“Δεν υπάρχει υποκατάστατο της Porsche”, συνήθιζε να λέει ο ιδρυτής της θρυλικής μάρκας, Ferdinand Porsche. Και όντως. Όσοι μεγαλώσαμε με μια αφίσα μιας 911 στα δωμάτιά μας, διαπιστώσαμε μεγαλώνοντας ότι όσο μας αρέσουν η οδήγηση και τα αυτοκίνητα, τόσο η λογική και το συναίσθημα μας σπρώχνουν προς μια Porsche. Και, όσοι δεν καταφέραμε να την αποκτήσουμε, πολλές νύχτες συναντιόμαστε στο Porsche Center, στη Μεταμόρφωση, λερώνοντας με τα δάχτυλά μας τις βιτρίνες, δείχνοντας εκείνη την Turbo S και μονολογώντας: “Εσένα, μια μέρα θα σε βάλω στο γκαράζ μου”…
Η Porsche είναι μια από τις λίγες μάρκες που δεν απευθύνεται μόνο στην “ελίτ” όσων διαθέτουν ένα μοντέλο της, αλλά και στην ευρεία μάζα, καθώς οι λάτρεις της είναι… αμέτρητοι. Και φέτος, που η μάρκα σβήνει τα 75 της κεράκια -αφού την ιστορία της σηματοδοτεί το λανσάρισμα της 356, το 1948- η Μοτοδυναμική -η εισηγμένη είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Porsche στη χώρα μας από το 2011, όπως και της Sixt, καθώς και της Yamaha σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία- το γιόρτασε ξεχωριστά.
Festival of Dreams. Έτσι ονομάστηκε το πρώτο φεστιβάλ Porsche που πραγματοποιήθηκε επί ελληνικού εδάφους για τον εορτασμό των 75 ετών της μάρκας στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Φέτος, που συμπληρώνονται 75 χρόνια από τη μέρα που παρουσιάστηκε το παρθενικό αυτοκίνητο Porsche, η No. 1 Roadster, στην Ελλάδα πραγματοποιείται μια σειρά εκδηλώσεων για τον εορτασμό και, το Festival of Dreams είναι μια από αυτές.
“Δώσε Porsche στον λαό”
“Δώσε Porsche στον λαό”! Οι λάτρεις της μάρκας, μέσω του “Φεστιβάλ των Ονείρων”, είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μοναδική γοητεία των σπορ αυτοκινήτων μέσα από ένα ταξίδι στο χρόνο όπου το χθες συναντά το σήμερα, και η τεχνολογική καινοτομία και σχεδιαστική υπεροχή συναντά την ομορφιά και την λεπτομέρεια.
Το διήμερο φεστιβάλ ανέβασε ψηλά το θερμόμετρο των συγκινήσεων και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον ενός πολυπληθούς κοινού που κατέκλυσε την Α’ Πλαζ Βούλας, που μετατράπηκε σε σημείο συνάντησης των ανθρώπων που αγαπούν την αυτοκίνηση και ταυτίζονται με τις αξίες της Porsche.
Την εκκίνηση της μεγάλης γιορτής σηματοδότησε ένα λαμπερό πάρτι, το βράδυ της Παρασκευής 9 Ιουνίου, όπου οι 250 εκλεκτοί προσκεκλημένοι της Μοτοδυναμική (είχαμε την τιμή να είμαστε ανάμεσα σε αυτούς) περιηγήθηκαν στους χώρους του φεστιβάλ, είδαν από κοντά κλασικά και σύγχρονα αυτοκίνητα της μάρκας, απόλαυσαν εδέσματα υψηλής γαστρονομίας και διασκέδασαν με τη live μουσική της Vicky Bee και της μπάντας της. Όμως αυτό, δεν ήταν το πιο έντονο κομμάτι της βραδιάς.
Πώς ο Κυριακόπουλος έγινε φαν της Porsche από… κούνια
Οι δημοσιογράφοι -και δη με εξειδίκευση στο οικονομικό ρεπορτάζ- περιμέναμε στην εκδήλωση την ώρα που το λόγο θα έπαιρνε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Μοτοδυναμική, Πάρης Κυριακόπουλος. Περιμέναμε ότι θα μας μιλήσει για τις εξαιρετικές επιδόσεις που παρουσιάζει η μάρκα (και) στις πωλήσεις, τη δυναμική της, το μέλλον, την αγορά. Αντίθετα, ο κ. Κυριακόπουλος προτίμησε να μας δείξει πως καλύτερα κάνεις μια δουλειά όταν την αγαπάς, όταν έχεις βιώματα από αυτή, όταν γίνεται πάθος. Πολύ δε περισσότερο όταν είναι συνυφασμένη με βιώματα της τρυφερής παιδικής ηλικίας με τους γονείς σου.
Ο κ. Κυριακόπουλος, μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους το συναισθηματικό δέσιμο που έχει με την Porsche, ένα πάθος που τον ένωνε με τον πατέρα του. Ανέφερε ότι η πρώτη του ανάμνηση από το brand προέρχεται από την ηλικία των 5 χρονών, οπότε και ταξίδεψε με τον πατέρα του με μία Porsche 911. Από τότε, η αγάπη του για τη μάρκα εξελίχθηκε, καθώς έχει ζήσει πολλές εμπειρίες εντός και εκτός πίστας.
Την επόμενη μέρα, το Σάββατο 10 Ιουνίου και συγκριμένα από τις 11.00, το φεστιβάλ άνοιξε τις πύλες του στο ευρύ κοινό προσφέροντας μέχρι το βράδυ στις 21.00 ανεπανάληπτες στιγμές, σε μικρούς και μεγάλους που κατέκλυσαν την πλαζ, η οποία είχε μετατραπεί σε έναν διαδραστικό πολυχώρο γεμάτο εκπλήξεις.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο χρόνο βλέποντας από κοντά κλασικά αυτοκίνητα και εμβληματικά μοντέλα, ξεκινώντας από την θρυλική 356, το πρώτο roadster της Porsche που δημιουργήθηκε το 1948, και να μάθουν την ιστορία των 75 χρόνων μέσα από το μουσείο της Porsche που εμπεριείχε σπουδαία highlights, σημαντικές ημερομηνίες και ανθρώπους-σταθμούς. Από τα highlights του φεστιβάλ ήταν, το painting σε μια Carrera που έκανε live ο διεθνούς φήμης καλλιτέχνης Insane51, γνωστός για τη μοναδική φωτορεαλιστική τεχνική που αναμιγνύει την τρίτη διάσταση με το street art, αλλά και το ξεχωριστό Photobooth με την ηλεκτροκίνητη Taycan στο φόντο ντυμένη στα χρώματα των 75 χρόνων που όλοι απαθανάτιζαν.
Ακόμη, στο φεστιβάλ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν το ένα μικρό υπαίθριο μουσείο με εκθέματα για τα 60 χρόνια της οικογένειας ρολογιών Tag Heuer Carrera, αλλά και να μάθουν πως μπορούν να αποκτήσουν μια Porsche μέσα από τα εξατομικευμένα προγράμματα μετακίνησης που προσέφερε η Sixt, η εταιρία με πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση στο premium mobility, με τιμές ειδικά διαμορφωμένες για τους επισκέπτες του φεστιβάλ.
Αλλά και οι μικροί φίλοι της Porsche διασκέδασαν πολύ στα kids areas οδηγώντας αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Η Yamaha διασκέδασε «εκπαιδευτικά» τους μικρούς μας φίλους με την παρουσία της Yamaha Junior Academy. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, οι μικροί αναβάτες εισήχθησαν στον κόσμο των δύο τροχών και της ασφαλούς οδήγησης, από καταξιωμένους και έμπειρους εκπαιδευτές. Η οδήγηση δεν έλειψε και από τα μεγαλύτερα παιδιά, που είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν Porsche από αυθεντικούς προσομοιωτές σε περιβάλλον αληθινής πίστας επιλέγοντας βαθμό δυσκολίας !
Ασφαλώς, δεν έλειψε η μουσική και το street food, αλλά και η live εκκίνηση του Le Mans, του πιο γνωστού αγώνα αντοχής μηχανοκίνητου αθλητισμού που γιόρτασε τα 100 χρόνια. Φυσικά η παρουσία της Polygreen με το JUSTGOZERO πρόγραμμα για την κυκλική διαχείριση των αποβλήτων, έδωσε το στίγμα και επιβεβαίωσε την προσήλωση της μάρκας και στρατηγική προτεραιότητα του ομίλου Μοτοδυναμική, στο να συμβάλουν ουσιαστικά στην διαμόρφωση ενός βιώσιμου οικονομικού μοντέλου με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Κι εμείς; Εμείς, όσο μονολογούμε δείχνοντας με το δάχτυλό μας εκείνη την Turbo S και χαμογελούμε με νόημα, περιμένουμε την επόμενη εκδήλωση της Μοτοδυναμικής και την Άγια μέρα που θα παραλάβουμε για δοκιμή την 911 (καλά, και η Taycan δε θα μας χαλάσει), για να εξηγήσουμε γιατί “η Porsche δεν έχει υποκατάστατο”…
Leggi di più: