Η Audi επιταχύνει τον μετασχηματισμό της σε πάροχο δικτυωμένης
και αειφόρου premio κινητικότητας, την επόμενη πενταετία. Ένας
προϋπολογισμός ύψους 35 δισ. ευρώ έχει ήδη εγκριθεί, με τα 17 δισ. ευρώ περίπου
να διατίθενται αποκλειστικά σε μελλοντικές τεχνολογίες, σε μία σύγχρονη επαναδιατύπωση
του “Partenza di testa da Tecnologia".
Σε πλήρη
σύμπλευση με το Volkswagen Gruppo, η Audi ενισχύει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκινητικότητα.
Συνολικά περίπου 15 δισ. ευρώ θα διατεθούν σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα,
θα μεγιστοποιηθούν οι συνέργειες εντός του Ομίλου, τόσο σε επίπεδο hardware όσο και software. Οι
βελτιώσεις στο κόστος των παγίων, μία πιο στοχευμένη γκάμα μοντέλων και η
εξοικονόμηση κόστους σε τομείς που δεν αφορούν νέα μοντέλα, αναμένεται να
συμβάλλουν περαιτέρω στην οικονομική σταθερότητα της Audi.
«Με το
επενδυτικό πλάνο που εξαγγέλλουμε με άμεση εφαρμογή και μέχρι το 2025, θα
κάνουμε την Audi ακόμα πιο ισχυρή στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Η ηγετική θέση στην
ηλεκτροκίνηση και την πλήρως δικτυωμένη οδήγηση, είναι ο στόχος μας. Παρέχουμε
a Audi τους απαραίτητους πόρους για αυτό», δήλωσε ο Il dott.. Herbert Diess, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της AUDI AG.
Πυξίδα
στο επενδυτικό πλάνο θα αποτελέσουν οι συνέργειες εντός του Volkswagen Gruppo. Για παράδειγμα, η Audi αναπτύσσει από κοινού με την Porsche da DPI, il premio ηλεκτρική πλατφόρμα (Premio Piattaforma Elettrico). Την ίδια στιγμή, η Audi χρησιμοποιεί την MEB για τα ηλεκτρικά μοντέλα που παρουσιάζει άμεσα. Οι
επενδύσεις που εξαγγέλθηκαν έχουν στόχο την υλοποίηση του Roadmap E, ενός φιλόδοξου πλάνου για αμιγώς ηλεκτρικά και
εξηλεκτρισμένα μοντέλα, για το οποίο θα διατεθούν περισσότερο από το 40% των
συνολικών επενδύσεων. Συγκεκριμένα, περίπου 10 δισ. ευρώ προορίζονται για
τεχνολογίες αμιγούς ηλεκτροκίνησης και 5 δισ. ευρώ για αντίστοιχες υβριδικές.
Μέχρι το 2025, η AUDI AG θα έχει επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που
προσφέρει στην αγορά στα περίπου 30 μοντέλα, εκ των οποίων σχεδόν 20 θα
τροφοδοτούνται εξ ολοκλήρου από μπαταρίες.
Come
αφορά στην ψηφιοποίηση, ο Markus Duesmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi αναλαμβάνει πλέον Πρόεδρος
του Car.Software-Organisation, της επιχειρηματικής
διεύθυνσης που αναπτύσσει λογισμικό για ολόκληρο το Volkswagen Group, επιτυγχάνοντας σημαντικές
συνέργειες και περικοπή κόστους, παρέχοντας στους οδηγούς-πελάτες ακόμα πιο
προηγμένες εμπειρίες και υπηρεσίες. Οι συνέργειες αυτές, όπως περιγράφονται στο
Audi Transformation Plan (ATP – Σχέδιο Μετασχηματισμού Audi) έχουν επιτύχει ήδη εξοικονόμηση
πόρων περίπου 6,5 δισ. ευρώ τα τελευταία τρία χρόνια, ποσό που αναμένεται να
φτάσει τα περίπου 15 δισ. ευρώ έως το 2022.