test drive

Guida della Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: ritorno alle origini (video)

Che voto gli dai?0 voti
0
6.9

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε μια δημοφιλή κατηγορία με δύσκολους αντιπάλους. Η γαλλική εταιρεία ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα και φιλοσοφία, ώστε να ακολουθεί το νέο πιο χαρακτηριστικό σχεδιασμό. H εβδομαδιαία συμβίωση έγινε με το εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα του Β-SUV, με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων και απόδοσης 100 ίππων! 

Το εναλλακτικό

Οι Γάλλοι παρουσίασαν το 2013 την πρώτη γενιά του 2008 ως Crossover με πολυμορφικά στοιχεία. Τα 2 μηδενικά ουσιαστικά είναι το σύμβολο (∞) που εκφράζει το άπειρο. 

Το 2019 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά, με σαφή SUV προσανατολισμο, χωρίς να εγκαταλείπει τα στοιχεία πρακτικότητας, που το ανέδειξαν, προβάλλοντας έναν εναλλακτικό χαρακτήρα στην κατηγορία των B-SUV, συνεχίζοντας να διαφέρει έμμεσα από τον ανταγωνισμό! 

4 Μαΐου 2023, η Peugeot ανανέωσε αισθητικά το συμπαγές SUV, εξομοιώνοντας το με το σύγχρονο Family Look των νέων μοντέλων της γκάμας.

Βελτιωμένο στα σημεία

Παρατηρώντας το από μπροστά, δείχνει άγριο και επιθετικό. Διαθέτει νέα μεγαλύτερη μάσκα με το καινούργιο λογότυπο της Peugeot, νέο προφυλακτήρα, ενώ νέοι είναι τόσο οι προβολείς, όσο και τα φώτα στη βάση του προφυλακτήρα, τα οποία εγκαταλείπουν την αισθητική του κυνόδοντα και πλέον υπογράφουν ως «νύχια του λέοντα!  

Στο πλαϊνό μέρος, η σιλουέτα είναι αμετάβλητη, με έντονες ακμές, καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, με τετράγωνη αισθητική που επικεντρώνεται στην χρηστικότητα! 

Το κάθετο πίσω μέρος προσδιορίζει το μοντέλο και το κάνει αναγνωρίσιμο, καθώς διατηρεί τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης. Νέα είναι τα πίσω φώτα, διατηρώντας το σχήμα, αλλά με ενημερωμένα γραφικά Led. Το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης αυξάνει το επίπεδο πρακτικότητας! 

Διαστημικό

Παρόλο που πρόκειται για την εισαγωγική έκδοση του μοντέλου, το 2008 διαθέτει το χαρακτηριστικό φουτουριστικό εσωτερικό των σύγχρονων Peugeot με αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής.

Ειδικότερα, το ταμπλό διακρίνεται για την σχεδιαστική καινοτομία των δυο επιπέδων, το οποίο είναι ευχάριστο οπτικά, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου και ακριβότερου αυτοκινήτου. Κεντρικά δεσπόζει η πλέον στάνταρ οθόνη αφής των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι φυσικοί διακόπτες, για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου.

Το μικρό ντιζαϊνάτο τιμόνι, θυμίζει αεροπορικό πηδάλιο και πίσω από αυτό υπάρχει ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών, με νέα γραφική απεικόνιση και δυνατότητα παραμετροποίησης των ενδείξεων. 

Τα νέα καθίσματα προσφέρουν καλή στήριξη οσφυϊκή στήριξη του σώματος των επιβατών, οι χώροι για τους επιβάτες είναι επαρκέστατοι και ειδικά για τους πίσω. 

Εργονομικά, ο οδηγός χρειάζεται εξοικείωση με τους διακόπτες – πλήκτρα, ενώ διαθέτει κορυφαίο επίπεδο πρακτικότητας. 

Ο όγκος αποσκευών είναι 434 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1467 χωρώντας ουσιαστικά τα πάντα! 

Για τις βασικές ανάγκες

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων! Προφανώς δεν διεκδικεί δάφνες επιδόσεων, ωστόσο είναι αρκετός να καλύψει τις καθημερινές βασικές μεταφορικές ανάγκες. 

Αστικό SUV για βόλτες

Το νέο 2008 συγκαταλέγεται μεταξύ των Best – Seller της αγοράς, και το Facelift φιλοδοξεί να επικαιροποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, αποδίδοντας τα εμπορικά. Ποιά είναι είναι όμως αυτά και γιατί τα εκτιμούν οι καταναλωτές; Η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες και οδικά δίκτυα, τα αποκαλύπτουν. 

In città παρόλο που βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο των B-SUV από άποψη διαστάσεων, κινείται ευέλικτα με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, δικαιολογώντας τον χαρακτηρισμό του ως αστικό SUV! 

Στο επαρχιακό και οδικό δίκτυο το πολύ καλό του πλαίσιο CMP αδικείται από τον βασικό βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, απαιτώντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά εάν είναι φορτωμένο. Παρόλα αυτά η κατάσταση μετριάζει από το πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο εστιάζει στην άνεση με μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Προφανώς δεν εστιάζει σε επιδόσεις και οδηγική απόλαυση, αλλά αναδεικνύεται ως ένα ασφαλές αυτοκίνητο βόλτας. 

In autostrada ο οδηγός θα εκτιμήσει ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωσης σε φυσιολογικές ταχύτητες, χωρίς υπερβολές. Παραμένει άνετο και ασφαλές, εστιάζοντας σε ένα τυπικό ταξίδι για τον μέσο οικογενειάρχη. 

Generale με δύο προγράμματα οδήγησης, ECO και Normal κινείται τυπικά, ξεκαθαρίζοντας από την αρχή τον καθημερινό χαρακτήρα του. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση βρίσκεται κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 7 λίτρων, αγγίζοντας τα 6,7 λτ / 100 χιλιόμετρα!  

Για… συμβιβαστικούς

Εφοδιασμένο με τον βασικό κινητήρα της Stellantis, απευθύνεται στον μέσο οικογενειάρχη, που θέλει να καλύψει όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέρος από τις καθημερινές του μεταφορικές ανάγκες. Δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, αλλά η ασφάλεια και άνεση, ειδικά εφόσον συνδυάζονται με οικονομία καυσίμου και προσιτή αξία κτήσης! Πρόκειται για ένα καλό αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση, που απευθύνεται στους συμβιβαστικούς καταναλωτές! 

Στα οικονομικά πλαίσια του μέσου οικογενειάρχη

Το κόστος απόκτησης του νέου Peugeot 2008 στην εξοπλιστική έκδοση Active ξεκινάει από τα 24.100€, ενώ η έκδοση Allure της δοκιμής από τις 25.900 €. Πρόκειται για μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική στα πλαίσια του προϋπολογισμού του μέσου οικογενειάρχη! 

Caratteristiche tecniche

AMAXOMA
Stampa SUV
Posti a sedere 5
Porte 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) 5.4-5.5 l/100 km
Emissioni di CO2 (WLTP) 123-124 g/km
Tipo di carburante Benzina
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα 10.8 δευτ
Velocità massima 183 km/h
Specifiche dei gas di scarico Euro 6
Rapporto peso/potenza 11.9 κιλά/Hp, 84.2 Hp/τόνος
Rapporto peso/coppia 5.8 κιλά/Nm, 172.6 Nm/τόνος
MOTORE
Potenza 100 Hp @ 5000 σ.α.λ.
Potenza per litro di cilindrata 83.4 Hp/l
Coppia nominale del motore 205 Nm @ 1750 σ.α.λ.
Layout del motore In avanti, trasversale
Carter del motore 1199 cm3
Numero di cilindri 3
Configurazione del motore In serie
Numero di valvole per cilindro 4
Sistema di iniezione del carburante Spruzzatura diretta
Aspirazione del motore Στροβιλοσυμπιεστής , Ιντερκούλερ
Capacità dell'olio motore 3.5 l
ALTEZZA E PESO
Peso 1188 κιλά
Carico utile massimo 522 κιλά
Volume minimo di spazio per i bagagli 434 l
Volume massimo del bagaglio 1467 l
Capacità del serbatoio del carburante 44 l
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) 1200 κιλά
DIMENSIONI
Lunghezza 4304 mm
Larghezza 1775 mm
Altezza 1550 mm
Passo 2605 mm
Pista anteriore 1540 mm
Traccia posteriore 1540 mm
Puntello anteriore 874 mm
Puntello posteriore 825 mm
ARCHITETTURA
Movimento Στους μπροστινούς τροχούς
Numero di marce e tipo di cambio 6 velocità, cambio manuale
Sospensione anteriore Tipo McPherson indipendente
Sospensione posteriore Ελαστικός δόκος
Freni anteriori Δίσκοι , 283×26 mm
Freni posteriori Ταμπουρά , 228.6 mm
Sistemi ausiliari ABS (Sistema frenante antibloccaggio)
Tipo di indirizzo Gestione chukrania (con denti)
Sistema di sterzo Volante elettrico
Ruote 215/65 R16 ή 215/60 R17

galleria fotografica

Conclusione
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 με τον βασικό κινητήρα των 1.2 λίτρων απόδοσης 100 ίππων, έχει κατασκευαστεί για να ικανοποιήσει τις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες, ιδίως των οικογενειαρχών. Δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, θα κινηθεί ωστόσο με ασφάλεια. Σύγχρονο, λειτουργικό και ποιοτικό, παρέχει όσα χρειάζεται ο οδηγός, με σχετικά χαμηλή κατανάλωση και με προσιτή τιμή. «Back to Basics» λοιπόν για ένα δημοφιλές SUV, το οποίο επιστρέφει στα βασικά, δελεάζοντας μεγαλύτερο μέρος δυνητικών αγοραστών!
Interni e praticità
6.9
Spese correnti
7.7
Comportamento stradale
7.1
Prestazioni
6.1
Fattore di divertimento
6.2
rapporto qualità/prezzo
7.7
Comfort
6.6
Che voto gli dai?0 voti
0
SYN
Design
Interno
Luoghi
Prezzo di vendita
Visibilità
PLEEN
Potenza
Prestazioni
Δυσανάλογα μικρό τιμόνι
6.9
Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 giorno fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

1 giorno fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

3 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

3 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

3 giorni fa