτήρα! 

Το προφίλ αποτυπώνει ολόκληρο το στυλ του αυτοκινήτου, προσδιορίζοντας εμφανώς τον τύπο του αμαξώματος. Απλές, λιτές και καμπύλες γραμμές σε συνδυασμό με τις μυώδεις επιφάνειες, συνθέτουν ένα όμορφο σχήμα, ακροβατώντας μεταξύ μοντέρνου και κλασικού. Η έντονη κλήση του πίσω παραθύρου, που δένει αρμονικά με τον τρίτο όγκο και το χαμηλό αμαξωμα, του προσδίδουν τον απαραίτητο σπορτίφ τόνο, ενισχύοντας τον δυναμισμό του! 

Το πίσω μέρος ακολουθεί επίσης την ίδια γραμμή, με το κυρτό πορτμπαγκάζ να καταλήγει στον μυώδη προφυλακτήρα με τις επινικέλωνες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης δεξιά και αριστερά, οι οποίες χωρίζονται από έναν αεροδυναμικό διαχύτη.  Τα οριζόντια φωτιστικά σώματα με led γραφικά, ακολουθούν την σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα των πιο σπορ αμαξωμάτων της Mercedes. 

Οι παραπάνω λεπτομέρειες την διαφοροποιούν σημαντικά από το Sedan αμάξωμα της A Class, δίνοντας της τα εχέγγυα να ακολουθήσει την δίκη της πορεία, ως ανεξάρτητο και άκρως ενδιαφέρουσα σπορ πρόταση, η οποία έχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,24 Cd.

Υψηλά στάνταρ

Η καμπίνα είναι εναρμονισμένη με την σύγχρονη οπτική της Mercedes-Benz, με υψηλής αισθητικής διάκοσμο και φινίρισμα, δημιουργώντας ένα φιλόξενο και χαλαρό περιβάλλον. 

Η συναρμογή βρίσκεται στο ύψιστο επίπεδο, ενώ η επιλογή των υλικών έγινε από το πάνω ράφι, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια. 

Το ταμπλό θυμίζει πολύ εκείνο της A Class, καθώς μοιράζεται αρχιτεκτονική και στοιχεία σχεδιασμού. Πλήρως ψηφιοποιημένο με την τελευταία έκδοση του συστήματος πολυμέσων MBUX με trackpad στη βάση της κονσόλας που αποτελείται από δύο διαδοχικές οθόνες, για τις λειτουργίες του infotainment του πίνακα οργάνων. Οι στρογγυλοί αεραγωγοί δίνουν μια σπορ αίσθηση και την απαιτούμενη νότα δυναμισμού. 

Τα ημιμπάκετ καθίσματα παρέχουν υποδειγματική στήριξη του σώματος των επιβατών και υψηλό επίπεδο άνεσης για πέντε επιβάτες χάρη στο μακρύ μεταξόνιο. 

Εργονομικά, ο οδηγός έχει όλους τους διακόπτες γύρω του, σε σημεία που μπορεί να τους βρει χωρίς να αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο. Αν και δεν πρόκειται για αυτοκίνητο που εστιάζει στην πρακτικότητα, οι σχεδιαστές έχουν κάνει καλή διαχείριση του χώρου, με έξυπνες θήκες σε ολόκληρη την καμπίνα.

Ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας αγγίζοντας τα 460 λίτρα. Ωστόσο, παρά τον τρίτο όγκο, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται, συμβάλλοντας στην πρακτικότητα, ιδιαίτερα για την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. 

Αναμφίβολα, ένα από τα δυνατά του σημεία είναι ο νυχτερινός ambient φωτισμός, που δημιουργεί χαλαρωτική ατμόσφαιρα στην καμπίνα κατά τη νυχτερινή οδήγηση. 

Όλα τα παραπάνω στοιχεία συντελούν και διαμορφώνουν τα υψηλά στάνταρ του εσωτερικού, όπως αρμόζουν σε ένα μοντέλο της γκάμας της Mercedes – Benz. 

Easy Driven

Κάτω από το καπό, φιλοξενείται ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων απόδοσης 163 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος στέλνει την κίνηση στον μπροστινό άξονα. Παρόλο, που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, είναι ικανοποιητικός για ήρεμη και ποιοτική οδήγηση! 

Επαναπροσδιορίζοντας την απόλαυση

Η κομψή σιλουέτα, το δυναμικό παρουσιαστικό αλλά και το τριάκτινο αστέρι στην μάσκα, δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες για την απόδοση του σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης! Από τη θεωρία στην πράξη και η CLA αποκαλύπτεται ολοκληρωτικά! 

In città θα εκπλήξει ευχάριστα, καθώς παρά το μήκος των 4.688 mm, το αυτοκίνητο είναι αρκετά ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Σε αυτό το χαρακτηριστικό παίζουν καθοριστικό ρόλο οι καθαρές γωνιές του παρμπρίζ.

Nella rete montana e rurale θα βρεθεί στο φυσικό του περιβάλλον, ξεδιπλώνοντας όλα τα ταλέντα του. Η υψηλή ροπή των 250Nm είναι σύμμαχος στο ορεινό δίκτυο και σε συνδυασμό με το ακριβέστατο τιμόνι, αυξάνει το αίσθημα ασφαλείας. Το κράτημα είναι κορυφαίο, το αυτοκίνητο κολλάει στο έδαφος, χάρη στην ισορροπημένη ανάρτηση, η οποία  μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Η αίσθηση ωστόσο για την διακοσάρα CLA δεν είναι σπορ, αλλά εστιάζει στην απολαυστική και ποιοτική οδήγηση, σαν ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού.   

In autostrada η αίσθηση είναι αρχοντική, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας, ενώ η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη του ονόματος της Mercedes-Benz. Όλα αυτά συντελούν για ένα απολαυστικό και άνετο ταξίδι για όλους τους επιβάτες! 

Generale διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης. Το Comfort που εστιάζει στην άνεση και ταιριάζει περισσότερο στο στυλ του αυτοκινήτου, το Sport, που αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα, με την ανάρτηση να σκληραίνει και το τιμόνι να γίνεται πιο βαρύ, ενώ ο ήχος του κινητήρα γίνεται πιο έντονος, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για πιο συναρπαστική αίσθηση της οδήγησης. Το ECO, το οποίο χρησιμεύει για οικονομία στον αστικό ιστό. Δεν ταιριάζει στο στυλ του αυτοκινήτου, καθώς η επιλογή του συνοδεύεται από αναιμικές επιδόσεις. Το τέταρτο προφίλ είναι το «individual», το προσωποποιημένο, καθώς ο οδηγός έχει την ευκαιρία να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις δικές του απαιτήσεις και διαθέσεις. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση της δοκιμής άγγιξε τα 9,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. 

Νεανικός αέρας

Η νέα Mercedes – Benz έρχεται με νεανικό αέρα με σαφή εμπορικό στόχο, το νεανικό κοινό, είτε πρόκειται για εργένηδες, είτε για νέους ηλικιακά οικογενειάρχες. Για όσους θεωρούν τα σεντάν παρωχημένα, για αυτό επιθυμούν τον δυναμισμό του coupé αμαξώματος σε συνδυασμό με την πρακτικότητα των τεσσάρων θυρών! Αλλά κυρίους για όσους θέλουν ένα κομψό αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση! 

Δεν ξεφεύγει…

Στους τιμοκαταλόγους της Mercedes-Benz οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν την CLA 200 από 35.499,00€. Ένα ποσό που δεν ξεφεύγει από τα λογικά πλαίσια, προσφέροντας ποιότητα και κομψότητα στην σωστή τιμή. Παράλληλα διατίθεται ήδη από την ελληνική αντιπροσωπεία και η ανανεωμένη CLA 200 με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 Volt και τιμή από 50.749,99 €.

Caratteristiche tecniche

AMAXOMA
Stampa Coupé
Posti a sedere 5
Porte 4
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) 5.8-6.6 l/100 km
Emissioni di CO2 (WLTP) 132-150 g/km
Tipo di carburante Benzina
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα 8.2 δευτ
Velocità massima 229 km/h
Specifiche dei gas di scarico Euro 6d-ISC-FCM
Rapporto peso/potenza 8.3 κιλά/Hp, 119.9 Hp/τόνος
Rapporto peso/coppia 5.4 κιλά/Nm, 183.8 Nm/τόνος
MOTORE
Potenza 163 Hp @ 5500 σ.α.λ.
Potenza per litro di cilindrata 122.4 Hp/l
Coppia 250 Nm @ 1620-4000 σ.α.λ.
Layout del motore In avanti, trasversale
Modello/codice motore M 282.914
Carter del motore 1332 cm3
Numero di cilindri 4
Configurazione del motore In serie
Diametro del cilindro 72.2 mm
Via del vaccino 81.4 mm
Grado di compressione 10.6
Numero di valvole per cilindro 4
Sistema di iniezione del carburante Spruzzatura diretta
Aspirazione del motore Στροβιλοσυμπιεστής , Ιντερκούλερ
Meccanismo di distribuzione del gas DOHC
Capacità dell'olio motore 5.1 l
ALTEZZA E PESO
Peso 1360 κιλά
4299.01 lbs.
Carico utile massimo 590 κιλά
Volume minimo di spazio per i bagagli 460 l
Capacità del serbatoio del carburante 43 l
Carico massimo 100 κιλά
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) 1600 κιλά
Μέγιστο φορτίο στήριξης 80 κιλά
DIMENSIONI
Lunghezza 4688 mm
Larghezza 1830 mm
Altezza 1444 mm
Passo 2729 mm
Pista anteriore 1612 mm
Traccia posteriore 1602 mm
Puntello anteriore 927 mm
Puntello posteriore 1032 mm
Distanza dal suolo 104 mm
Coefficiente di trascinamento (Cd) 0.24
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) 11.1 m
ARCHITETTURA
Movimento Στους μπροστινούς τροχούς
Numero di rapporti e tipo di cambio 7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων G-DCT
Sospensione anteriore Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Sospensione posteriore Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Freni anteriori Vassoi ventilati
Freni posteriori Dischi
Sistemi ausiliari ABS (Sistema frenante antibloccaggio)
Tipo di indirizzo Gestione chukrania (con denti)
Sistema di sterzo Volante elettrico
Ruote 205/60 R16 ή 205/55 R17 ή 225/45 R18

galleria fotografica

Conclusione
Η Mercedes δημιούργησε ένα μικρομεσαίο τετράθυρο Coupé με δυναμικό στυλ που εστιάζει στην απολαυστική οδήγηση, στην ποιότητα και την άνεση. Όπως ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, θα εντυπωσιάσει με την οδηγική συμπεριφορά και το κράτημα, δεν έχει ως επίκεντρο την σπορ αίσθηση, αλλά στην ευχαρίστηση με το δικό της ξεχωριστό τύπο. Εμφανισιακά είναι πανέμορφο, συνδυάζοντας το κλασικό με το μοντέρνο, θυμίζοντας γλυπτό. Για τον λόγο αυτό θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε ως κομψοτέχνημα με άποψη.
Interni e praticità
8.2
Spese correnti
6.5
Comportamento stradale
9
Prestazioni
8.5
Fattore di divertimento
9
rapporto qualità/prezzo
7.1
Comfort
8
Che voto gli dai?4 Votes
8.5
SYN
Qualità di rotolamento
Αρχοντική αίσθηση
Διάκοσμος εσωτερικού
Εξωτερική εμφάνιση
Ευελιξία
PLEEN
Consumo
8
Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

11 minuti ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

1 ora ago

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

4 giorni fa