Αυτή την εβδομάδα, έχω τη χαρά να… έχω στα χέρια μου το νέο Opel Astra. È αστέρι, όπως υποδεικνύει το όνομά του; Η Opel μου το παραδίδει με τον 1,6 diesel, σε ένα, ομολογουμένως, λαχταριστό κόκκινο χρώμα. Το Astra είναι, ούτως ή άλλως, συμπαθητικό στην εμφάνιση και σε αυτό το κοκκινάκι, γίνεται ελκυστικό. Οι γωνίες στο εμπρός μέρος, που καταλήγουν στα εμπρός φωτιστικά σώματα… αλλά για μισό λεπτό: Αυτά τα βλέπεις και μόνος σου!
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η ορατότητα το ίδιο. Το μοτέρ είναι ήσυχο, ιδιαίτερα για diesel χωρίς να στερείται δύναμης. Άλλωστε, 136 ίπποι από το σύνολο των 1,6 λίτρων, δεν είναι λίγοι. Έτσι, τα 100 χ.α.ω. από στάση έρχονται σε 9,6 δεύτερα -αν και η ροπή που είναι διαθέσιμη από τις 1.000 σ.α.λ. σε κάνει να αισθάνεσαι ότι πας σφαιράτος– και η τελική φτάνει τα 205. Και αυτά, με κατανάλωση που κινείται κοντά στα 3,9 lt/100 km του εργοστασίου. Και, με εκπομπές C02 στα 103 g/km, τα τέλη είναι τόσο χαμηλά όσο θα ήθελες.
Από τον τρόπο που πατάει στο δρόμο, καταλαβαίνω πως είναι εστιασμένο στην άνεση. Η ανάρτηση απορροφά όλους τους κραδασμούς από το δρόμο, κάνοντας άριστη δουλειά, ακόμα και στις μεγαλύτερες λακούβες και, σε συνδυασμό με την άριστη ηχομόνωση, η qualità di laminazione φαίνεται και είναι ένα επίπεδο πάνω. Ιδιαίτερα δε σε σύγκριση με το προηγούμενο Astra, η Opel έχει κάνει τρομερή δουλειά. Το δε volante, con il συμπλέκτη και τα κουμπώματα του εξαριού κιβωτίου, δίνουν και αυτά έναν τόνο άνεσης, καθώς, εκτός από “μαλακά” -αλλά όχι ασαφή στην αίσθηση- είναι και άνετα.
Su alte velocità, στις οποίες το Astra είναι ικανό να ταξιδεύει άνετα, το μοντέλο πατάει άριστα, χωρίς να εμφανίζει τάσεις πλεύσης, αλλά χωρίς να κουράσει τους επιβάτες.
Σε αυτό το σημείο, θέλω να σταθώ. Στις γρήγορες βόλτες, είχα το “παράπονο” μια ηλεκτρικής, τεχνητής αίσθησης, ότι θα ήθελα να είναι πιο βαρύ. Όμως, δεν μπορώ να πω ότι στερήθηκα πληροφόρησης από το δρόμο, ότι δεν μου έδειχνε σε τι θέση βρίσκονται οι τροχοι, την κατάσταση του οδοστρώματος.
Και έπειτα, θυμήθηκα: Η γενικότερη αίσθηση, είναι ίδια με εκείνης της θηριώδους τετρακίνητης τουρμπάτης Calibra, εκείνου του φοβερού Kadett GSI που ο Μπιλ είχε κάνει 350 άλογα, εκείνης της δίλιτρης Ascona του Γιάννη, που τη φώναζε “αρκούδα” λόγω της δύναμής της, το Astra και το Corsa OPC. Αυτό, είναι ένα αυθεντικό Opel, ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν φανατικούς, πιστούς φαν. Να γιατί, γι αυτή τη μοναδική του αίσθηση…
Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…
Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…
Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…